![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wie last heeft met hooligans zal wel klacht indienen neem ik aan en er zal ook gevolg aan gegeven worden hoop ik zonder dat een of andere organisatie daartegen protesteert. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Schepen
|
![]() Wel het is een goede zaak dat iemand de agressievelingen kan tegenhouden.
Maar ik begrijp het niet dat de agenten dat niet onden doen, die zouden toch zo een groep mensen kunnen arresteren? Ik begin mischien een beetje te dromen maar misschien wouden die agent juist dat het zo afloopt. Dan is er plezante nieuws in de kranten en de mensen kunnen de allochtonen meer gaan haten. He dat klinkt mij zo bekend in de oren. Was dat ook niet zo met de bende van Nijvel? Goede strategie van extremisten hé, laat alles een boel lijken en de mensen met haat vullen om later zelf de zakken te vullen.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() In dat zelfde interview in de Standaard heeft onze fraaie burgemeester (CD&V by the way) het ook nog over het feit dat sommige Ronsenaars bepaalde plaatsen vermijden wegens de aanwezigheid van deze jongeren. Slaapt die man soms??? Zij vermijden niet alleen plaatsen, ze verlaten hun stad definitief. Waarschijnlijk is het hem ontgaan dat in de laatste jaren duizenden Ronsenaars verdwenen zijn en vervangen zijn door mensen van vreemde origine. En weet hij wel dat vele Ronsenaars elders hun inkopen doen omdat er daar minder vreemdelingen zijn? De multiculturele droom dreigt een multiculturele nachtmerrie te worden.
Meer info over Ronse: http://www.welzijn.net/Weldoc/Ronse_...uwe_Belgen.htm
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook indien de agenten het hadden kunnen stoppen was het even groot nieuws geweest. Nu worden ze eigenlijk belachelijk gemaakt en dat vindt geen enkele agent fijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#27 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Schepen
|
![]() In elk geval kan dergelijk gedrag op geen enkele wijze getoereerd worden. Als u in dit geval de harde aanpak verkiest dan ben ik het met u eens.
Wel moet er een alternatief zijn, namelijk degelijke opvoeding en kansen voor jongeren zodat zij niet opgroeien tot criminelen maar procuctieve mensen van onze maatschappij. Elke mens heeft capaciteiten, ze moeten alleen ontdekt en aangemoedigd worden. Als je niets in hande hebt dan je bende kan er ook niks goeds uit groeien. Geef jongeren vooruitzichten en gelijkheid. Spreek ze aan op hun capaciteiten en waarde. Aanvaard ze in hun eigenheid, probeer ze in te sluiten in uw groep maar verstik ze niet. Laat ze voelen dat ze welkom zijn en een betekenis hebben voor de groep en voor hun eigen individu. Om het kort te maken, degelijke preventie om dergelijke zaken in de toekomst niet te moeten meemaken.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het nu echt nodig om ieder individu bij het handje te houden om ze toch maar een kans te geven aangepast aan hun eigenheid en capaciteiten? U weet zogoed als ik dat het onderwijs in België tot de betere mag gerekend worden en handen vol geld kost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neruda, ik heb nog nooit geklaagd over hooligans, omdat die ,in het ergste geval, een portie waterkanon krijgen, samen met een goede inleiding van de wapenstok.
De hooligans weten dit, en vinden het een deel van het "spel". Althans, volgens de woorden van die ene brave huisvader die in het weekend uitschot gaat "spelen".Namelijk een Ex collega van me. Maar waarom nemen sommige linkie winkies het altijd op voor uitschot met een tintje? fetishisme? Ik zou zo zeggen, als iedereen normaal doet, gaat de hele heisa wel afkoelen. maar wel op voorwaarde dat IEDEREEN mee wil werken.En niet alleen de niet getinten.
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoog tijd voor verandering.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerst dacht ik dat het weer zo'n verzonnen verhaaltje was van "Vlaanderen in het jaar 2020" maar ik begin te vrezen dat de schrijver het over 2004 heeft??? Het is blijkbaar al erger dan we denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() De laatste tijd zijn vernoemde feiten schering en inslag. De agressie die sommige jongeren in onze stad aan de dag leggen zijn zelden gezien. Er zijn altijd al problemen geweest maar niet van deze omvang. Deze bendes zijn duidelijk georganiseerd. Wanneer er ergens ongeregeldheden zijn komen ze uit alle hoeken aanzetten en zijn vlugger ter plaatse dan de politie. Vaak kan de politie niet tussenbeide komen omdat tegen wanneer zij ter plaatse zijn de overmacht al veel te groot is. Hoe vaak is het niet gebeurt dat mensen in mekaar geslagen zijn op de markt terwijl de politie machteloos tientallen meters verder moet toekijken. In het verleden is meermaals gebleken dat wanneer zij tussenbeide komen de agressie zich tegen hun keert tot zelfs het afbreken van hun dienstvoertuigen. Van onze burgemeester hebben ze de goede raad gekregen niet meer te provoceren
![]()
![]() |
#36 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het probleem van de Westerse multikulaanhangers is nu net dat ze de eigen cultuur niet meer kennen, maar een plat individualisme aanhangen, eventueel met een salsa-sausje overgoten.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
People will say ' VB ? Oh yeah, is that the Flemish party who had strong tights with Nazi-lovers ? ..mmhh ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het Vlaams Blok aan de macht komt en het slaat elke moslim tot moes, dan zal men in het buitenland over Vlaanderen zeggen : "Daar wonen strijdvaardige en trotse mensen". Komt het Vlaams Blok aan de macht en slaagt het er niet in om Vlaanderen van de islamieten te bevrijden, dan ondergaat Vlaanderen hetzelfde lot als Duitsland : dan worden daar jaren later nog steeds grapjes over gemaakt. Het komt er op aan om te winnen. Want de verliezer heeft ALTIJD ongelijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Partijlid
|
![]() och jongens toch!
Binnekort is het gedaan met die zwetzakken. Dan gaat er elke week wel ene aan! En dan kunnen we terug feestvieren in Belgie. Elke week ne zwette minder die op ons kap leeft ! ![]() JOEHOE Driewerf HOERA!! ![]()
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |