![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Het is wel straf dat bepaalde forumgangers de zaak veel sneller hebben opgelost dan de Portugese politie...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En de smalende commentaren hier komen alleen maar van mensen zonder kinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Of van mensen die het belachelijk vinden dat er in de wereld honderdduizenden kinderen per jaar verdwijnen en dat er vervolgens één zaak tot mediahype word verheven waar zelfs de paus zich over moet uitspreken om wat reputatiepuntjes te scoren en niet als hufter over te komen en dat dan blijkt dat de ouders het zelf gedaan hebben en kennelijk een ziekelijk soort aandachtshoeren zijn om dan toch bewust in zo'n circus te stappen. Het is (als het zo is, dat staat natuurlijk nog niet helemaal vast) een grove belediging voor kinderen die wel verdwenen zijn.
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Over die moeder van Maddie heb ik het ook gezegd, goed wetende dat dit geen bewijs is. Ik kan er verkeerd over zijn maar ik denk het niet. Ik veroordeel ze niet, alleen in mijn opziicht is ze betrokken. Zie, de intuitieve psychologische types zoals ikzelf, weten het soms opvoorhand, dat is nu eenmaal eigen aan dit type. Zonder nadenken het gewoon aanvoelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Terzijde: wat ik niet begrijp, als de ouders het meisje vermoord en het lijk verstopt hebben, is dat die Portugezen dat lijkje maar niet vinden. Na alle grootscheepse zoekoperaties... Dat zou pas echt een bewijs zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan er niet bij dat dit zelfs maar geschreven moet worden. ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Ik herinner me dat het een interview was van beiden op een terras waar eerst de vader en vervolgens de moeder aan het woord kwam. Bij het bekijken van die beelden kon ik me niet van de indruk ontdoen dat ze niet de waarheid vertelden, dat ze zich in bochten aan het wringen waren. Hun mimiek, hun woordgebruik, hun overdreven mediageile houding, ... voor mij liep het er af dat zij verantwoordelijk waren. Bij vele mensen kan men gemakkelijk zien dat ze liegen, bij hen dus blijkbaar ook.
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Leven wij terug in de middeleeuwen of wat, dat men heksen op de brandstapel kon gooien omdat ze niet bleven bovendrijven in water? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Opgelost niet, wel geïdentificeerd dat er stront aan de knikker hing, ik heb het er twee dagen geleden nog met haar over gehad ... "mijne choe had gelijk" ... maar ik kan hier moeilijk mijn vriendin laten getuigen.
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Wat vandaag de dag in het nieuws over de zaak Maddie wordt geschreven is inderdaad (gewoon) een bevestiging van wat ik had geïdentificeerd. Ik had geen enkele effectief bewijs, heb er mij ook nooit mee bezig gehouden maar maakte op basis van één interview de analyse. Ik beschik blijkbaar over dat beetje mensenkennis dat mij in deze heeft geholpen een juiste analyse te maken. Moet ik liegen en zeggen dat het ook voor mij een grote verrassing is dat ze in beschuldiging zijn gesteld?
![]() |
![]() |
#32 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan niet tegen onrechtvaardigheid en lynchpartijen.
Citaat:
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF11092007_007 Citaat:
Laatst gewijzigd door Kortaf : 11 september 2007 om 12:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
W8&C Spijtig maar helaas, ze hebben het gedaan, punt andere lijn. ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Bron?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() En ik wel?
![]() Citaat:
Tja, interpreteer het hoe jij het wil beste Kortaf, ik heb mijn analyse gemaakt vooraleer ik te horen kreeg dat de Portugese politie dit spoor aan het bewandelen was. WYSIWYG (What You See Is What You Get) ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]()
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() De Portugese politie zegt dat ze geen vaststaande bewijzen heeft. Het is alleen maar een theorie, zoals er nog een paar bestaan. Dus haar woorden niet verdraaien, graag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]()
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Soms vertelt iemand meer door zijn/haar lichaamshouding, dan door de woorden die ze spreken. Net als Gun, had ik van in het begin (3 maand terug) al gezegd dat er volgens mij iets helemaal niet pluis is aan die hele zaak. Wat weet ik ook niet, maar ergens klopt er absoluut iets niet. Dat laat ik aan de politie en speurneuzen over. |
|
![]() |
![]() |