![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Verstrepen op ATV gezien?
Als hij zegt dat de vrije meningsuiting zijn grenzen kent zodra jouw mening aanzet tot haat, dan zakt mijn respect voor die man tot het absolute nulpunt. Zowel hij, als Dewinter moeten dan onmiddellijk zwijgen over de islam, want alle kritiek op deze ontaarde godsdienst wekt haat op. Bovendien, als jij en ik moeten zwijgen zodra onze mening haat oproept, dan krijgt die met de langste tenen altijd gelijk, de meest onverdraagzame dus. Verstrepen zet de wereld op zijn kop. Voor mij: een streep door Verstrepen (als dát maar niet tot haat aanzet). Laatst gewijzigd door Duym : 15 oktober 2007 om 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn vrouw wil weten wie je bent, en wat jij met mijn stijfheid hebt te maken. Gelieve één en ander te willen uitleggen, schat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jij verwart je mening zeggen met het oproepen tot geweld en het verspreiden van laster. Waar roept het Vlaams Belang op tot geweld? Als mijn mening !!! jou aanzet tot geweld, wie is dan de geweldenaar? Maar ik denk dat ik het begrepen heb. Jij vindt dat de vrije meningsuiting ondergeschikt moet zijn aan degenen die dreigen met terreur en geweld. Het grote gelijk van de lange tenen en de geweldenaars. Proficiat. Laatst gewijzigd door Duym : 15 oktober 2007 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
EDIT: Duym was me voor. Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 15 oktober 2007 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
was signed died under friendly fire ... nevertheless ... morsdood ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Nee, omdat ik toen dringen moest werken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nogmaals, kan u eens duidelijk wijzen op de grens tussen 'oproepen tot haat' en een 'mening verkondigen met haatreacties als gevolg', aub?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt af van ieders interpretatie. Volgens Kif-Kif en het centrum voor gedachtenkontrole en repressie is het al voldoende dat iemand zegt bang te zijn van de islam om van het een oproep tot haat beschuldigd te worden.
![]() |
#34 |
|
![]() Verbeter de wereld: begin bij jezelf. Logica?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Het spijt me oprecht dat je geen geluk hebt in je huwelijksleven. Volgende keer beter, veel succes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin het langzamerhand op mijn heupen te krijgen van dat woordje 'haat' en de manier waarop het te pas en te onpas misbruikt en uit zijn context gerukt wordt enkel en alleen om de tegenpartij het zwijgen op te leggen en iedere vorm van kritiek te smoren. Het is dezelfde inhoudelijke devaluatie aan het ondergaan als 'onverdraagzaamheid'. Daarvan weet ondertussen ook stilaan niemand meer waar dat precies voor staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Helaas, ik ben niet getrouwd, nooit geweest. Dat moet u toch wel weten, u die mij zo goed meent te kennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ja, hij moet zich nu eenmaal van Dewinter onderscheiden, platte partijpolitiek noemen ze dat. En we krijgen maar geen antwoord van Anna List. Precies, alweer platte partijpolitiek. Kif kif - Gif gif. Laatst gewijzigd door Duym : 15 oktober 2007 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maarja, iemand als jij, die op de kap van hare vent parasiteert, heeft niet zo direct een beeld van wat werken is. dat begrijp ik wel. |
|
![]() |
![]() |