![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ergens in mijn streek.
![]() Citaat:
Sidmar is eigenlijk niet de gigantische fabriek die zo een foto laat lijken, het is vrij uitgestrekt en er is ook veel groen. Er zijn mensen wiens functie het is te waken over het groen, en er huppelen konijntjes en fazanten rond. Terzelfdertijd heeft Sidmar een juist erg strenge controle op de veiligheid, die soms zelfs als betuttelend wordt ervaren (altijd leuning vasthouden op de trap, snijwonde aan papier melden,...) Ik herinner me een verhaal van pamfletten die intern opgehangen werden over een gebroken vingerkootje van een man, over hoe dat gebeurd was en hoe dat vermeden kon worden. Een ander verhaal ging over een paadje met een obstructie waar al tweemaal een werknemer 's avonds over was gevallen met zijn fiets met verwondingen tot gevolg, en toen heeft Sidmar zelf mensen uitgestuurd om daar komaf mee te maken, omdat de gemeente hopeloos traag was. En ja, soms gebeuren er ongevallen, soms zelfs dodelijke, wat altijd te betreuren is maar ook heel vaak het gevolg van het niet dragen van de verplichte helm, van de geschikte verplichte valbeveiliging,.......
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 15 oktober 2007 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En gezellig een Wiedergutmachungsschnitzel met ze eten.
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 15 oktober 2007 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet uit zeer goeie bron dat het opwarmingsprobleem zowat de volledige aandacht van sommige werknemers krijgt. Ik heb helemaal geen procent in dat bedrijf of zo, ik erger me er gewoon soms aan dat men automatisch sympathiseert met één of andere vakbondsman die al veel langer het bedrijf zit te stalken -zich voortdurend inschrijven op opendeurdagen om daar de boel weer te kunnen gaan verstoren, één keer hadden ze er niet op gelet en hadden ze zijn inschrijven bevestigd voor de opendeurdag, dan moest er een aangetekende brief achteraan om de uitnodiging in te trekken ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Ik ken die man niet, en ik heb hem ook niet gezien op de opendeurdag.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Partijlid
|
![]() Geef mij dit plekje maar
![]() ![]()
![]() |
#29 | |
|
![]() Geef mij maar die vrouw uit uw avatar. Wie is dat eigenlijk?
![]() |
![]() |