![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot ik Eurabia van Bat Ye'or onder ogen kreeg: elke zin, elk gedocumenteerd verslag, elke overeenkomst die ze in dat boek publiceerde kwam overeen met het "gutsgevoel" dat ik had, én met het tijdstip waarop ik een verandering kon plaatsen. HET IS DE OLIE! Europa werd door Tijl Declercq - CVP'er uit Wilrijk, nu spijtig genoeg potdood, verkocht aan de arabische landen, tijdens de oliecrisis van 1976. Alleen het feit al dat de toen afgesloten verdragen (en ik was een volwassen persoon al in die tijd!) in COMPLETE GEHEIMHOUDING gebeurden, moét mensen aan het denken zetten. In tegenstelling tot de meeste posters hier, HERINNER ik het me nog hoe de vijfdaagse Israelische oorlog verslagen werd op de toenmalige BRT. Ik heb gezien (weliswaar niet onmiddellijk gespot) hoe de verslaggeving hoe langer hoe meer veranderde en pro-palestijns werd. Vanaf wanneer: vanaf de late zeventiger jaren! Ik WEET nog dat pre-zeventiger jaren, de kranten (in mijn geval de Frut) de toen nog schaarse overvallen normaal konden verslagen, mèt vermelding van de origine (NoordAfrikaans) van de meeste (of tenminste vele) veroorzakers van deze "akkefietjes". Ik besefte pas later dat deze toch wel "vreselijke" verslaggeving zachtjesaan is verdwenen n�*.... eind zeventiger jaren. Ook ik werd op mijn (weliswaar toen "vooruitstrevende") katholieke school pre-oliecrisis opgevoed tot begrip en tolerantie voor de "gastarbeiders". Tot NA (tijdens?) de oliecrisis, en NA de immigratieSTOP van 1974 diezelfde GASTEN ineens mochten overgaan tot massale gezinshereniging. Dat die verandering dus heeft plaatsgevonden weet iedereen van mijn leeftijd. Het tijdstip waarop het begon heeft Bat Ye'or me duidelijk laten plaatsen. Het WAAROM dat Bat Ye'Or aanduidt, verklaart ineens ontzettend veel.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het virulente anti-Amerikanisme van Europa zal daar ook deel van uitmaken. Zo zagen we op 12 sept op de Vlaamse TV bijvoorbeeld Michael Moore's Farenheit 9/11 ![]() En hoorde ik voor de Amerikaanse verkiezingen een politicus op Radio 1 zeggen: "Wij hopen dat Bush zal winnen. Als Kerry wint dan hebben we een bondgenoot en wij hebben liever dat de kloof tussen de EU en de US groter wordt." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb bewust niet gekeken.
3/4 van zijn aantijgingen werden al lang weerlegd, maar dat is iedereen ondertussen natuurlijk vergeten. Enfin, Mr. Moore heeft er wel een flinke boterham aan verdiend.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 september 2007 om 08:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() Een illegale, tot geweld aanzettende betoging van moslimfanatici in Brussel, februari vorig jaar..... Wijze brief uit Australië Ik kreeg deze email van een vriend uit Australië. Ze lopen ginder wel op hun hoofd, maar dat blijkt geen nadelige invloed te hebben op hun hersens, integendeel. Deze brief is hiervan wel het beste bewijs. [FONT='Arial','sans-serif'][/FONT] Een man van wie de familie behoorde tot de Duitse aristocratie was voor WO2 eigenaar van verschillende grote landgoederen en fabrieken. Hem werd gevraagd hoeveel Duitsers echte nazi's waren, en zijn antwoord kan u helpen om uw houding tegenover fanatisme te bepalen. "Heel weinig mensen waren echte nazi's" zei hij, "maar heel veel Duitsers waren blij met de terugkeer van de Duitse fierheid, en nog veel meer hadden het veel te druk om er ernstig over na te denken. Ik was een van diegenen die dacht dat de Nazi's niet meer dan een bende gekken was. En voordat wij er erg in hadden waren zij baas over ons en was het einde van mijn wereld gekomen. Mijn familie verloor alles, ik belandde in een concentratiekamp en de geallieerden vernietigden mijn fabrieken." Vandaag blijven experten ons maar de oren van het hoofd zagen met de boodschap dat de islam een godsdienst van vrede is, en dat de grote meerderheid van moslims alleen maar vragen om in vrede te kunnen leven. Alhoewel deze ongenuanceerde bewering misschien wel waar is, is ze totaal irrelevant. Het is slechts meningsloze dons, bedoeld om ons een goed gevoel te geven en om het spook van de, in de naam van islam, wereldwijd oprukkende fanatici te verdoezelen. Het zijn inderdaad de fanatici die oprukken. Het zijn de fanatici die betrokken zijn in alle 50 open oorlogen die momenteel woeden op deze planeet. Het zijn de fanatici die in Afrika systematisch christenen en ganse volksstammen afslachten en het continent in een islamitische vloedgolf overspoelen. Het zijn de fanatici die bommen leggen, mensen voor het oog van camera's onthoofden en eremoorden plegen. Het zijn de fanatici die de ene moskee na de andere overnemen. Het zijn de fanatici die met zelotische ijver het stenigen. De harde waarheid is dat de "vredelievende en stille meerderheid" geïntimideerd is en zwijgt. Communistisch Rusland was vol van Russen die ook slechts in vredewilden leven, maar toch zijn de Russische communisten verantwoordelijk voor de moord op 20 miljoen mensen. De vredelievende meerderheid was van nul en generlei tel. De grote massa van de enorme Chinese bevolking was ook vredelievend, maar de Chinese communisten zijn er