![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of bedoel je eerder waarom WINDOWS?
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een stuk intuitiever (bvb. het netwerkcentrum) Het is veiliger : UAC, true Firewall, Het biedt betere zoekmogelijkheden. Het biedt betere diagnostische mogelijkheden. Dat zijn de voordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb sowieso al redelijk wat speling gezien er meerdere pc's op een netwerk zitten en je dus van skynet meer ruimte krijgt.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is dus gelukt he!
![]() (niet dat ik er zolang over gedaan heb, maar ik had les en zo...)
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() ik heb nu al een paar maand vista en ik kan er eigenlijk noch voordelen, noch nadelen aan ontdekken. in feite dus gewoon windows xp met een beetje een andere look en een pak meer systeemvereisten, maar die zijn niet echt een probleem want hier draait de zaak wel vlot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb laatst eens noodgedwongen met office vista gewerkt om snel wat afdrukken te maken. Of het aan mij lag of niet laat ik buiten kijf, maar het heeft me verdomd lang geduurd eer ik een hele heropmaak en de printknop beethad!
![]() Het feit dat ik het schreeuwerig en dus vermoeiend vond om naar te kijken kan er ook aan bijgedragen hebben.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 10 oktober 2007 om 19:27. |
![]() |
![]() |