![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() Ik moet eerlijk toegeven ... Als er 1 iemand is om mensen te overhalen separatistisch te worden, is het Hans1 wel ... Elke keer als ik zijn fantastische comments lees, wordt mijn hekel aan belgicisten groter ...
Er komen barsten in onze mooie kunst staat en het einde komt "jammer" genoeg dichtbij ... Is het niet nu , dan is het in 2009 of in 2012 ... Maar voor de rest, doe lekker voort ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Ik heb mij die bedenking ook gemaakt. Onafhankelijk Vlaanderen zou moeten overwegen om een standbeeld van Hans op te richten, met als opschrift : "Hij leerde zijn volk België haten"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Hans1 : 13 september 2007 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft hij nu concreet gedaan?
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laat ze maar lekker voortdoen ... Elke dag dat deze klucht voortduurt, is een dag dat er meer mensen het beu worden en nadert het barsten van de zeepbel genaamd België ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Ik was vroeger helemaal geen separatist. Vroeger mocht Belgie van mij blijven bestaan als een federale of confederale structuur. Uw plan om Brussel uit te breiden met Rode, het fransdolle FDF, de eeuwige Franstalige non tegen elke rechtvaardige Vlaamse eis, uw kinderachtig gedrag en het te extremistisch gedrag van de BUB (Wat is "Vlaanderen" en wat is "Wallonie"?) heeft mij op andere gedachten gebracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het federalisme opbergen !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Was vroeger zelfs nog relatief "links" en goed gelovig ... Dat ben ik verleerd toen ik in Antwerpen ging studeren ...Daar zijn mijn ogen opengegaan jammer genoeg. Tja, zonde van de jeugd hé ![]() Was vroeger ook "Belg", tot ik in Brussel ging werken ... Om daar tot de ontdekking te komen om beschimpt en uitgelachen te worden als domme Vlaming omdat mijn Frans toen niet zo denderend was ... Ik deed verdorie moeite nog om Frans te spreken (want Nederlands verstaan ze toch niet ... Of willen ze niet verstaan ...). En nu zeker met al die heisa van de laatste jaren ... Ik begin het een beetje beu te geraken ... En net zoals ik al aanhaalde, de publieke opinie keert zich langzaam ... Zoals mij zijn er nog duizenden en er komen er elke dag bij ... Patience, just wait and see ... Laatst gewijzigd door Bometal : 13 september 2007 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Even rustig nu : het is overdreven van de Franstaligen om hier zo verontwaardigd op te reageren.
Leterme zou echter zelf dit voorstel in een ander programma dan dit kinderjournaal moeten doen. ![]()
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoort dus hoe dan ook bij de goeien. ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En niet alleen dat!
Kaal verenigt de goede eigenschappen van Franstaligen en Vlamingen in zijn persoon.
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben een fan van Kaal ....... bloos.....
Maar er zijn er nog waarvan mijn hartje gaat popelen als ik hun naam naast een bericht zie verschijnen. Dan weet ik dat ik iets goed ga lezen......
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |