![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Syrie plagen, hun luchtruim uittesten, zien hoe de USA en China reageert, zien wat de media zegt. En ondertussen een paar roddels de wereld inhelpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk is dit artikel uit mijn lijfblad, de Tehran Times:
Citaat:
Jonas ziet "Israëlische censuur" omdat er niet voldoende (hij schreef zelfs NIETS op CNN, BBC, VRT, maar soit) over bericht wordt. De Tehran Times ziet net in de berichtgeving propaganda tegen Syrië. (Overigens heeft de Syrische regeringskrant Tishrin vandaag de berichten over de "Nucleaire installaties" ook ontkend. Nog een slachtoffer van de Israëlische censuur ongetwijfeld. ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Verontrustend hoe sommige mensen op deze website de vernietiging van volledige volkeren komen goedpraten en/of ontkennen. Waarom wonen jullie hier eigenlijk? Om die domme vlamingen in het gareel te houden?
Shame on you!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wees 's concreet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
http://video.google.com/videoplay?do...89913893693954 Laatst gewijzigd door Ramón Gitannes : 18 september 2007 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zouden zij het zelf verzwijgen?
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De enigen die daar baat bij hebben dat er open kaart wordt gespeeld zijn de eventuele bevolkingen die de gevolgen zullen dragen van de vervuiling die zo'n bombardement veroorzaakt.
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Beernem heeft precies ene in witte frak laten ontsnappen...
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard een irrelevante vraag, daar er van censuur helemaal geen sprake is.
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij lijkt mij ongelooflijk paranoïde...
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom kan je geen ander antwoord verzinnen dan wat gescheld? Het is precies omdat ik van jou beter verwachtte dan de loze insinuaties, gebaseerd op onware feiten uit de OP, dat ik je deze vragen stelde. Het is wel grappig voor "ongelooflijk paranoïde" te worden uitgemaakt door iemand die gelooft dat "ze" alle grote media ter wereld controleren.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 19 september 2007 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien Syrie dit geval naar buiten wil brengen kunnen ze dat perfect.
Laatst gewijzigd door illwill : 19 september 2007 om 10:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten is de enige plaats waar ik Israel zelf met die censuur associeerde een quote was van een artikel uit een Israelische krant.
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En niettemin vind ik toch wel dat men het recht heeft om te weten wat ze daar uitgestoken hebben.
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De laatste zin uit de OP verzin ik dus? Citaat:
Het nieuws wordt helemaal niet gecensureerd. De echte vraag is of dit nieuws klopt of niet. Soit, ik laat het hierbij.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij vooral verontrust is dat Syrië daar een nucleaire installatie had om atoombommen te maken, en dat daar nooit iets over geweten/bericht is geweest. Kan Syrë onze West-Europese media zo controleren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tuurlijk hebben wij dat recht maar je moet dan bij Syrie gaan klagen é, daar is het "gebeurt". Ik geloof nooit dat men zoiets kan verzwijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Media controleren kan niemand, iets geheim houden voor de media...dat is al wat makelijker.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen is het overal te vinden, alleen weet nog niemand wat er precies aan de hand is.
![]() |
![]() |