![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marokko werd tot 1956 door Europa gekoloniseerd. Ook vandaag de dag koloniseert Spanje nog een deel van Marokko.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hoeven ons niet schuldig te voelen. Ook niet voor "Kuifje in Afrika". Ik had het er deze namiddag nog over met een congolese leeftijdsgenoot. Hij wist mij te zeggen dat hij reeds een 15 tal jaar geleden z'n kinderen had verboden stripverhalen van Hergé te lezen. Maw, wat nu actueel is broedde toen al tussen de zwarte minderheden in ons land. Kolonialisme werd blijkbaar meer dan we beseffen als racisme beschouwd.
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Deze situatie is niet zoals WO ll waar de overheid mensen is beginnen stigmatiseren en vervolgen. Hier zijn het bepaalde groepen, die ons beginnen stigmatiseren en ons het leven zuur maken. Die Marokkaanse macho pubers zorgen niet enkel voor overlast. Ze plegen ook misdrijven en overbevolken onze gevangenissen. Ze zijn een ware bedreiging voor onze maatschappij en nog niet in het minste voor de gematigden, die zich hier wel aanpassen. Kijk maar naar de zaak Van Themsche. Die jongen is door het lint gegaan en heeft onschuldige mensen vermoord, dankzij de pesterijen in zijn jeugd door allochtonen. Men nam hem niet ernstig. Hij vond geen gehoor en keerde in zijn eigen wereldje, waar hij een echt gevaar voor de samenleving werd. Die ene is een extreem geval, maar er gaan er nog zo komen. Het is terugsturen of wachten tot de mensen het zo beu gaan worden, dat ze het recht in eigen handen gaan nemen. Daar heb je maar enkele dolgedraaiden voor nodig. En de nieuwe wapenwet gaat dat niet voorkomen. Het CGKR werkt enkel als olie op het vuur en ga zo verder. Voor ieders veiligheid vrees ik dat terugkeer de beste oplossing is, wil het geweld niet escaleren. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Juist, Frankrijk heeft de Maghred in een welvarende, moderne regio veranderd. Nu ze de kolonisten er buiten hebben, zijn ze aan het verloederen.
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Daar zit ik niet op de wachten. Ik wil gewoon dat het hier eens terug rustig en gezellig wordt in mijn buurt, zonder die opgeblazen moslimdriftkikkers, die ons niet willen begrijpen. Al de rest, dus ook de gewone moslim, die wel een constructieve bijdrage tot onze maatschappij wil leveren, mag WEL blijven.
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 't Is nu niet dat Europa er zat ...
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Neen, ik word hier niet vrolijk van, Kallikes. En ja ik weet het, het is niet het onderwerp van deze draad. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Niet realistisch? De kosovo albanesen e.d. waren ook joegoslaven. Afschaffen heel die verkregen nationaliteit. Iets mispeuterd? Niet content met hoe het er hier aan toe gaat? Terug naar die zandbak waar je bent uitgekropen.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een probleem spreiden is geen oplossing. Probleem spreiden is probleem spreiden, meer niet. De problemen moeten verwijderd worden en aangepakt.
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vraag me eigenlijk af wat het eigenlijk uithaalt om hier op zo een forum te zitten ZAGEN over de problematiek ? een hele hoop frustraties levert dat op en je bereikt er NIEMAND mee !!
Zouden jullie niet beter eens real life afspreken en daden bij de woorden voegen ? Sommige zitten hier met duizenden posts ...daar moet ik echt mee lachen, waste of time . Die maroefen babbelen er nie over . Spreek verdomme af voor een vreedzaam protest , en doe het zoveel als nodig , de groep zal alleen maar aanzwellen . Zolang het vlaams belang erbuiten blijft !!! |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De kokkin van het "Klein College" in Aalst heeft een moslima over de vloer gekregen met volgende boodschap: "Als mijn kind nog vlees krijgt voorgeschoteld tijdens de ramadan, zal mijn man u wel eens de strot komen oversnijden" Van toegevoegde waarde gesproken.....
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zolang er mensen zijn die blind willen blijven voor de oprukkende islamisering zal het alleen maar erger worden ... De richting voeding en verzorging heeft elke week kookles ... Uiteraard is er op school rel ontstaan door moslimmeisjes die het verplichte vak boycotten vanwege hun ramadan ![]() Wie moet zich nu aanpassen ... De school , of de leerlingen die de richting gekozen hebben ... ![]()
![]() |
#37 |
|
![]() Door half Algerije uit te moorden?
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mijn zoon zit in het klein college met enkele moslims in zijn klas. Minstens één ervan vast en blijft gewoon op de koer tijdens het eten. Ze eten daar met shiften, het is dus niet zo dat men verplicht is in één van de refters te gaan zitten. Heb goesting om de echtheid van die bewering eens na te gaan want die uitspraak klopt op verschillende punten niet, ramadan en vlees eten heb NIETS met elkaar te maken, ofwel eet men wel ofwel vast men en eet men niet. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om te koken hoeft men niet te eten. Ze kunnen het proeven achterwege laten of door de leerkracht laten uitvoeren. Er is geen enkele reden dat ze zelf niet zouden mogen koken tijdens de uren dat ze willen vasten: ook hun moeders staan halve dagen te koken om de uitgebreide maaltijden tegen zonsondergang en zonsopgang klaar te hebben. Jammer maar helaas voor de meisjes die meenden eronder uit te geraken. Dat ze nadien niet samen mee aan tafel zitten om de zelfgemaakte recepten op te eten, is dan hun probleem. Het wordt echter wèl tijd dat de leerkrachten zèlf zich geen dingen meer op de mouw laten spelden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 september 2007 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |