![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
Bekijk resultaten enquête: welke linkse formatie kan jou het meest bekoren? | |||
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
9 | 27,27% |
CAP |
![]() ![]() ![]() |
6 | 18,18% |
KP |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,06% |
V-SB |
![]() ![]() ![]() |
8 | 24,24% |
sp.a rood |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,06% |
sp.a |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,03% |
groen! |
![]() ![]() ![]() |
4 | 12,12% |
spirit |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,03% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is de Herr Doktor eigenlijk actief, ergens, al is het het Landelijk Kleinverbond der Langharige Vlotte Babbelaars? ( ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben ooit lid geweest van de Actief Linkse Studenten, maar toen bleek dat ik eigenlijk gewoon Passief Links was (een student kon je mij niet noemen) ![]() Nee, lidmaatschap van organisaties en partijen zijn niets voor mij, ik functioneer enkel als onafhankelijke in koepelorganisaties. De beste contacten heb ik met Rage-ALN (Reseau Alternative de Gauche - Alternatief Links Netwerk), een heel los collectief dat o.a. weekends organiseert met allerhande deelnemers, Kp'ers bvb, maar ook anarchisten (die koken), radicale transgender-feministen, Au Contre Courant, SJW'ers, leden van Ecolo zelfs, SAP'ers,...
![]() |