![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Kouchner heeft een joodse achtergrond (net als de Franse president zelf) en dat speelt mogelijk een rol. Zie bv.:
http://www.crif.org/index.php?page=a...d=9587&artyd=5
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zionist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Zeg me niet dat je de anti-joodse taal van Iran de laatste jaren niet gehoord hebt.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() wat mij nog altijd een mogelijke optie lijkt is dat de VS doelgerichte luchtbombardementen uitvoeren op de Iraanse nucleaire installaties.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() dan doel je op de Iraanse steun voor de opstandelingen in Irak. Tja: daarvoor zou al een grondoorlog nodig zijn, en zoals gezegd is de VS daartoe nu niet in staat. Wel is het zo dat de Amerikanen vorige week beslist hebben om een nieuwe basis te bouwen vlak aan de Iraaks-Iraanse grens.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Of Kouchner is gek geworden of er speelt iets anders?
Citaat:
Laatst gewijzigd door Sjaax : 17 september 2007 om 13:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat een oliemarkt in dollars de VS er van zal weerhouden om Iran aan te vallen. Het mag dan wel een reden zijn, de VS is al langer problemen aan het zoeken dan dat Iran poogt over te stappen naar oa de euro. Citaat:
Maar positief over Iran spreken is natuurlijk een no-no de dag van vandaag ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tuurlijk zijn ze in Iran ook niet dom, maar waarom zou een mens zich positief moeten uitlaten over Iran? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Vergelijk dat eens met "bevriende" landen zoals Saudi-Arabië. In dat laatste land is het belijden van een andere godsdienst verboden, in Iran hebben joden synagoges en hun eigen vertegenwoordiger in het parlement. ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ik moslim was, dan wist ik wel wat mij te doen stond. En ik krijg er 70 maagden voor. Hoewel, wat dat laatste betreft, ik prefereer wat meer ervaren vrouwen. Maar misschien valt er eventueel wel een dealtje te sluiten met Allah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 17 september 2007 om 15:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Als de grootste militaire macht ter wereld u als vriend aanziet, hebt ge dat ook niet nodig me dunkt, wat niet wegneemt dat het 'defensie'-budget van S-A tot de hoogste van de regio behoort, dacht ik?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een reden om oorlog te gaan voeren met een Moslimland, is heel simpel. Een oorlog is het beste middel tegen overbevolking en tegen een stilvallende economie. Waarom Iran, wel dat is het enige land dat sterk genoeg is om voldoende schade in het westen te kunnen veroorzaken en dat machtig genoeg is om voldoende doden te maken bij de tegenstanders, dat er een wereldwijde daling is van de bevolking. |
|
![]() |
![]() |