![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
De inhoud al aan het ombuigen ?
Wim Verrecyken, Roeland Raes, Luc Vermeulen, Xavier Buisseret, Frieda Van Temsche, Francis Van den Eynde, Johan Vanslambrouck, Roeland van Walleghem, Johan Demol, Karel Dillen,... -------------------------------------------------- Een hoopje om als Vlaming echt trots op te zijn... |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
#24 |
|
Provinciaal Statenlid
|
de zus van de dewever hééft niets te maken met zijn politieke carrière. Mensen die dat proberen uit te buiten voor politieke doeleinden, dat z�*jn gieren.
kbedoel, what's next? de schoonzus van de broer van Filip Dewinter zijn achterneef is marrokaan? De ouders van Leterme zijn waal?... |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Zijn zuster woont in een commune. Zegt genoeg. Einde discussie.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ah, het grote besmeuren is begonnen. Walgelijk.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Europees Commissaris
|
Het ware gezicht van België...
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Gouverneur
|
Het is duidelijk dat die vrouw zich op korte tijd aangepast heeft aan de locale gewoonten.
|
|
|
#30 |
|
Banneling
|
Wat de relevantie is met BDW is me compleet onduidelijk zeker om het als nieuws-item te gaan gebruiken. Zijn zus is meerderjarig.
Wat wel duidelijk is aan dit artikel: Nep zaken gebruiken om iemand zijn carrière en persoon te beschadigen en te elimineren is fascisme Te noteren Mitgard: u doet gretig mee aan fascistische spelletjes. Laatst gewijzigd door giserke : 25 september 2007 om 10:20. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Banneling
|
Feit is,probeer jij met een uitkering,in gemeenschap maar eens grote verbouwingen te doen.Hier noemt dat zwartwerk.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Daar moet geen tekeningetje bijgemaakt worden. Anderzijds , enkele jaren geleden, werd de zus van Didier voorgedragen voor een hoge post aan de rechtbank. De voordraging rammelde aan alle kanten en ze kreeg die post ook niet. Dus De Wever heeft zich niets verwijten terwijl..... Laatst gewijzigd door boerenverstand : 25 september 2007 om 10:32. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
De tijd komt dat je gemeenschapsdienst gaat doen voor je dop. Dan zijn we van M. vanaf , dan kan hij nu bladeren gaan rijven. Of oudjes hun pampers vervangen. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 25 september 2007 om 10:31. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
zoals ik al honderduizend maal heb beweerd...de waalse pers is al lang niet meer beschaamd om honderduit als spreekkoor van de waalse politiek te fingeren...
Dit zorgt voor een verdere verspreiding en bestendiging van de legitieme vlaamse onafhankeljkheidseis... Onze vlaamse kutpers noemt dit "radikalisering"...een eerste aanzet om dat daarna racistisch, xenofoob en fascistisch te kunnen noemen... Echter: zoals De Crem zondag zei: de tandpasta is uit de tube... Dit soort uitlatingen van de waalse pers doen mijn honderdenzevendagendurende grijns enkel nog toenemen... Over De Wever nog effe dit: hij die onverholen, herhaaldelijk en doelbewust meedoet aan het laffe VB bashen.... Mijn vraag aan Bart: "én vriend...hoe voelt het aan om op jouw beurt gedemoniseerd, vernederd, bedreigd en uitgescholden te worden in een pers waar je geen enkele kans krijgt op wederwoord?" Tot slot nog dit: mijn bewondering voor het politieke talent van BDW is ongebroken...maar door zijn houding tav het VB zal ik onmogelijk op die man kunnen stemmen...kwestie van goed fatsoen...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 25 september 2007 om 10:39. |
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
http://blogs.demorgen.be/bartdewever...exclusief.html Laat staan persoonlijke aanvallen. Los daarvan vind ik uw reactie van dezelfde categorie "hij is begonnen, meester". |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Parlementslid
|
|
|