![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het koningscircus optreedt is er inderdaad altijd een sectie van de staatsveiligheid aanwezig. Ik betwijfel echter op die de lokale mandatarissen van het Blok zal herkennen zonder de hulp van de lokale politie.
![]() |
![]() |
#24 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry kzal er voortaan bijzetten over welk politie het gaat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet wel dat er politie van zowel federale als lokale politie bij was toen het koningskoppel de laatste keer een paar gemeentes in de mijnstreek aandeed. In Heusden-Zolder waren en trouwens wel degelijk Vlaams Bokkers aanwezig maar ze gedroegen zich zoals iedereen. Ze werden wel 'anders' in het oog gehouden dan 'iedereen'. Ik was ook daar evenmin aanwezig maar hoorde het van een Vlaams Blokker die in het plaatselijke OCMW zit. Een plaatselijke minderstander bevestigde dat er nauwelijks een paar van die vele monarchisten opdaagden die er nog zouden bestaan in dit land. Voor een gemeente met verschillende tientallen duizenden inwoners is dat nogal weinig als je het mij vraagt. Vergeleken met de nog redelijke toeloop in de tijd dat Prins Albert voor het Rode Kruis op bezoek kwam in dezelfde gemeente is dat ook een heel verschil.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja giserke en seba... nu zitten jullie met voorzitters die naders denken dan jullie
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben lid van de partijraad En het kiescollege, dus weten N-VAers wat dat is! Ik begin hier op verschillende terreinen nervositeit te ruiken. Al die Blokkers die hier plots uit het niets opduiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() bij mijn weten denkt Leterme nog jusit hetzelfde, ik was bovezndien altijd al een groot voorstander van dit kartel na de propaganda op de website, beginnen nu blijkbaar ook de VB-leden de pedalen te verliezen?
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu duiken ze plots uit het niets op... :o
![]() |
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de volgende federale verkiezingen zal het minder 'meevallen', vrees ik. Alhoewel... In een land dat onbestuurbaar wordt omdat extreem rechts er te groot wordt kunnen de meest onvoorspelbare dingen het eerst gebeuren.
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Alhoewel ik nog een oproep had gekregen om te gaan protesteren tegen het bezoek, kon ik niet omdat ik dan aan het werken ben.
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, betreffende de rest van jouw bericht: Jij beweert dus dat wanneer het kartel bijvoorbeeld zo'n 25% zou halen waarvan duidelijk is dat ongeveer 22 �* 23% van CD&V kiezers komt en misschien 2 �* 3 % van NV-A , beide partijen hun eigen programma gaan kunnen uitvoeren? Laat mij niet lachen. Het enige wat hier gebeurt is dat Bourgeois voor een eigen postje koos, omdat hij met zijn NV-A werkloos ging worden. De Wever misschien ook, dat valt nog te zien. De CD&V heeft er een paar procentjes bij, en voor de rest zijn de traditionele aanhangers van NV-A gewoon verneukt. Dat is de realiteit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Geert Bourgeois ging NIET werkloos worden, hij is verkozen in de kamer. Daarbij is Geert Bourgeois een veel beter kamerlid dan alle 18 Blok kamerleden samen. Was het niet het BLOK dat moest toegeven dat ze zich vergist hadden bij de stemming over de kieswetgeving ???? Zelfs 18 kamerleden samen weten nog niet hoe ze moeten stemmen. En daarbij vergeten wat in hun partijstandpunten staat ivm de kiesdrempel. Het BLOK is hypocriet, on-Vlaams en on-democratisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Burger
|
![]() Er zijn nog meer monarchisten dan je denk, denk maar eens aan het feest van 10jaar koning Albert en de nationale feestdag.
Veel vlamingen steunen nog de belgische monarchie. En groot gelijk hebben ze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet meer Blokker dan NV-A'er. Van een belachelijk antwoord gesproken, zeg. Ik zeg jou dat Bourgeois een poenpakker is die waar voor zijn geld kiest omdat zijn partij zonder kartel met CD&V gewoon verdwijnt. En dat blijf ik zeggen , het is gewoon zo. En jij geeft mij als antwoord dat het Blok niet juist gestemd heeft in de kamer. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Schepen
|
![]() De 'andere' visie hieromtrent is toch al in meerdere topics gegeven Antoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De PS is al lang niet meer een bedreigeing van de Belgische monarchie. Wel in tegendeel. En dat heeft alles met geld en niets met ideologie te maken. De almacht van de PS in Wallonië en in België is gesteund op Vlaams miljarden die naar Wallonië vloeien. De monarchie zorgt er mee voor dat dit zo blijft. De liefde van de PS voor de monarchie is liefde voor geld. |
|
![]() |
![]() |