Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 oktober 2007, 21:26   #21
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Ze heeft dus officiëel verklaard, zij die uit Argentinië is gekomen en zich heeft 'ingeburgerd' om Nederlandse prinses te worden, dat er geen Nederlandse identiteit bestaat.

Hoe denken onze overige Noordervrienden hierover?

Ik zag net op Netwerk Iphemenco en Afshin Ellian, twee intelligente mannen die ik respecteer, en die vonden het een schande.

Zelf herken ik De Nederlander meteen. Is ie groot, klein, man, vrouw, goedgekleed of Tokkie, ik herken hem of haar altijd en overal. Ik kan Nederlanders er altijd uitpikken, in de Opera of op de Zuidmarkt, in de Delhaize of op de Luchthaven.

Hoe komt Maxima zo dom met haar reeëogen en haar droeftrieste glimlachje?

Wil ze populair doen en Nederland gaan hoeréren aan een soort van misplaatste multiculti weggooi-identiteit? Mag men in NL wél de Marokkaanse, Oegandese, Surinaamse, Hindoestaanse,.. cultuur beschermen en knuffelen, en zeggen dat de Nederlander niet bestaat?

Wat een trut, ik heb alle respect voor haar verloren en ben het ééns met Sylvain Iphemenco, die zegt dat ze voor die cultuur en die identiteit betaald wordt, namelijk: Nederland.

Ik zet dit onder immigratie en niet onder buitenland, en dat is ook expres.

Die trut mag voor mijn part terug emigreren.
Sowieso, mensen die niet echt geëngageerd zijn - zoals leden van het koningshuis - horen dit soort uitspraken niet te doen. En inderdaad, hoe kan een allochtoon nou weten waar de Nederlanders zelf zich mee identificeren. Het is niet omdat zij niets gevonden heeft dat het er niet is. Een beetje ondoordacht vind ik het. Ze heeft er vast een paar nachten slecht om geslapen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2007, 11:32   #22
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Ze heeft dus officiëel verklaard, zij die uit Argentinië is gekomen en zich heeft 'ingeburgerd' om Nederlandse prinses te worden, dat er geen Nederlandse identiteit bestaat.

Hoe denken onze overige Noordervrienden hierover?

Ik zag net op Netwerk Iphemenco en Afshin Ellian, twee intelligente mannen die ik respecteer, en die vonden het een schande.

Zelf herken ik De Nederlander meteen. Is ie groot, klein, man, vrouw, goedgekleed of Tokkie, ik herken hem of haar altijd en overal. Ik kan Nederlanders er altijd uitpikken, in de Opera of op de Zuidmarkt, in de Delhaize of op de Luchthaven.

Hoe komt Maxima zo dom met haar reeëogen en haar droeftrieste glimlachje?

Wil ze populair doen en Nederland gaan hoeréren aan een soort van misplaatste multiculti weggooi-identiteit? Mag men in NL wél de Marokkaanse, Oegandese, Surinaamse, Hindoestaanse,.. cultuur beschermen en knuffelen, en zeggen dat de Nederlander niet bestaat?

Wat een trut, ik heb alle respect voor haar verloren en ben het ééns met Sylvain Iphemenco, die zegt dat ze voor die cultuur en die identiteit betaald wordt, namelijk: Nederland.

Ik zet dit onder immigratie en niet onder buitenland, en dat is ook expres.

Die trut mag voor mijn part terug emigreren.
Als het waar zou zijn, zou je misschien een punt hebben. Maar dat heeft ze nooit gezegd. Er is een hype ontstaan rond een uitspraak die NIET gedaan is.
Ze zei in haar rede dat 'Dé Nederlander niet bestaat'. Dat klopt.

Iets anders is de rol van Balkenende. Er is een rapport van de WRR over identiteit waarvoor bij de presentatie aan Maxima is gevraagd een speech te houden. Zij heeft daar een vrij ludieke speech van gemaakt over open gordijnen en één koekje bij de koffie en zo. Balkenende heeft haar na die discussie laten bungelen.

Dus:
1. Maxima is geen trut
2. Ze is aantoonbaar verkeerd geciteerd
3. Balkenende deugt niet.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2007, 16:25   #23
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Als het waar zou zijn, zou je misschien een punt hebben. Maar dat heeft ze nooit gezegd. Er is een hype ontstaan rond een uitspraak die NIET gedaan is.
Ze zei in haar rede dat 'Dé Nederlander niet bestaat'. Dat klopt.

Iets anders is de rol van Balkenende. Er is een rapport van de WRR over identiteit waarvoor bij de presentatie aan Maxima is gevraagd een speech te houden. Zij heeft daar een vrij ludieke speech van gemaakt over open gordijnen en één koekje bij de koffie en zo. Balkenende heeft haar na die discussie laten bungelen.

Dus:
1. Maxima is geen trut
2. Ze is aantoonbaar verkeerd geciteerd
3. Balkenende deugt niet.
Vooral bij puntje drie sluit ik mij graag aan.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be