![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() CIA Directeur en Generaal Michael Hayden verklaart op 7 September, gekleed in vol militair uniform, aan de leden van de Council of Foreign Relations: "Uit onze hoog confidentiele analyses blijkt dat al-Qaida's 'centrale leiders' een complot plannen met hoge impact op het U. S. grondgebied. De focus is op doelen die massale schade zullen veroorzaken, dramatische vernielingen met ver strekkende gevolgen en na schokken." Mr Hayden kleedt zich nooit in militair uniform.
Weer Valse Vlag aanval op komst, om de oorlog op Iran te kunnen starten?Is er is een atoomraket zoek na het 'incident' op 30 aug met de B-52 bommenwerper in de VS? Als een oog om oog tand om tand strategie, kan het gebruik van atoomwapens op US grondgebied, een perfecte excuus zijn voor een atoomoorlog tegen IRAN. Wij denken dat General Hayden gelijk heeft behalve dat we inmiddels weten dat Al Quaida een instrument is van de Bush Clan zelf, en hij zich dus vergist in de indientificatie van het brein achter de door hem gevreesde aanslagen. We verwijzen naar de BBC documentaire hierover (Youtube) en de vele vragen die er zijn gerezen o.a. omtrent de identiteiten van de vermeende Hijackers op 9/11.(Onwaarschijnlijk opduiken van Paspoort uit het vuur). http://www.youtube.com/watch?v=w8unbY ![]() De paralellen met de waarschuwingen vanuit de FBI en CIA voor de aanslagen op 9/11/01 zijn pijnlijk. En wat met de put opties die aflopen op 21 sept 2007? Ook hier weer overeenkomsten met 9/11/01, waar met voorkennisover de aanslagen heel veel geld verdiend is. En wat met de geplande 'oefeningen' tussen 14 en 18 oktober bij homeland security diensten om de Martial Law/ Staat van Beleg te 'trainen'? Zowel in New York als in London waren tijdens de aanslagen ook zogenaamde War games= oefeningen gaande die moesten overschakelen van fiktie op real time! In london, exact in de stations waar de trainingen doorgingen, ontploften ineens echte bommen. Dit tot onthutsing van de direkteur van de oefeningen zoals hij op de BBC verklaarde..... (youtube) OP 30 aug werden er 'per ongeluk' 6 nukleaire raketten op een b52 bommenwerper geinstalleerd en 3 uur over de VS gevlogen.Dit komt nooit voor en is eigenlijk verboden en in die zin heeft dit nieuwswaarde. Deze informatie lekte een beetje uit in de pers voor zover deze niet volledig monddood is gemaakt. Bij aankomst in een andere basis bleken er bovendien nog maar 5 over te zijn. Of is dit een typefout ergens? De president is direkt ingelicht en gaf een tegenstijdige verklaring. Het Pentagon bevestigd een vergissing... Hoogeplaatste officials bevestigen dat er presidentiele codes waren voor het vervoer zoals het protocol voorschrijft, waardoor de hesis van vergissing vervalt. Vrijdag is er een intern onderzoek geweest met stand down van alle fighter jets.. waarvan nog geen resultaten bekend. Vandaag lekt de informatie uit over een verdachte dode Todd Blue, een van de medewerkers van de betrokken basis, verantwoordelijk voor security. Heeft hij iets gezien wat hij niet mocht weten? U zult hierover niks in de pers vernemen.Is het daarom minder waar? Heeft iemand een nukleaire holocaust voorkomen en met zijn leven bekocht? Was hij de enige? What is going on? Er blijken nog vier verdachte doden te zijn in de maand july van dezelfde basis. volg verdere ontwikkelingen op www.nujij.nl |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoe komt de conspirancy theorie eigenlijk aan al die info ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() In het Nieuwsblad van zondag staat een foto van de moeder van de Bouve in Teheran zedig met een hoofddoekje. Kwestie van "zij die naar een moslimland gaan passen moeten zich aanpassen". De moslims die naar hier komen willen dat wij ons aan hen aanpassen.
