![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Als ex-lid weet je trouwens wel beter .... Wij vinden in tegendeel dat arbeid een vrije keuze moet zijn! Dat is emancipatie. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
hij was er één waarbij het ons niet gelukt is hem te deactiveren vandaar dat we hem ook moesten buitensmijten he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 september 2007 om 18:41. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
nee even terug serieus - er is niks verkeerd aan papiertjes rapen maar dat moet wel tegen een deftig loon gebeuren.
er is ook op zich niks tegen arbeidsbemiddeling maar geen vd actoren mag een expliciet of impliciet monopoly kunnen bekomen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 september 2007 om 18:46. |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Minister
|
Citaat:
Emancipatie is ,als voorbeeld, zo vrij zijn om met een hobby zijn brood te verdienen.
|
|
|
|
#25 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#27 |
|
|
hun grootste dienaar bedoel je.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Kijk naar de vogelen in de lucht, ze arbeiden niet en toch eten ze ... Het verschil tussen mensen en in het wild levende dieren is dat deze laatsten vrij toegang hebben tot de natuurlijke hulpbronnen. Iedereen vind dat logisch en normaal maar van mensen niet. Nee deze moeten werken om te mogen eten en leven. Het leven van de mens is voorwaardelijk. Werken voor de bezitters van de Natuur of creperen ...
Place one hundred men on an island from which there is no escape, and whether you make one of these men the absolute owner of the other ninety-nine, or the absolute owner of the soil of the island, will make no difference either to him or to them In the one case, as the other, the one will be the absolute master of the ninety-nine--his power extending even to life and death, for simply to refuse them permission to live upon the island would be to force them into the sea. Laatst gewijzigd door Liberty : 27 september 2007 om 19:05. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Het verschil tussen een hobby en arbeid is dat arbeid nuttig is voor anderen en een hobby enkel en alleen voor jezelf. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En vliegen zal ook wel werken zijn waarschijnlijk (vogelen mss niet)..; |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
Citaat:
maar ze moeten de plaats niet betalen waar ze dat nest maken geef mij één boom waar ik dat ook mag en wees gerust ik zal mijn plan ook wel trekken hoor
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 september 2007 om 19:16. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
en nu gaat ge zeggen - natuurlijk kunt ge de boom in kobafken - maar het punt is net - mocht ik dat maar eens - net zoals die vogel
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 september 2007 om 19:18. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
zonder ook maar ergens voor aan claimers van hun natuurlijke hullpbronnen te moeten betalen ...
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 september 2007 om 19:42. |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik kan je een voorbeeld geven van vrienden die van jong aan af als hobby hebben boeken verzamelen en daardoor bibliothecarissen geworden zijn. Een ander was archeologist als hobby en is heden professionneel archeoloog.
|
|
|
|
#36 | |
|
|
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 september 2007 om 20:12. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#38 |
|
|
Niemand is trouwens verplicht om via een interim te werken. Je kan evengoed alle interimkantoors aan de kant laten liggen en zelf bij de bedrijven solliciteren voor werk.
Maar langs de andere kant, bedrijven zijn ook niet verplicht u aan te nemen. Toch erg hé, die vrijheden
|
|
|
#39 |
|
|
ik heb van mijn hobby al heel lang geleden mijn beroep gemaakt
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Minister
|
je bent werkloos,remenber?Of dan moet je consekwent zijn en je uitkering weigeren.
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz Laatst gewijzigd door guerin : 27 september 2007 om 20:17. |
|
|
|