![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarschijnlijk hebben die het te druk om iets te doen
![]() Maar het is inderdaad schrijnend. Over een jaar of 4 was de (splinternieuwe) fiets van m'n vrouw gestolen. Hangslot doorgeknipt en foetsie. Toen zij dat wilde melden, kreeg ze een gelijkaardig antwoord. Dat gebeurt hier alle dagen. Te veel werk ? Nee hoor. Gewoon luie donders van ambtenaren. Dat ze moesten werken had niemand hen ooit gezegd. Ik ken een paar flikken persoonlijk. Brave jongens. Maar van werken gene kaas gegeten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oh, ik ben geen inbreker of dief, mijn soort van criminaliteit is geheel iets anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() zijnde?
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() U bent veel te nieuwsgierig. Vanuit de aard van criminaliteit zal het u toch niet verbazen dat ik dat niet op een forum zet.
Trouwens, u zou me toch niet geloven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Is het dan uw stelling dat die 20% allemaal dieven en inbrekers zijn? Ik ken persoonlijk wel een paar inbrekers, dat die geen huishuur betalen heb ik nooit gemerkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kan toch nog altijd meer begrip opbrengen voor iemand die zijn huur niet betaald, dan voor iemand die gaat stelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik stel me voor dat sommige bij vrienden slapen, of in de auto. Hoe weet je anders dat het dieven zijn? hun auto staat voor een deur waar ze niet wettig wonen, of met vreemde nummerplaat voor een rood licht! Als je ze niet in de auto pakt, heb je de schroevendraaier er trouwens niet bij. Dat is tegelijkertijd inbrekersmateriaal en wapen. En Bingo: een auto! ... als de verdachte niet in het land kan blijven tot die wordt vrijgegeven.
Laatst gewijzigd door DannyS : 19 september 2007 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Degene die gaat stelen omdat er niks anders meer is die zorgt dan tenminste toch dat zijn kinderen eten hebben en een dak boven hun hoofd. Denkt u dan mischien dat diegene die op straat gezet worden beter af zijn misschien? Ik denk persoonlijk van niet, dan zijn ze beter af als vader gaat stelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Misschien moeten we eerst een draad starten waarin we het is hebben over de definitie van dief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verdomme, die mensen geraakten er maar niet van af.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat doet het er toe, als ie maar een auto heeft die bij een diefstal kan worden ingezet, die toevallig in de buurt is vastgesteld. De auto wordt niet gelijktijdig met de onschuldige vrijgegeven, en die mag hem van pappie vanuit het buitenland dan niet meer komen halen. Zo ongeveer. Pappie heeft trouwens geld genoeg. Das geen beginner. Je hebt zo tal soorten van niet-huurders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En die flikken terug naar school. Ah ja, euhh.. eerst de straat herstellen, ... dan de bloembakskes, niet omgekeerd zoals aan 't slachthuis. Laatst gewijzigd door DannyS : 19 september 2007 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() DannyS stelde :
Citaat:
Vuil hé, sommige delen van Antwerpen. Een bloembakse zal daar niets aan verhelpen. Én die donkere kleuren ... Rein hé, sommige delen van AntwerpeN. Het is er veel lichter van kleur ...
![]() |
![]() |
#38 |
Staatssecretaris
|
![]() dup
Laatst gewijzigd door DannyS : 19 september 2007 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Staatssecretaris
|
![]() Primaire kleuren in een duidelijke vlakverdeling maakt nog geen Mondriaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |