![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Blijkbaar is die universiteit van Maastricht niet veel soeps als dit soort pulp daar als doctoraat kan dienen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als het met een schaap kan, wat verderfelijk is er dan aan een robot?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() als ik zo een robot op de kop kan tikken, geef ik die mijn uiterlijk, en programmeer hem om in mijn plaats te gaan werken.Een model-werknemer: nooit slecht gezind, altijd op tijd, energiek, altijd akkoord voor overuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Ik zie trouwens Houellebecq's visie over een nieuwe globale sexuele vrijhandelsmarkt als veel realistischer. In de ontwikkelingswereld liggen miljoenen te smachten naar een extra dollar, en sex in ruil daarvoor vinden ze geen probleem. De perverse, vergrijzende Europeaan en Japanner die baadt in weelde is bereid om te betalen.
Pas op hé, ik ben niet voor Houellebecq's pleidooi voor een globale sexuele handel, maar ik vrees dat het scenario wel realistischer is dan sex met Mitsubishi robotten.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Schepen
|
![]() C2C
"Ik geloof niet in sex met Mitsubishi robots" wacht maar af... Robotica is nog in zijn prematuur stadia. "Sex"robots is een grote afzetmarkt en dus een kwestie van tijd. Wat mij betreft geraak je vroeg of laat wel verliefd op HONDA of brengt je kinderen er één mee naar huis. RR |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen spelen al lang met elektro mechanische hulp toestelletjes.
Mannen hebben zo niet veel speelgoed feitelijk.
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Those men who have never tried sex toys do not realize what great sensations they can experience with these items designed specially for men's pleasure. There is a great variety of adult toys designed for men only: Cock Rings, Female Dolls, Vaginas, Penis Pumps and other love toys which can be used with a partner or solo. Perfectly designed men's sex toys enhance his and his partner's sensations, make man's penis hard for as long time as necessary for his lover’s orgasm and help go on having pleasure and orgasms when being alone! Bron: http://www.love-shop.biz/sextoys-forhim/index.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik spreek over mannen, geen ...
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Asimov verdorie. De man met de drie wetten voor de human-robots. Oa, de robot is steeds ondergeschikt aan de mens (zoiets). Leuke verhalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() En voor de moslims
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Partijlid
|
![]() Guys and Dolls, documentaire over real dolls. Poppen die er "realistisch" uitzien met hier en daar openingen.
http://video.google.com/videoplay?do...arch&plindex=0 Zeker eens bekijken als je wat tijd hebt. De zieligheid is verschrikkelijk maar ook zo grappig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoals met alle evoluties zal er eerst mee gelachen worden, religie zal zijn banbliksems loslaten, ondergronds zullen dezelfde mensen die zich al eeuwenlang amuseren zich verder amuseren, schoorvoetend zal iedereen wel een proberen, dan zal er 1 afkomen met het idee dat die poppen onheus behandeld worden en een groepering ter verdedigen van de rechten van de robot oprichten, zal het plots allemaal weer veel minder leuk worden en dan komt de ghost in de machine op de proppen en slaat alles door.
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zie dat wel zitten.
Een robot die als (goede) poetsman wordt opgeleid, leert hoe hij de tuin kan onderhouden, cursus krijg van een goede chefkok, perfect kan autorijden om te kunnen vervoeren als ik iets wil drinken, langzaam maar zeker leert schilderen en behangen, het plafond afwast, niét op café gaat tenzij ik meewil, en d�*n nog 's avonds de tarzan uithangt als ik er zin in heb (zonder te zeuren over het pondje meer)? Hoeveel kost zo'n ding?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 oktober 2007 om 16:15. |
![]() |
![]() |