![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mannelijke leerkrachten ken ik een aantal waarvan de meeste al van sector verandert zijn- ALGOE . Verzorgers/sters Animators Monitors Kleuter leiders ( was ik zelf ook even toen deze nog NON OFFICIEEL was dat je er als MAN MOCHT werken ! ) Allemaal mannen en vrouwen die klagen over tekorten en onbegrip van oversten ; klagen over ongelijkheid ....ect . Dus niet die ENKELE studenten die PAAR uur werken in hun leven & ervaring TRACHTEN op te doen ontwrichten den boel ....vrouwen die geen personeel vinden en hun collega werkgevers die niemand vinden tellen der ook bij DAT zijn de leugenachtige ontwrichtaars ja . Duupje kan enkel wijzen maar niet vragen, stellingen aan kaarten maar niet nagaan of ik wel zo ben zoals men denkt dat ik ben . Communicatie problemen ?! Typisch België lol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De MODERNE vrouw is en was er al een tijdje ....welkom . Mijn wijf van een moeder was dus ook zo en had NOOIT geen tijd ook niet voor haar 5 EX mannen en 3 huwelijken zoals DE MEESTE moderne vrouwen ja . Klopt de meeste mannen zitten samen mee op het café men laat iemand komen om te poetsen en huishouden of kinderen hé waar men ook weer in uitbuit . Laatst gewijzigd door duncan : 11 september 2007 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waar ik voorstander van ben, weet je geen bal van af, dus wordt het nogal moeilijk voor je om een oordeel over me te vellen. Jij gaat mij niet mee sleuren in jullie conflict, dat ben ik ondertussen al meer dan beu gehoord, altijd hetzelfste zageliedje. ![]() En dreigende conflicten ? Dit is een discussieforum. Blijkbaar is dat nog niet tot u doorgedrongen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zijn we er. Dat is een mes dat langs beide kanten snijdt. Alleen zijn sommige mensen daar gewoon stekeblind voor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je mijn teksten niet leest reageer ik niet tegen het soort ONMENS dat jij bent oké . UIt uw reaktie MERK ik dat je NIET gelezen hebt + WEERAL graag oordeelt . ZOALS ZO VELE ANDERE KEREN ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leert lezen wijf ! Duupje bijvoorbeeld is er ALTIJD als er een dreigend conflict is op HEEL politics . DUS niets dreigende dingen van u naar mij of ik naar uw persoon achterlijke sterveling ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Die werden een TIJD TERUG verwijdert en IK + VELE WETEN goe corrupt politics is .
Het woord WIJF + VENT wordt DAGENLIJKS gebruikt in ons land ! ROT OP kindjes muggezifters !!!!!!!!!!!! ROTVENT = sexsistisch ....u vraagt u krijgt ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 11 september 2007 om 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hopenlijk gaat GIJ nu ook niet zo leuk beginnen doen maar vermoedenlijk wel WANT dit merkte ik vroeger ook steeds een klikje van paar mensen die me even begrijpen daarna willen kraken en ZELFS NIET lezen en nadenken . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Alez alez alez Duncan zit weer is tussen die niet lezende kindjes van politics die OVERAL op politics hetzelfde krijgen te horen dat ze ni kunnen lezen en schrijven DUS gaat men dat tegen mij ook eens proberen toe te schrijven .
Gaat u gang ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 11 september 2007 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() just + oost vlaams en zelfs te Essen zegt men mijne vent en men wijf
![]() HOE GEVOELIG DIE POLITIEK NIET IS HEEE. hahahahahaha looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oool Vraagt zich af ...in stilte wie der nu kan lezen en schrijven ![]() pfff L O L |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() rijke mensen horen der ook bij want die betalen die wijven om te sexn en om ze te laten uitbuiten of hun kind/man voor het geld .
Jammer genoeg zullen er ook wel zo'n mannen rond lopen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() goan gaan sloape me wuf roept!
![]() |
#38 |
Banneling
|