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dit alles is hun eigen vrije keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En dan nog te denken dat de belgische staat, door toedoen van die clown- door zich te begeven in voor toeristen gevaarlijk gebied- Iran met allerhande projecten -lees: geld - gaat steunen. Omdat ze zo goed onderhandeld hebben. Ik ben blij voor die kerel dat hij vrijgelaten is, maar moeten wij per se allemaal meebetalen om zijn stomme stoten recht te trekken?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat de wakkere burger toch allemaal moet doorstaan tegenwoordig... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() dank u voor het compliment
Dankzij het internet, de nieuwe media. www.prisonplanet.com www.rense.com www.zapruder.nl www.hetechtenieuws.be www.911belgium.be De kranten zijn gedeserteerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Ik kan je geruststellen, man: zélfs mijn oude, seniele moedertje is niet zo wereldvreemd dat ze zich op reis zou begeven naar een land waar de veiligheid van reizigers niet kan gegarandeerd worden. Zéker niet als voor die onveiligheid uitdrukkelijk wordt gewaarschuwd door BuZa. Daar dan toch naartoe trekken, da's pas zielig. En als zulke verregaande onnozelheid dan uitdraait op een probleempje (bijna dood? Waar haal je dat trouwens?) , moet dat zeker niet worden opgelost op kosten van de belastingbetaler. Lees in dat verband ook mijn topic over 'betutteling door de staat' onder 'maatschappelijke discussies'.
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 17 september 2007 om 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
en het is niet omdat men iemand iets afraad, dat het verboden is e. Daarbij, stel dat iemand op een plaats komt waar het verboden te betreden is. Ik neem nu bvb maar gaan zwemmen in een meer waar het niet mag. Als die persoon dan toch in problemen komt (verdrinken ofzo), ga je dan ook zeggen: ah, nee die redden we niet, want tis zen eigen fout??? Mensen maken fouten ja, maar je mag het niet straffen door hen maar wat laten te creperen.
![]() |
![]() |
#31 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb er niets op tegen dat ze moeite hebben gedaan om hem terug te halen, ik denk niet dat zoiets vlug opnieuw zal gebeuren, zelfs de gemiddelde modale Belg is waarschijnlijk niet zo idioot om in een geperverteerd regime als Iran te gaan rondtoeren. Naar mijn gedacht een gast die woorden als alternatief en avontuurlijk verwart met idiotie en lichtzinnigheid. Lees er eens het advies van buitenlandse zaken op na:
http://www.diplomatie.be/nl/travel/c...TRYNAMENL=IRAN Geef toe, daar wil men zelfs voor een pak geld niet naartoe. Wat ik wel frappant vond is dat hij in het nieuws zei terug te gaan en zijn wagen te gaan halen. Mocht hij zo idioot zijn om dit te doen en hij komt opnieuw in de problemen, dan mogen ze bij buitenlandse zaken voor mijn part gerust de andere kant op kijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 18 september 2007 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik neeam aan dat De Gucht wel niet buiten Teheran gekomen is dus wat er buiten wel of niet is doet er in deze niet eens toe... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
hmmm... we straffen niet meer diegene die dus ontvoert, maar gaan diegene pakken die ontvoert werd.... sja, hij is WEL gemakkelijk te vinden.... Is er dan ook al beslist hoeveel alle kinderen of hun ouders aan dutroux moeten betalen? Want men 'wist' immers ook al langer dat dutroux geen heilige was, ze moesten maar uit de buurt blijven... ![]() Laatst gewijzigd door Zyp : 18 september 2007 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementslid
|
![]() Dat heeft met krenterigheid niets, maar dan ook niets te maken. Ik, en velen met mij, ben graag bereid zo'n 40% van mijn wedde af te staan (wat ik in de praktijk ook doe, net als iedereen) om zieken, gehandicapten en onfortuinlijken te helpen. Het criterium daarbij echter moet zijn: ze hebben niet bewust hun ziekte, handicap of ongeluk gezocht. Dan is solidariteit een uiting van beschaving. Beroep doen op de tussenkomst van de gemeenschap om de kosten tengevolge van onnozele strapatsen te betalen, is misbruik maken van die beschaving. Een wereld van verschil, maar ik heb de indruk dat je die nuance niet ziet, of wilt zien.