Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 februari 2004, 13:26   #21
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

De multiculturele droom spat uiteen en moet plaats maken voor segregatie. Ook in mijn stad is het aan het gebeuren. Autochtonen trekken weg uit de stad terwijl hun plaats wordt ingenomen door vreemdelingen. Ons eigen Trappes is nog maar een kwestie van tijd. Waar sommigen reeds lang voor gewaarschuwd hebben, maar steevast werd geminimaliseerd of afgedaan als paniekvoetbal, is aan het gebeuren.
Oud 25 februari 2004, 05:56   #22
Thor
Provinciaal Statenlid

Thor's schermafbeelding

Standaard

Er is een oplossing:verbied alle godsdiensten.Maar dan ook de katholieke dus.(en we sturen de paus op "studiereis" naar Afghanistan of Mekka of zoiets,samen met Bin Laden en de Opperrabijn van Israël)

Dan is elke vorm van moslim extremisme strafbaar in het embryonale stadium.

Nog argumenten nodig om atheïst te worden???????

ELKE GODSDIENST IS EEN MISDAAD TEGEN DE MENSELIJKHEID.
En wie tolerant is,is een collaborateur en een verrader tov het Westerse verlichtingsdenken.

En collaborateurs - das uitstekend hondvoer.......
sappig,zonder ruggegraat of botten - ik heb een beestje die dat best lust!
Alle macht aan de Dobbermans
Oud 25 februari 2004, 10:43   #23
de Vexille
Parlementsvoorzitter

de Vexille's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skempi
Is dit wat ons te wachten staat in vlaanderen? Dat dit ook bij ons gebeurt, daar heb ik dus bang voor eh, sommige wijken in het Antwerpse en het Mechelse gaan deze kant op.. kan de politiek dit tegenhouden?
Kan hier nog op een intelligente manier op gereageerd worden? Of blijven jullie liever wat grommen (zonder tanden overigens) in het racistenclubke...

OK, hier alvast een reactie van een rechtse conservatief (zo noemt Mr. Gratis ons toch graag)...

Als ge al ooit eens in de afgelopen 30jaar in één van die fameuze Parijse voorsteden zijt geweest, dan zult ge zien dat dit er allang aan zat te komen. Nooit heeft de franse politiek één vinger uitgestoken om de extreme verloedering daar aan te pakken. Die voorsteden waren vroeger het biotoop van autochtone misdaadbendes en zijn nu overgenomen door hun allochtone collega's. Niets nieuws onder de zon dus... Alleen, het feit dat die gastjes zich nu gaan profileren als moslims om hun vaak zelfgekozen "kansarmoede" een legitiem tintje te geven, stoot ons nu enorm tegen de borst.

Remedie : grondig opkuisen, zoals Juliani dit gedaan heeft in New York... Ge moet daarom niet kappen op de Islam of op de allochtoon... Pak de criminelen hard, maar steeds correct aan en ge lost het probleem al voor 95% op.

Grondig opkuisen wil ook zeggen dat ge iets moet doen om die buurten te herwaarderen. Deprimerende woonblokken slopen, groenzones aanleggen, openbare diensten verbeteren en een algemeen klimaat scheppen waar de autochtone middenklasse weer vertrouwen in kan hebben. Investeren dus... en dat is al vele jaren over tijd!!!

Hetzelfde kan gezegd worden over bepaalde wijken in Antwerpen, Brussel, ... Verbeter de levensomstandigheden voor iedereen, onteigen en sloop woonkrotten (op kosten van de huisjesmelker), zet die migranten in om mee te werken in de renovatie van de buurt (dan doen ze tenminste iets constructiefs ipv wat rond te lummelen). Herstel vooral de "law & order". In veel gevallen komen die investeringen ook al vreselijk te laat...

Angst is een zeer slechte raadgever wanneer ge binnenkort uw stem gaat uitbrengen. Maar ik begrijp het wel waarom zoveel mensen kiezen voor het radikale "alternatief" (dat geen echt alternatief is natuurlijk). Dé reden is dat de angsthazen in de traditionele partijen die legitieme kwesties niet durven ter sprake brengen en maar wat zitten te neuzelen achter hun cordon sanitaire. Begrijp me niet verkeerd: ik ben voor een cordon, maar dan wel eentje dat proactief ten strijde trekt tegen het extremisme. En op dat punt hebben de traditionele partijen me heel zwaar teleurgesteld. Ik kan alleen hopen dat de oppositiekuur de CD&V in staat heeft gesteld om hun zaakjes op orde te zetten. We zullen wel zien wat ze ervan bakken, want ik zie geen ander alternatief.

Het pleidooi voor "atheïsme" is al helemaal naast de kwestie. Veel miserie is immers juist het gevolg van die ongebreidelde permissiviteit die ons door linkse "progressieve" atheïsten door de strot is geramd. Het wordt hoge tijd dat wij ons weer bewust worden van onze roots in plaats van die altijd weer te vertrappelen onder impuls van de "alternativo's". Pas dan kunnen we onze rug rechten ophouden met "bang" te zijn.

Voil�*, en ga nu maar eens lekker tekeer rakkers...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be