![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs huurders die hun huur niet betalen zijn bijna niet buiten te krijgen tegenwoordig.
Alleen een dwangbevel en een deurwaarder met politiebegeleiding kunnen zoiets voor elkaar krijgen. Helaas is het verkrijgen van zo'n dwangbevel quasie onmogelijk als het gaat over bepaalde bevolkingsgroepen. Vrederechters krijgen niet graag het predikaat "Vlaams Belanger" aangesmeerd.
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Triestig dat sommigen zichzelf moeten quoten omdat hun opmerkingen zo naast de kwestie zijn dat er niet op gereageerd wordt.
Ik vind het een domme regeling. Ze zal wellicht blijven duren tot zo een of andere kraker eens een brand veroorzaakt waarbij slachtoffers vallen... (@Drosofila: ik zeg nu NIET dat ik hoop dat het brandt en dat er slachtoffers gaan vallen!!!) Maar allez, ge zijt van goede wil en da's al veel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de hele reden waarom die kraker daar zit is toch wel omdat hij geen huis heeft zeker? meer OP de kwestie kon ik dus nauwelijks zijn. maar ik wou maar even de basisverschillen tussen links en rechts in zo'n kwesties aantonen. rechts focust -zoals in deze draad prachtig wordt aangetoont- vooral op repressie jegens (kans)armen. hoe kunnen we die kraker daar wegknuppelen? wat erg dat die kraker nog rechten heeft! wanneer links dan voorzichtig probeert aan te geven dat die kraker daar misschien ook niet voor zijn plezier zit, en dat er achterliggende oorzaken van sociaal-economische aard zijn etc... dan wordt het stil bij rechts. dan verwijt men mij 'naast de kwestie' te antwoorden. zo lang ik deze verschillen blijf zien weet ik dat ik juist zit met mijn 'linksheid', en het sterkt me ook in mijn linkse overtuiging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
daar geraakt is, doet er hier niet toe. Start misschien een topic "Waarom krakers kraken?" (Kun je op twee manieren lezen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Er zijn dus toch mogelijheden om de spektakel maatschappij te ontvluchten...
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik noem dat een inbreker, krakers bestaan niet.
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Als men een deur inbeuk of forceer met een koevoet verkijg je een geluid dat men beschrijf als KRAAK............................................. ..........maar je kan ze beter uitbrekers noemen omdat ze uit het koop en huur systeem breken
![]()
![]() |
#36 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom deze man hier zit weet ik niet , maar 't heeft imo. weinig te maken met kraken of zelfs het daklozenprobleem ..
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dan laten oppakken voor vernielingen ... Er is daar geen sanitair , dus er zullen wel wat onsmakelijke zaken liggen ...
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: