![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik herinner me het als de dag van gisteren : ik, toen manager in een brusselse IT firma die oa de IT verzorgde van de VLD, stuurde een FRANSTALIGE maar zéér goed nederlands sprekende technieker langs om een probleem op te lossen. Het telefoontje met de reklamaties dat het een VLAMING moest zijn, liet niet lang op zich wachten... Er zijn geen woorden genoeg in onze taal voor zulke mensen, als je al zijn uitspraken samentelt...
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus ik vind uw formulering ietwat ongedocumenteerd om daarrond een rel te bouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens : de geschiedenis zal hem in het ongelijk stellen, zoveel is wel duidelijk.
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() live is a joke...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is duidelijk. De "Vlaamse Politici" gaan hun broek laten zakken, het stuk zeep oprapen, en hun enkels vasthouden.
En ja, na de daad zullen ze proper de vergoeding voor bewezen diensten ontvangen.