![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Drugs zijn van alle tijden en alle beschavingen,mss kunnen we leren van andere beschavingen hoe zij met drugs omgingen ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Blijkbaar is dat niet voor iedereen gewenst want velen raken verslaafd,niet?
![]() |
#25 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaag laten ze die massa onbenut werkvolk zichzelf kapot maken, met drugs.Dat is ook goed voor de ekonomie, want al dat geld dat daarmee verdiend word, word toch "witgewassen", en komt uiteindelijk in de legale economie terecht.En dan worden er belastingen op betaald enz enz Laatst gewijzigd door forumspook : 9 oktober 2007 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk dat alcohol onnoemelijk veel schade aanricht, maar daarover gaat het artikel niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als ze niet roken (cannabis), dan zuipen ze.En anders pakken ze pillen voorgeschreven door de dokter.Ook straf spul.Sommigen combineren de drie zelfs. Dit gebeurt in alle lagen van de bevolking, rijk en arm, jong en oud. En dan heb je natuurlijk wat men de échte junkies noemt: hero- coke en speed maniakken. Voor mijn part: drugs gebruiken en/of zich dood zuipen is anti-revolutionnair.U doet daarmee plezier aan uw vijanden, en verdriet aan de mensen die u graag zien. Laatst gewijzigd door forumspook : 9 oktober 2007 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik lees echter wel af en toe Nederlandse kranten (RNC Handelsblad, enige kwaliteitskrant van Nederland, vergelijkbaar met onze "De Morgen" maar dan meer gefundeerd en dus kwalitatiever) en daarin wordt de stelling van "gemiddeld gebruik" toch enige keren helemaal de grond in geboord. Verder stel ik me wel enige vragen over de peiling die je ons doorstuurt en vraag ik me af hoe men een exacte peiling kan bewerkstelligen in een land waar drugs illegaal zijn, immers ... die peiling is dan toch wel zwaar getaxeerd op het niet willen bekennen omdat men geen gevolgen wil dragen voor enige sanctie waarop men dus zwaar het vermoeden kan hebben dat geïnterviewden gewoon liegen. Dit vergelijken met een land dat gedoogbeleid vooraan op zijn programma zet (Nederland bij uitstek) is dus niet representabel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lijkt mij duidelijk weeral een zaak die schreeuwt om een serieuze aanpak van wapenbezit.
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Inderdaad we moeten softdrugs aanpakken en die mensen dan ook in de cel duwen.
Binnenkort kan je dan in 1 cel een toernooi oprichten in wieze ofzo. Softdrugs in de illegaliteit laten zitten gaat het probleem zeker niet verhelpen. We zouden het er beter uit halen en de politie inzetten voor serieuze problemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door HAMC : 10 oktober 2007 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Drugs? Grote schoonmaak: Wie betrapt wordt op drugsgebruik, wie betrapt wordt op houden van verboden planten en middelen: woning met de grond gelijk maken net zoals in America! Afnemen van roerende en onroerende eigendom en 50 jaar gevangenisstraf! Keiharde aanpak drugsmisbruik!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik kan voor minder weggeraken met twee-drie moorden op mijn geweten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Die kerel zijn idioot gedrag op het gebruik van cannabis steken is ronduit belachelijk. Had hij geen cannabis gerookt dan zou hij wss nog erger gedaan hebben. Het is een ziek excuus van de advocaat, die goede, brave (cannabis)gebruikers zoals mijzelf in een slecht daglicht stelt (en mij 50 jaar cel zou opleveren als het van sommige gekken afhangt ![]() |
|
![]() |
![]() |