![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dus het beestonwaardig bestaan van dieren geeft een argument om nog andere dieren (of zelfs diezelfde) nog extra bijkomende gruwels aan te doen ?! niet verdoofd slachten is verboden in België , of zou het moeten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik heb ook de beelden van hallal-slachten gezien in TerZake een paar maanden geleden, en die waren nog schokkender. (Het wikipedia-artikel leest als een kinderboek in vgl met de beelden) - Het dier aan zijn achterste poot vastbinden - Allah Akbar roepen - Zonder verdoving de keel oversnijden - Meteen erna het dier via zijn achterste poot ondersteboven trekken - Het dier een doodstrijd van 30 minuten laten voeren, terwijl het al spartelend aan het doodbloeden is. In andere landen kan blijkbaar wel hallal geslacht worden MET verdoving. Hier lukt dit niet. Als het in Europa trouwens al zo erg gesteld is met dierentransport, dan vraag ik me af hoe het elders in de wereld gebeurd, want daar zijn de excessen van hier waarschijnlijk standaard. Laten uitschijnen dat hallal slachten diervriendelijker is, is zonder meer hypocriet. Hallal slachten mag dan wel diervriendelijker en respectvoller geweest zijn van de 6e tot de 19e eeuw. In de 21e eeuw is het dit niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe ziet een halal beest er uit ? Ik ken varkens-, kalfs-, runds-, kippen-, paarde-, struisvogelvlees.
Al die dieren heb ik al gezien maar een halaldier heb ik nog nooit gezien. Hebben ze die in de Antwerpse zoo ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 27 september 2007 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tilt
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 27 september 2007 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |