![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() Wallobrux?????
Ben jij nou helemaal... Zelf woon ik een hondertal meter van de taalgrens, van toen ik een kind was kwamen wij daar nooit. Zou niet weten waarom, niet echt bewust. Langs de Vlaamse kant zijn wij overal geweest. De waalse kant beperkt zich tot er eens doorrijden om naar Vlaanderen te gaan. Ben niet de enige, zo gaat dat hier. Is dat dus binnenkort het buitenland, maakt weinig uit.
Vive la Belgique separé Laatst gewijzigd door dirupo : 19 september 2007 om 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Veel slaag gehad van een waal dat ge zo bang hebt om aan de andere kant te komen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar je merkt wel zo dat je in Wallonie komt, plots geen licht meer op de autosnelweg. ![]() En alles plots grauw en grijs, raar gevoel ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Gij rijdt met uw ogen toe denk ik maar in het Wallonie waar ik woon is er wel licht.
En de huizen zijn hier niet grijs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Eehhh, je handtekening viert de afscheiding van België van de Nederlanden... waarom?
![]() |
#27 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat heb ik niet begrepen. Ben dan ook maar een Vlaming. Verklaar U nader?
![]() |