toch in geslaagd om een duizelingwekkende 70 miljoen mensen om te brengen. De gemiddelde Japanner van voor WO2 was geen op oorlog kickendesadist. Maar Japan moordde en slachtte wel zijn weg door Zuid-Oost Azië in een bloedige orgie waarbij 12 miljoen Chinezen het leven lieten. De meeste stierven door het zwaard, de schop en de bajonet.En wie kan de slachtpartijen in Rwanda vergeten? Zou men niet kunnenzeggen dat de grote meerderheid van de Rwandezen "vredelievend" was? De lessen uit de geschiedenis zijn heel dikwijls ongelooflijk eenvoudig, op het botte af, maar ondanks al ons redeneervermogen missen wij maar al te dikwijls de meest in het oog springende waarheid: Vrede-lievende moslims zijn irrelevant geworden door hun zwijgen. Vredelievende moslims worden onze vijanden als ze de kiezen op elkaar blijven houden, want net zoals mijn vriend uit Duitsland zullen ze op een goede morgen ontwaken om vast te stellen dat de fanatici de zaak hebben overgenomen, en dat het einde van hun wereld begonnen is. Vredelievende Duitsers, Japanners, Chinezen, Russen, Rwandezen, Serviërs, Afghanen, Irakezen, Palestijnen, Somali's, Nigerianen, Algerijnen en vele anderen zijn gestorven omdat de vredelievende meerderheid haar mond niet open heeft gedaan tot het te laat was. En wij, die deze ontwikkeling voor onze ogen zien gebeuren, moeten meer aandacht schenken aan de enige groep die echt meetelt: de fanatici want zij zijn het die onze manier van leven bedreigen. En tot slot, en met het risico van beledigend over te komen, iedereen die twijfels heeft over de ernst van de toestand en deze e-mail zonder meer verwijdert, draagt bij tot de algemene passiviteit en laat het probleem alleen maar groeien. Draag bij tot de bewustwording, zend hem door en blijf hem doorzenden. Laat ons hopen dat duizenden over de ganse wereld hem zullen lezen, erover zullen nadenken en hem weer zullen doorzenden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Jaja, dat is echte verdraagzaamheid: ook de "onverdraagzamen" verdragen.
Gij schiet ze liever ne kogel in de kop, zeker? Laatst gewijzigd door sn00py : 21 september 2007 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() om eerlijk te zijn wel, zou die hele islamboel meteen oplossen, .....
![]()
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Ik heb een avatar gevonden die beter bij u past:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Hier in het Westen zijn wij allemaal uitgebluste sukkels die alleen kunnen stemmen uit verdediging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja de massa (vooral arabieren, turken, spa-ers, spiriters etc...) moet het nog snappen hè. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Altijd leuke discussies met sn00py
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() allah is groter, heel Antwerpen zal het geweten hebben
Zowat het hele SINT-JANSPLEIN en de omringende buurt werd zaterdagavond opgeschrikt toen een sultan luidkeels allahalhar enz ...schreeuwde op het podium (met eronder in grote letters: district Antwerpen) in het midden van het plein en dit schreeuwen duurde meer dan tien miniuten. Het podium was voor de gelegenheid omgevormd tot de muezzin van waaruit tot gebed werd op geROEPEN en dit drie dagen lang. Allah is groter, de hele buurt zal het geweten hebben.De oproep van de muezzin hitst moslims op tot opstand wanneer hun land zich niet onder de sharia wil buigen. In een niet-islamitisch land moeten ze de naam van allah op de ongelovige maatschappij leggen om haar van binnenuit te overwinnen. Vele niet-moslims voelden zich gechoqueerd en beledigd door dit onverdraagzaam getier (in de openbare ruimte) van de muezzin van dienst. De islam dult immers geen andere godsdiensten tenzij enkel onder het statuut van dhimmi. Zo mocht dhimmi bisschop Paul Van den Berghe er eens komen spreken over de christelijke vasten. En deze onderwerping aan de islam gebeurt met het belastingsgeld van de Antwerpenaar (yazzia). Aangezien Mekka 'verboden gebied is voor niet-moslims' (zie tentoonstelling in het islamitisch tentenkamp, heeft men maar van het SINT-JANSplein in Antwerpen Mekka gemaakt. ![]() Laatst gewijzigd door Voltaire1 : 24 september 2007 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Teveel tamtam rond de "replica" van de ka3ba.
Ik ben eens een rondje gaan kijken op de "tschingtschiangsplein" (klinkt nog beter dan sint-jansplein) en wat blijkt ? er is niks te bemerken op een paar kraampje en tentjes ,nothing else... Conclusie: "abu jahl"* en zijn VeeBee rukkers schreeuwden brand en moord de voorbije weken in hun toilet pamfletjes in de hoop weer aandacht te trekken, meer nog...bij hun betogingske waar zelfs nog geen hondertal personen na te tellen waren de vlamingen op zoek naar een beetje zon die ze maandenlang niet gezien hadden !!! Begrijpen wie begrijpen "kan" ! *FDW
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er rond die replica weinig te zien was: om hoe laat ben je gaan kijken? en: tjsingtsjangsplain = zeer oude antwerpse benaming! weer een beetje meer geïntegreerd Lincoln?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 september 2007 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |