![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, een echte schande was dat. ![]() Het meisje had klacht moeten indienen wegens discriminatie, maarja, gezien haar ziekte zal ze wel andere zorgen gehad hebben dan een klacht indienen. Waar zat trouwens het CGKR in deze zaak? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dus ik mag niet met een sjaal of met een hoed op, op mijn pasfoto staan ? Pure discriminatie ! En dat geeft me toch het gevoel dat er alleen voor ons wetten bestaan en niet voor hun. Alle Belgen zijn toch gelijk voor de wet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hadden het te druk met de "zaak pfaff". Een centrum heeft nu eenmaal zijn prioriteiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() Wat denk jij over nonnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Goeie vraag cengiz!
Overigens vind ik de moslimcultuur van grotendeels bedekte vrouwen wel achterlijk. Ik houd ervan dat op straat mooie vrouwen hun vrouwelijkheid laten zien. Als moslimmannen zich dat genoegen in islamitische landen ontzeggen, moeten ze dat uiteraard zelf weten, maar het is niet mijn ding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En ook met een achterlijke, barbaarse gewoonte om vrouwen als bezit te behandelen, dat niet door andere mannen mag bekeken worden en iets dat zeker niet een eigen gedacht kan en mag vormen. Een vrouw is een ding, en dient slechts twee zaken: -de voortzetting door het baren van veel nieuwe moslims -tot meerder genoegen van de eigen man, die erin gaat als in zijn tuin. (dixit rmp(*) mohamed) En maar goedpraten... die 'kul'tuur..... ![]()
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga voor zo'n loszittend model. Die strakke zijn er wat over.
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Burgemeester
|
![]() probeer eens met een pruik.
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Partijlid
|
![]() Vrouwen die schuil gaan onder een hoofddoek zijn, net als nonnen, godvrezende sloren. Beide waken met kwezelachtige angstvalligheid over hun maagdenvlies, met dit verschil dat een non vrijwillig de dijen dicht knijpt en dat er voor een moslimvrouw wat zwaait als blijkt dat haar devotie het moest afleggen tegen haar neiging tot zelfbeschikking. Of denk je nu echt dat vrouwen vrijwillig verzaken aan seks? Goed, op die vrijwilligheid van de nonnen zal (vooral vroeger) wel een en ander kunnen aangemerkt worden, soit, de gedwongen godvrezendheid is natuurlijk erger dan de zelf gekozen.
Nog in dit verband: wie denkt dat Brel's observatie kan verbeterd worden, mag het gerust proberen, het zal mij benieuwen (uit Les Bigotes): .......... .......... Le samedi soir après le turbin, on voit l' ouvrier parisien. Mais pas de bigotes. Car c' est dans le fond de leur maison qu' elles se préservent les garçons ... .... Toutes fières d' avoir pu conserver le diamant qui dort enter leurs fesses. ............. Puis elles meurent .... ... Et dans le ciel qui n' existe pas, les anges font vite une paradis pour elles. Une auréole et deux bouts d' ailes et elles s' envollent ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() Jan Leyers in HUMO (16/10):
"Ik voel me persoonlijk beledigd als ik hoor dat een hoofddoek vrouwen moet beschermen tegen de lusten van mannen. Alsof ik een vrouw zonder boerka, gelijk zou bespringen!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Voil�*, hiermee is gezegd wat ik voel, ook al ben ik vrouw, maar dat ze ons volk zo beschouwen, voel ik als een belediging aan. Hun mannen en hun zienswijze moeten aangepakt worden. Het draaft gewoon in tegen onze cultuur, onze vrijheid en wij moeten dit begrijpen en nooit zij !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zo'n sexy zwart gewaad,just de ogen zichtbaar,lekker geil en als het dan toch eindelijk afgaat,aaaarrrrrrggggggggghhhhhh,zoals bij velen een lelijk dik vet mens eronder,bbbrrrrr. Stel je maar eens voor;als je zo'n burka aandoet hoe dat moet stinken in de zomer,die geur moet toch echt niet doenbaar zijn,jakkes. Sniff sniff zou marco bailey zeggen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn ervaring met veel vrouwen (o.a. mijn partner en mijn dochter) is dat zij kleding één van de interessantste onderwerpen vinden. Om die reden ben ik absoluut niet bang voor een gestrengheid in kledij voor islamitische vrouwen. Zij zullen na verloop van tijd (één generatie?) die gestrengheid niet meer accepteren, hoe hard de imams in moskeeën ook roepen. Het gaat in mijn ogen in tegen het wezen van de vrouw.
|
![]() |
![]() |