![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari "De man die niet uit het nieuws is weg te branden. De opgang van zijn partij, het Vlaams Blok stond ook garant voor zijn persoonlijke carrière. Als grote tegenstander van het stemrecht voor migranten is hij ook nu actueel present. Als Bruggeling zete |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maak van het nieuws 1 uur lang al de overvallen in het land, doe er nog wat shows zoals politie ed bij en iedereen zal zich onveilig voelen. Doe het omgekeerde en verban dat allemaal uit de media en de meeste zullen zich velig voelen. Dat gevoel hangt dus af van veel meer factoren dan de echte criminaliteit en het VB is nu eenmaal 1 vd die factoren. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
D�*t soort televisie is ook niet meteen bevorderlijk voor het veiligheidsgevoel van de mensen. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#24 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Doen alsof alles in orde is !! Is dat nu net niet wat de regering Verhofstad met haar goed nieuws show nu net al 6 jaar aan het doen is ? Jij beweert dat onveiligheid een subjectief gevoel is. Toch hoef je de kranten niet te lezen om te weten dat de criminaliteit toeneemt. Informeer gewoon even bij je kennissenkring. Car en home jackings, inbraken, handtasdiefstallen, fysiek geweld, intimidatie, gesjoemel met overheidsgelden door politici, de voorbeelden zijn legio. Je blijft als slachtoffer verweesd achter en de overheid geeft geen blijk dat ze er iets willen of kunnen aan doen, wel integendeel. Ze zijn vooral met zich zelf bezig en men kan zich toch moeilijk van de indruk ontdoen dat ons gerecht vierkant draait. Geen melding maken van criminaliteit in de media en doen alsof alles opperbest gaat is net als een struisvogel je kop in het zand steken. Ik denk dat je de gewone man onderschat. Hij pikt het gewoon niet meer als zijn bezorgdheid niet au serieu genomen wordt en hij stemt rechts in de hoop daar soelaas te vinden voor zijn problemen. Of dat terecht is moet de toekomst natuurlijk uit wijzen.
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#26 | |||
|
![]() Citaat:
Laat me een voorbeeld geven de bekende michael moore heeft onderzoek gedaan in 1 bepaalde VS stad (ben vergeten welke) de algemene criminaliteit was gedaalt met meer dan 30% maar de TV-shows zoals cops ed waren gestegen met 300% . Gevolg veel mensen voelden zich onveiliger dan enkele jaren geleden toen de criminaliteit hoger was. Hij ging dan vragen aan de TV stations waarom en de reactie was omdat mensen dat willen zien. Citaat:
PS: volgens deze cijfers is de criminaliteit zelfs gedaalt de laatste jaren http://www.statbel.fgov.be/figures/d352_nl.asp#2 Nog iets : http://www.poldoc.be/dir/dgs/dsb/doc.../persconfn.pdf Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#27 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal zelf wel zeggen wat ik bedoel. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Probeer een keer een maand of zo nauwkeurig het sp.a nieuws van de dag te volgen. Je kan die per email krijgen na inschrijving op hun site. Na die maand wil ik met je verder praten. Er zit veel 'spin' in wat de sp.a doet, met veel ben ik het grondig oneens ook. Maar er blijven zeker ook initiatieven en verwezenlijkingen over die wel de moeite zijn. Je moet dan die sp.a initiatieven maar een keer rustig vergelijken met de vlaams blok initiatieven in dezelfde periode. Waarom toch altijd dat negativisme en die antipolitiek ?? PS Veel regeringswerk wordt ook in stilte gedaan. Heel wat ministers werken liever zonder dagelijkse mediahype. Ik ken in verschillende kabinetten van verschillende kleuren, mensen die dag in dag uit wel hard werken - in stilte. |
|
![]() |
![]() |
#29 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()