Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 september 2007, 20:32   #21
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn Bekijk bericht
Getuige de successen in Irak en Afghanistan ? Ze zijn in staat hun kazak te keren als hen dat uitkomt, het zijn amerikanen voor iets e.
? Toont juist het omgekeerde eh, ze willen er zoveel mogelijk afslachten, tegen alle prijs!

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2007, 20:39   #22
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
? Toont juist het omgekeerde eh, ze willen er zoveel mogelijk afslachten, tegen alle prijs!
maar het terrorisme word er niet minder door e, integendeel.

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2007, 20:43   #23
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
maar het terrorisme word er niet minder door e, integendeel.
Maar wat is ons doel? Moslims weg uit Europa dus... Deze discussie ging niet over meer of minder aanslagen maar over meer of minder moslims, door de Amerikanen hebben we er nu al zo'n miljoen minder zeker?

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2007, 20:46   #24
the outlaw torn
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Maar wat is ons doel? Moslims weg uit Europa dus... Deze discussie ging niet over meer of minder aanslagen maar over meer of minder moslims, door de Amerikanen hebben we er nu al zo'n miljoen minder zeker?
ginder ja, mr de overschot komt nr hier e. dus we krijgen er meer.

de oplossing is gewoon een nieuwe endlosung

zo zijn de Polen nog ergens goed voor, kunnen ze Auschwitz weer in gebruik nemen,

Oud 30 september 2007, 21:36   #25
godisanidiot
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Emigreren of zelfmoord plegen
Idem.
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg
:: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens
:: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn
godisanidiot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2007, 08:38   #26
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 Bekijk bericht
Wat gaan wij doen in vlaanderen als binnen 20 jaar de meerderheid in vlaanderen moslims zijn en zij na 2/3 van de stemmen halen en ons de wetten van de koran opleggen
De kans dat dit gebeurd zonder massief bloedgieten lijkt me uiterst onwaarschijnlijk, ik maak me persoonlijk meer zorgen over de fundamentalisering die we overal zien, zowel bij moslims als bij christenen (ooit Jesus camp gezien bv?)
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2007, 20:09   #27
the outlaw torn
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
De kans dat dit gebeurd zonder massief bloedgieten lijkt me uiterst onwaarschijnlijk, ik maak me persoonlijk meer zorgen over de fundamentalisering die we overal zien, zowel bij moslims als bij christenen (ooit Jesus camp gezien bv?)
ik denk dat een extreme christen nog altijd minder gevaarlijk is dan een extreme moslim.

ik heb nog geen enkel extreme christen een bommeke zien leggen, een extreme moslim daarintegen maakt daar zijn levenswerk van, .... een klein verschil als je het mij vraagt

Oud 2 oktober 2007, 20:11   #28
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik denk dat een extreme christen nog altijd minder gevaarlijk is dan een extreme moslim.

ik heb nog geen enkel extreme christen een bommeke zien leggen, een extreme moslim daarintegen maakt daar zijn levenswerk van, .... een klein verschil als je het mij vraagt
Er is een verschil. Extreme christenen proberen via de media grote groepen mensen te bereiken, en worden zo door de hele samenleving bejubeld (zoals de Westboro Baptist Church). In de bergen van Afghanistan heb je niet zo'n sterke publieke opinie, en is indoctrinatie dus gemakkelijker, hetzij op kleine schalen (die uiteindelijk een grote vormen).
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2007, 20:31   #29
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je zou eens moeten zoeken wat er in de VS allemaal al gebeurd is met abortus klinieken.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2007, 23:22   #30
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 Bekijk bericht
Wat gaan wij doen in vlaanderen als binnen 20 jaar de meerderheid in vlaanderen moslims zijn en zij na 2/3 van de stemmen halen en ons de wetten van de koran opleggen
eens dat we een minderheid zijn kunnen we naar hartelust misdaden begaan, en van alles uitsteken, heel de tijd, jaar in jaar uit, lekker gaan doppen, en ons laten onderhouden door de meerderheid.We zijn dan eindelijk kansarm, gediskrimineerd, slachtoffer van racisme enz enz.Eindelijk kunnen we dan 100 % op het CGKR rekenen, om onze belangen te verdedigen.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2007, 23:27   #31
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Je zou eens moeten zoeken wat er in de VS allemaal al gebeurd is met abortus klinieken.
heel de VS zit vol privé milities, al dan niet godsdienstig.Maar allemaal goed bewapend.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2007, 16:51   #32
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
eens dat we een minderheid zijn kunnen we naar hartelust misdaden begaan, en van alles uitsteken, heel de tijd, jaar in jaar uit, lekker gaan doppen, en ons laten onderhouden door de meerderheid.We zijn dan eindelijk kansarm, gediskrimineerd, slachtoffer van racisme enz enz.Eindelijk kunnen we dan 100 % op het CGKR rekenen, om onze belangen te verdedigen.
Die wordt natuurlijk afgeschaft als we in de minderheid zijn. Het beste wat we zouden doen is een migratiestop invoeren (behalve voor hoogopgeleide buitenlanders), een tweekindpolitiek voeren (want allochtonen krijgen er disproportioneel veel), en haatdragende passages uit de koran verbieden voor te dragen (het propageren daarvan is namelijk verboden, het moet alleen nog in uitvoering gebracht worden).
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be