![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor dat geld hou je de software voor zo'n, 7-10 jaar. Inclusief updates.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 26 december 2007 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Neen hoor, Jazeker, ik was er gisteren ook nog over aan't nadenken, ze zijn wel degelijk uit elkaar ontstaan. Je verhaal klopt volledig, na Windows vond Norton het niet langer nodig dit product te maken. Het is de open source wereld die het terug heeft opgenomen en herdoopt heeft eerst naar WinCommander en nu naar TotalCommander.
Laatst gewijzigd door Ovidius : 26 december 2007 om 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit heb ik ongeveer onder de knie, alleen nog wat oefenen. Maar mijn basisprobleem blijft nog: hoe geef ik een kolommenmenu aan een bepaalde map en alle mappen daaronder, en een ander kolommenmenu aan een andere map en alle mappen daaronder? Want als ik nu een ander kolommenmenu instel voor een bepaalde map, krijgen alle mappen hetzelfde menu. Het is toch niet de bedoeling dat je de kolommenkeuze bij elke raadpleging weer gaat instellen voor de map die je wilt bekijken? Is het niet mogelijk dat elke map de kolommenkeuze behoudt die je er eenmaal voor ingesteld hebt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Extreem legaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als het voor het beheren is van MP3's dan stel ik voor dat je deze draad eens leest, er worden een paar goede programma's in vermeld. Mijn voorkeur gaat uit naar: MediaMonkey Laatst gewijzigd door Ovidius : 27 december 2007 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
If so, zouden er dan geen gelijkaardige plugins bestaan voor Windows Verkenner? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Bij jou wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Edit: Maar uiteindelijk doet het nog niet echt wat je wilt denk ik?! ![]() Laatst gewijzigd door Ovidius : 27 december 2007 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb alleen die twee eerste tabbladen! (Windows XP)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Home, service pack 2. Maar nog deze correctie: de map "Mijn muziek" is zover ik kan zien de allerenige die geen "customize" in de properties heeft. Alle andere hebben dat wel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, maar het gevolg is dat uitgerekend die ene map waarvan ik alle submappen aangepaste eigenschappen wil geven, niet customiseerbaar is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
EDIT maar die submappen zijn wel aanpasbaar zie ik. Laatst gewijzigd door Ovidius : 27 december 2007 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Via dat toetsenbord heb je de mogelijkheid zelf heel eenvoudig macro's te maken en te programmeren in je toetsenbord. Via sneltoetsen kan je de betreffende macro uitvoeren. Je kan er zo 54 programmeren, links op de foto zie je de G-toetsen, geen schrik hebben van die macro's, je neemt die op met een recorder, zeer eenvoudig allemaal. Bovendien heb je dan het mooiste toetsenbord dat er bestaat momenteel, in elke toets zit een blauw lampske. ![]() Je ziet er zijn vele wegen naar Rome. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat laatste kan nog altijd alleen maar map per map via "Beeld- Deails kiezen". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ovidius : 28 december 2007 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |