![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() ons flipke kan nogal schieten he!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat het een fascistische, corporatistische, lobbyistische, megalomanistische, denigrerendistische intellectueel wordt.
Hebben we misschien eens chance met de kroon.
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() In een harde, individualistische maatschappij waar geen geld is voor veel mensen is dit generatielang parasitisme inderdaad niet langer te verantwoorden.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe niet zo zielig, zet uw schouders recht en ga eens wandelen.
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() proficiat aan de ouders!
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hautaine snob!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Is 't mijn idee of is dat Filip zijn enige bezigheid die hij wel kan in afwachting van de troon?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Excuseer, een Brusselaar en technisch gezien zijn het duitsers.
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mogen die mensen naar hartelust kindjes maken (of kopen voor mijn part).
Wat me echter danig stoort is dat wij daar weer voor zullen moeten betalen vanaf dat ze 18 zijn. (Vanaf wanneer moeten we ze betalen?) Wanneer gaan ze dat eens aanpassen zoals in Nederland? Daar wordt enkel de koningin en de kroonprins betaald, en zijn broers en de rest van de familie moeten hun eigen plan trekken. Als hier de Flup aan een 12 delig kroostrijk gezin begint, kunnen WIJ voor het volledige dozijn opdraaien! (net zoals nu voor Astrid en de Lorre). Waarom in feite? De hoeveelste in rij zijn die ondertussen al? de zevenendertigste?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het Paleis heeft zijn Belgische volk deelgemaakt in zijn groot geluk met de komst van een nieuw Prinsenkind.
Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Philippe, Hertog van Brabant, en zijn gemalin, verwachten een vierde kinde in de lente van volgend jaar. Laat dit positieve nieuws ons allen verblijden. ![]() Laat dit ook een voorbeeld zijn naar het volk, waar de laatste decenia al een serieuze demografische terugval was van de geboorten. Ik filiciteer Monseigneur en Mevrouw van harte! Leve België! Leve de Koning! Leve het Belgische volk! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laten we speculeren of het een Prinsje of een Prinsesje zal zijn! Laat ons ook speculeren naar de mogelijke naam. ![]() ![]() Er is al een topic opgestart, op een héél ongelukkige manier. ![]() Laat dit topic, als het jullie belieft, niet verworden naar een ordinaire scheldpartij naar onze vorsten. ![]() Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 4 oktober 2007 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Onze Flup die schiet er nog niet nevens hé?
't Zou nog een goeie vogelpieker geweest zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Is ie wel de vader?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Blijkbaar had Flup al rap door dat na de verkiezingen het vormen van een belgische regering moeilijk zou worden, dus een ander afleidingsmaneuvre om de BE-gevoelens op te wakkeren.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel Laatst gewijzigd door hermanvk : 4 oktober 2007 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |