![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() goh wettten laten navolgen is toch logisch.
alle voor de linkse mischien niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Ik stel voor om niet meer te gaan skiën in Frankrijk.
![]() |
#23 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Als er wetten zijn die regelen wie er wel en wie er niet in het land mogen zijn, dien je die ook uit te voeren. Die wetten zijn er in eerste instantie om ons te beschermen tegen een invasie van mensen die we hier niet willen hebben. Gedogen is een praktijk van bananenrepublieken, niet van een democratische rechtsstaat. De illegalen zomaar amnestie geven zou een bewijs van onvermogen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Banneling
|
![]() Ik ijl helemaal niks. Ik beaam echter alleen maar wat je eerder zelf aanhaalde:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ja kijk, zo kunt ge natuurlijk bezig blijven. Een wet opstellen en dan ze niet in de praktijk brengen. Klinkt zowat omgekeerd tov. het belgische systeem: Eerst een wet brouwen, dan er achter komen dat ze niet naleefbaar of realistisch is en dan vijf maand debatteren over wat er aan veranderd moet worden en hoe.
Die gasten die Sarko buiten wil zijn ook niet de eerste de beste he: Compleet uitgeprocedeerd geraakt ge maar als ge echt geen enkel goed excuus hebt om van andermans belastingsgeld te komen profiteren. Dan zijn er natuurlijk ook nog de veroordeelde misdadigers. Ik denk dat geen enkel weldenkend mens buitenlandse criminelen wil aantrekken omdat wij er hier niet genoeg hebben? Asiel voor mensen die in hun vaderland vervolgd worden omwille van hun overtuiging, critiek op het regime of uithuwelijking ed. kan ik heel goed begrijpen. Oeps, wil dat nu zeggen dat het Vlaams Belang asiel gaat zoeken in Monaco of zo?
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel. Want dat staat helemaal niet in het artikel. Dat verzin je er allemaal zelf bij.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inzake vreemdelingenbeleid kies ik voor de harde hand ja, dat samen met de onafhankelijkheid blijft de main reason waarom ik VB stem los van de despoten die hier en daar rondlopen rondom die partij ![]() Jij wilt alles laten verder rotten zoals het al is, dat weten we al langer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Het moet idd hard zijn voor onze Franstalige medelanders dat het VB-programma in Frankrijk daadwerkelijk uitgevoerd wordt.
Vreemd dat we Louis Michel nu niet horen protesteren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En Big Loulou is veel te druk met fotoshop bezig de nieuwe vlag van Belgique te ontwerpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() Laat ze in Frankrijk de Franse versie van "Illegal beauty" opvoeren.
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Sinds wanneer telt empathie bij politie- en gerechtsacties?
Ik weet niet hoor, ik snap dat mensen naar Europa komen om een beter leven te zoeken en op te bouwen. JA, maar dat neemt niet weg dat ik het eens moet zijn met wat illegalen hier doen, ofwel soms?! Want als dat wel zo is, dan kan je best heel Afrika uitnodigen in Frankrijk, België en Duitsland en dat is dan ook dat, oooh en neem er ook Oost-Europa bij en misschien nog wat volk uit Azië. Rechtlijnig denken is uw sterkste kant niet, he?!