![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan moet Jean-Jacques De Gucht wel Einstein zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Rascistische kopstukken? ik zou eerder zeggen dat ze ten dele een racistische achterban hebben
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 13 september 2007 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Ik heb al een paar keer het 'gerucht' opgevangen dat Valkeniers Van Hecke zou opvolgen als voorzitter op niet al te lange termijn. * Ik wil dit wel enkel steunen als daar concrete vooruitgang tegenover staat. I.e. grote stappen naar onafhankelijkheid / compleet ander migratiebeleid. In geen geval om de tegenstanders van het VB te plezieren zonder er iets mee te realiseren. Dan verzwak je enkel jezelf. Voor zover ik weet zal Dewinter er zelf ook geen probleem mee hebben om zichzelf 'op te offeren' indien er genoeg tegenover staat. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 13 september 2007 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, iedereen kan niet op zo een grote achterban rekenen als jij . Hoeveel voorkeurstemmen kreeg je nu ook weer? Laatst gewijzigd door daiwa : 14 september 2007 om 00:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Spreek dus meer van "ik vind" ipv "het VB" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Zover ik weet zijn er geen VB-ers in de regering. 't Is trouwens tegenwoordig al haat en racisme dat de klok slaat 'Walen haten de Vl' 'Vl haten de W' Als je tegenwoordig op iets of iemand kritiek hebt dan wordt je onmiddellijk beschuldigd van haat. Laatst gewijzigd door luc broes : 14 september 2007 om 09:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben geen 'hardliner' zeker niet wat dit delicate onderwerp betreft. In The Brussels Journal, in het Nl gedeelte, staat een zeer evenwichtig artikel over het Islamiseringsdebat van iemand die jarenlang in de Antwerpse stadsdienst gewerkt heeft. Lees het eens aandachtig, het is de moeite waard: http://www.brusselsjournal.com/node/2451 Mogelijk gebruikt het VB soms te harde taal, maar NVA blijft er volledig afwezig in een van de belangrijkste problemen van onze hele westerse samenleving. Is dat beter? Laatst gewijzigd door luc broes : 14 september 2007 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Inderdaad. Zijn naiviteit is soms aandoenlijk.
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hij is voor mij iemand met een verborgen agenda. Het zal hem worst wezen of hij zijn beloften aan de kierzer waar kan maken. Ofwel geeft hij toe en wordt hij minister, ofwel houdt hij zijn been stijf en komt hij als een verzetsheld uit de strijd. Arme N-VA kiezers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
die man ging lijstverbinding aan in brussel met BUB en groen stond op een lijst achter b-plusser philip heylen. Om nog maar te zwijgen over nooit met de spa of nooit met de tsjeven of als b-h-v dan en dan en dan niet gesplitst is... Ik ken geen figuur die zo ambigu is als Dewever. Die man wil tegelijktertijd radicaal zijn maar toch geliefd door het establishment en de media etc. hij slikt zijn woorden sneller in dan zijn schaduw... Zo zei hij herhaaldelijk dat bh-v een kewestie was vand e vlaamse meerderheid te gebruiken. En nu zegt hij dat er ook over b-h-v( toepassing grondwet) onderhandeld moet worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Intellectueel daarentegen is er nog veel werk aan. En ik denk het een 'Walloneke' is: een bodemloos putje ![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Klopt. En het is ergens logisch dat ze dan gretig weerwraak nemen. Al bij al een triestige bedoening langs beide kanten.[/quote]
inderdaad, alleen valt NV-A VB openlijk in alle media aan, om toch maar hun verschil in de verf te zetten, alsof de mensen het intussen nog niet weten ![]() VB geeft kritiek in zijn eigen publicaties, toch al iets beter dan met het smashen op andere partijen stemmen binnenhalen. VB smasht natuurlijk ook, maar minder stelselmatig en neurotisch als al de andere partijen. En VB haalt feiten aan, de andere partijen doen steeds dezelfde uitspraken over VB, die de mensen intussen grondig beu gehoord zijn. De andere partijen zijn natuurlijk logischerwijze bang van VB, het zwarte mosnter dat verkiezing na verkiezing stijgt. Laat ze maar sidderen en beven, .... ![]()
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 19 september 2007 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Streber De Wever. Ooit dat dubbelintervieuw gehoord op de radio met zijn beste vriend? Bartje verloor altijd van hem met squashen. Achter die man zijn rug ging ons Strebertje lessen volgen, en uiteindelijk won hij. Zijn goed recht, maar achterbakser is nauwelijks denkbaar. Laatst gewijzigd door Duym : 19 september 2007 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De vlaamse gedegen werkgever (Valkeniers) , die over economie spreekt, de haven, werkgelegenheid .... dat zou andere koek zijn dan het zwembad van Morel. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 19 september 2007 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |