![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hitler was schilder, denk ik. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sinds 1918 heeft elke burger een gelijke stem en weegt hij even zwaar op het landsbeleid. Democratisering heet dat. Het valt op dat Belgicisten het vaak moeilijk hebben met de mening van het volk. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De universele liefde?
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovendien heeft Hitler zich nooit tegen separatisme uitgesproken. Integendeel. Eén groot europees rijk was zijn droom.
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoever reikt die?
Van Brussel tot in Wallonië met Vlaanderen als te annexeren en verfransen kolonie?
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() http://www.veto.be/jg23/veto2304/wils.html en ik voeg meteen 5. Lode Wils aan het lijstje toe (KU Leuven) Ook niet de 1ste de beste dommerik met de uitspraak: Onze identiteit is Vlaams en Belgisch. Er zijn mensen die vinden dat ze alleen maar één identiteit zouden mogen hebben, dat België dus moet verdwijnen, maar ik zie daar geen voordeel in. Als ik de mensen tegen de schenen wil stampen -- en dat doe ik graag want dat is de enige manier waarop ze luisteren --, schrijf ik dat het uiteenvallen van België parallel verloopt met het uiteenvallen van Tsjechoslovakije en Joegoslavië, namelijk alle drie als een postume triomf van Hitler, als een postuum sukses van de Duitse bezetting in de oorlog.» Laatst gewijzigd door straatrue : 20 september 2007 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Desalniettemin was hij tegen separatisme en had hij geen universitair diploma.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlamingen zijn rijker dan Walen, reizen meer, rijden meer, verblijven meer enz...... van Labyrinth mogen ze dus best wat smartegeld betalen. De egoisten.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 september 2007 om 21:32. |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogal logisch voor een franstalige.
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We vergeten nog Béber...oei...die heeft geen hogere studies gedaan.
Filip dan?...oei...die ook al niet Paola?...geen studies at all.. Fabiola dan?...oeps Astrid...euh... Laurent...dedju... en toch zullen we nog gestudeerden vinden die tegen separatisme zijn... ah ja..Prof Senelle...die heeft gestudeerd en is een eminentie ivm grondrecht...dedju..maar die is dan weer voor separatisme... blijven zoeken zou ik zeggen...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 20 september 2007 om 22:00. |
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() Stelling: mensen met diploma te dom om slim te stemmen?
Wake up and smell you're Fascism!!! Laatst gewijzigd door Arwin Rummel : 20 september 2007 om 22:53. |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat is nu de essentie van democratie Is daar iets mis mee straatrue of lijkt het je een oneerlijk systeem misschien ? mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Hebt u er al eens bij stil gestaan dat het bewezen is dat de het gemiddelde hoogst behaalde diploma bij N-VA kiezers te vinden is?
|
![]() |