![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Sorry dat ik je weer maar eens moet quoten, maar 2 derden wordt zo goed als altijd gerekend bij recidiven. Als hij werk heeft, een domicilering en een goed rapport van de PSD zal hij wel op VI kunnen. Anyway, 6 jaar zoals jij stelt is mogelijk, maar dan zal het enkel zo zijn als ze voelen dat het een te groot maatschappelijk probleem zou vormen. Als er genoeg gras over gegroeid is, en niemand spreekt er nog over... Geloof me, 6 jaar is laag gegrepen edit: anyway, doet allemaal niet echt terzake, en is allemaal afwachten geblazen. Ik vind dus gewoon dat ie véél meer had mogen krijgen.
Laatst gewijzigd door bentje : 27 september 2007 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Neen, dat was voor die Marokaan in the OP.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door HAMC : 27 september 2007 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo is het dus niet, ze kunnen je altijd 2 derde opleggen als zij vinden dat je een gevaren betekend en terug in dezelfde feiten zal hervallen. En dat heb ik geleerd bij m'n opleiding en ervaring over honderden gevalletjes. edit: Maar whatever, als jij vind dat je gelijk hebt, dan heb je dat hoor, ik ga niet beginnen met een wellens-nietes spelletje. Ik ben er gerust in.
Laatst gewijzigd door bentje : 27 september 2007 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Zo heb ik het meegemaakt in mijn verschillende gerechterlijke procedures. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Na 8,5 jaar niet meer zeker. Ik voel alleen maar droefenis bij dit... Hoeveel vrouwen of meisjes had Dutroux weeral verkracht toen hij voorlopig vrijkwam? Citaat:
Quid met de psyche van deze vrouwenverkrachter die jarenlang tussen mannen heeft opgesloten gezeten en waarschijnlijk heeft mogen genieten van de sociale en psychologische begeleiding waar België zo voor geroemd wordt?
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Allez, we kunnen er nog een schepje bovenop doen:
van hln.be: Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je uit eerst een opinie, en dat vraag je aan je lezers of ze cijfers kunnen geven om ze te bewijzen, ttz dat jij 't vertikt ze te staven. Moeten we jou ook 't voordeel van de twijfel geven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar terzake: als je de straf kent van deze man, wat zou JIJ aan HVT geven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
HVT: -Meervoudige moord met voorbedachten rade én verzwarende omstandigheden (neerschieten van een kind op korte afstand en racistisch motief) plus een moordpoging... -Uit hoofde van het gedrag van de slachtoffers is er geen enkele verzachtende omstandigheid voor HVT. -Hij kan enkel de invloed van zijn familiaal milieu inroepen als verzachtende omstandigheid maar als alle kinderen van Vl-nationalisten zich gerechtvaardigd voelen om die reden (of onder dat excuus) een bloedbad onder onschuldigen aan te richten.... ![]() -Hij is meerderjarig en heeft geen sociale achtergrond die hem handicapeert. Dat wordt dus de maximumstraf. Laatst gewijzigd door filosoof : 27 september 2007 om 16:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het ging net over onze rasistische (<-- om in de mode te blijven) aanrander.
Na zijn 8,5 jaar heeft ie nog 5 jaar TBR gekregen, zoals 'k dus al eerder dacht...