![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben anders he Raf. Anders dan de meelopers en daar beoordeel ik de rest van de wereld mee.
En iedere zoon of dochter zou toch moeten revolteren tegen wat zijn ouders hem geleerd hebben. Ik hield geweldig veel van mijn vader maar toch loop ik niet in zijn voettreden. Te gemakkelijk. Mijn zonen zijn tot nu toe ook geen tegendradigaards, gelukkig maar zou ik zeggen. Al lopen ze niet in de pas die de maatschappij graag zou hebben, ze lopen zeker niet in mijn voettreden. Zo zou het moeten zijn.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() @Philips
uw gegevens even aanvullen -Gebroeders Happart (één van hen is minister) -Gebroeders Van Rompuy (zij waren beiden minister) -Mark Eyskens (was minister) -Minister Vanderpoorten -Minister Dewael -Leona Detiège (was staatssecretaris) -De dochter van Leona (derde generatie) -Minister Bert Anciaux -Filip Antheunis -Hilde Claes -Martial Lahaye -Hendrik Daems (was minister) -Sabine de Béthune -Jean-Marie Dehousse (was minister) -Stefaan Declerck (was minister) -zoon van Wivina Demeester (secretaris CD&V) -Philippe Moureaux en zijn broer (was minister) -Minister-president Simonet -Antoinette Spaak -Peter Van Velthoven (staatssecretaris) -Schepen van Antwerpen baron Delwaide en er zijn er nog... Vooral wanneer men kijkt wie ooit minister is geweest valt het nepotisme op.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Ik slik moeilijk
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij mag nog duizendmaal bewijzen dat je tienmaal meer kunt en honderdmaal bekwamer bent dan de kinderen van partijkopstukken, jij zal NIET de eerste op een lijst geraken en zij WEL. Rarara, hoe zou dat toch komen?
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op zich zie ik er geen probbleem in. Als pa jarenlang een advokatenpraktijk heeft gehad, is het best mogelijk dat zoonlief van huis uit al genoeg bagage meeheeft om later zelf goede advokaat te worden. Vraag is natuurlijk in hoeverre men kan zeker zijn d�*t zoonlief wel degelijk advokaat werd omdat hij goed is en niet omdat pa zijn vrienden heeft gebeld.
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Pelgrim, ge hebt uwen verkeerden bril op vandaag denk ik. Of anders eens afkuisen. Dat ge dat niet ziet.
Maar natuurlijk alles kan he. 't kan best zijn dat die kinderen allemaal genies zijn..... alhoewel......
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allemaal betwijfel ik toch ze, tegendradige
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() 't zal er vanaf hangen op welke lijst ze staan of het genies zijn of niet denk ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar 't is nog spijtig dat hij op dezelfde lijst staat, als hij op een andere had gestaan (VLD of zo), dat had nog interessant geweest.
![]() |