![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgisch zijn de BUBbels zeker, maar of zijzelf ook anti-centjes zijn betwijfel ik een beetje.
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Vlaanderen onafhankelijk op termijn.
Niet van vandaag op morgen. en NVA is een partij die strijd om eerst geldstromen te stoppen, mobiliteit te regionaliseren,... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus toch voor republiekske vlaanderen, en tegen ons land. Goe bezig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() [quote="fifke"]...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Nog eens, 2 keer lezen.
de NVA wil op termijn werken. IK wil de geldstromen stoppen en alles wat in vlaanderen gebeurd door de vlamingen laten beslissen. De walen moeten zich niet moeien met ons. Stel u voor dat mijn gemeente zich gaat moeien met de aanleg van straten in een waalse gemeente..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is dat nu voor zever, anti-Belg. Gemeentes bemoeien zich doorgaans niet met elkaar, neen ook niet de stoute Waalse gemeentes. Trouwens, in een onafhankelijk republiekske Vlaanderen zouden West-Vlamingen zich ook bemoeien met de aanleg van wegen in Limburg. Splitschen dien boel!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() als een vlaming zijn taal wil zien respecteren en de geldbeugel toeknijpt is hij een flamingant en een racist ![]() de pot op en den boom in ![]() [size=7]13 juni... laat u niet meer vangen en stemt Vlaams Blok [/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het zal lukken is nog maar de vraag. De stemming onder de Grieks-Cypriotische bevolking is nu eenmaal niet gunstig voor een mogelijke federatie. Het zit de Grieken nog steeds hoog hoe velen door het Turkse leger uit hun huizen werden verdreven en hoe ze van de ene op de andere dag beroofd waren van al hun bezittingen. Grieks-Cyprus zit in een heel comfortabele positie: wat er ook gebeurt, alleen het Griekse gedeelte mag immers tot de EU toetreden. Dus zal de Turks-Cypriotische regering een aantal voorwaarden moeten slikken waarvan het nog maar de vraag is of die bij de Turkse bevolking in goede aarde zullen vallen. Een ander heikel punt is immers de uit Turkije afkomstige kolonisten die de Griekse kant liefst weer naar Turkije wil sturen. Leer eens eerst iets over de Cypriotische kwestie voor u die zomaar lichtzinnig met de Belgische situatie wil vergelijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Belgische democratie is inderdaad aan het sterven, maar niet omdat er een paar migrantjes stemrecht krijgen.
Het is aan het sterven door de kiesdrempel. Het partijlandschap begint er weer stilaan uit te zien zoals dat van de jaren '50, met de corrupte machtspartijen. De goedkeuring van de kiesdrempel is voor mij een zwarte dag in de Belgische geschiedenis. Het einde van een tijdperk, een tijdperk van een prettig systeem met een variëteit aan partijen, maar zeker niet teveel partijen. Een partij voor elke stroming. Zoals het hoort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op VRT werden slecht drie van de vier grote partijen uitgenodigd aan tafel... de andere werd constant onderbroken geurende vier minuten.
![]() Dat is zelfs tegen de elementaire beleefdheid ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Op mijn eigen forum heeft er iemand een reactie op het rouwregister
voor de belgische democratie . Daar vededigen de voorstanders van het migrantenstemrecht hun ideeen. Maar ook de tegenstanders. Het rouwregister is dan ook sereen. Daar vind men het blijkbaar normaal dat vreemdelingen meer rechten krijgen dan ons. Maar blijkbaar zijn al die voorstanders evenr. naief als de voorstanders hie |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burger
|
![]() U bent dood
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() Heel juist ANCAPA.
Zonder ikzelf Vlaams Blokker te zijn, vond ik het optreden van Mw. Peeters in de 7e dag van gisteren allesbehalve. In haar rol als intervieuwer (zou moeten objectief zijn) was ze gisteren de onbeleefdheid zelve. Akkoord dat ze het Vlaams Blok haar goedkeuring niet wegdraagt, maar dat ze de elementairste regels van beleefdheid en opvoeding niet kon in acht nemen, betekent dat zij in een TV-programma niet op haar plaats is. Trouwens, voor ze enige tijd geleden in de 7e dag gedropt werd (waarschijnlijk dank zij haar politieke overtuiging) kende ik haar niet (hetgeen mij echter niet spijt). Sorry, lieve jonge, objectieve moderators op TV dan politieke grootmoeders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |