![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook anti-Euro(crats) Ik vind het wel goed. Beter alleszins dan Time of Newsweek Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 oktober 2007 om 02:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best de moeite. Als je trouwens student bent, kan je je heel voordelig abonneren bij hun, maar dan wel voor een gans jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben jarenlang geabonneerd geweest op The Economist. Vrij volledig en goed geïnformeerd. Naar mijn mening iets te links-liberaal, maar wel interessant om te lezen. Ik ben ermee gestopt gewoon omdat ze op een zeker moment gewoon bleven liggen, te weinig tijd om ze wekelijks uit te lezen. Ik heb ook een paar keer gezien hoe The Economist hun posities op bepaalde thema's gewoon volledig omkeerden. De meest flagrante was de oorlog in Irak. Wekenlang pleitten ze voor een aanval op Irak, en na een paar jaar schreven ze dat de coalitie nooit Irak had mogen aanvallen. Op zich is het geen probleem wanneer je van mening verandert, ook als joernalist. Maar als je zo zwaar argumenteert voor een inval, en twee jaar later zwaar argumenteer tegen de oorlog, dan kun je tenminste uitleggen waarom je zelf je frak hebt omgedraaid. En het is zo met een aantal thema's gebeurd. Maar kom, al bij al is het goede nieuwslectuur. En mocht je na een paar nummers spijt hebben, dan kun je je abonnement opzeggen en het resterend bedrag terugkrijgen. Mijn advies : zeker proberen. Laatst gewijzigd door Antoon : 13 oktober 2007 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |