![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De dokter zij dat het een meisje kon worden, en het is een jongetje. Schadevergoeding!
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben het hier niet over lesbische pinguins, maar over mensen.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geen speelgoedautootjes of hijskranen, laat staan games. Hij zal dus eerst moeten leren breien en kantenklossen en krijgt op zijn 4e verjaardag een pop.
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Mij lijkt het knoeiboel, van welke kant ik het ook bekijk.
![]() |
#25 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.freya.nl/web_fm/eenembryo.php Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 september 2007 om 16:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Geweldige uitleg! Misschien blijf je volgende keer best in K&K als je niet in staat bent tot een normale discussie.
Laatst gewijzigd door Edina : 18 september 2007 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Aha, je wou gewoon de zoveelste homofobe draad oprichten. Doe dat dan volgende keer maar gewoon en niet via een omweg langs een artikel dat niets te maken heeft met wat je eigenlijk kwijt wil hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 18 september 2007 om 17:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Misschien wel, maar houd het ook niet in dat als de arts moet betalen hij een van de twee kinderen moet krijgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() ja, ik denk dan maar als ze er geen twee willen moet er een weg nietwaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even lomp als "de inrichting van de kinderkamer" als een positief aspect van je zwangerschap te zien, en "ik was misselijk" als een schadevergoedings-aspect .. De twee dametjes zijn het in mijn ogen totaal niet waard om zich nog maar de term" moeder" te kunnen aanmeten. Zelfs al werpen ze er ieder vijf tegelijk. Dat ze zich in de toekomst een teddybeer kopen. Zelfs een kat vind ik voor zulke mensen nog een te groot risico.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 september 2007 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Of als ze de twee kinderen willen houden, ja dan moeten ze stoppen met zeveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel een paar minuten voor ze in slaap ging heeft ze het over "ik wil er slechts één". Hoe hadden die dames gereageerd als er één gehandicapped kind uitkwam? Iets van "hoooo nu past het niet bij het behangpapier"? en nogmaals: zulke mensen worden op de voet gevolgd bij een (eventuele) gelukt IVF. Ze wisten dus zeer vroeg dat het er twee waren; dat ze dan abortus hadden laten plegen hé. Als je zulke mentaliteit hebt (we overwogen om er eentje te laten adopteren, amai nu moet ik nog een kinderwagen kopen, oeps.. nu moet ik wat extra werk doen) dan ga je toch volgende keer nog eens shoppen zeker: haal die boel eruit en try again (met één embryo dan liefst)! Geef mij dan maar dat homokoppel die netjes ieder hun eigen sperma afleverden bij de draagmoeder en samen in volle verwachting "hun" kindje afwachtten, zelfs indien het er twee zouden geweest zijn. (en er staat me zelfs iets van voor d�*t het er twee waren, maar ben niet meer zeker). Ze wilden evenmin weten wiens spermatozoide het hem nu geflikt had.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 september 2007 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Is het al gebeurd dat een homo koppel een tweeling kreeg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, heb je het openingsartikel dan niet gelezen? Dat gaat daar over.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, uiteindelijk is het allemaal gelukt. Het staat me dus voor dat het een tweeling was, maar mijn geheugen laat me soms drastisch in de steek met zulke dingen. In elk geval staken ze niet onder stoelen of banken dat ze "loaded" waren en dat was goed te zien aan hun inrichting, dat weet ik nog zeker. Ook de manier waarop ze de draagmoeder hadden laten bevruchten: ieder een kwakje weet ik nog heel goed. Mooie emotionele reportage was het in feite.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |