![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jan Loones (N-VA) - 16 tot 22 februari "Advocaat van beroep en sinds 1983 politiek actief. Hij heeft vooral interesse in juridische en institutionele zaken en legt zich eveneens toe op internationale betrekkingen, mensenrechten en toerisme. Hij maakt ook deel uit van het partijbestuur en |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Ik kom recht van carnaval Oostduinkerke, waar zelfs benevelde kameraden het kartel een kans blijven geven; tot mijn eigen verrassing ,moet ik toegeven;
één van hen raadde mij, weliswaar voor de ochtendstond, de lektuur van Mark Grammens' Journaal 19.2.2004 aan ("Vlaams kartel"); en , 't moet gezegd: zelfs bij niet algeheel nuchtere lezing kan ik het slechts met deze eigenzinnige vlaming eens zijn, eens te meer. Overigens en algeheeel naast de kwestie: bedankt voor de vriendelijke woorden, dierbare onbekende vrienden. Verwittig mij als ik dreig jullie te ontgoochelen; wie weet helpt dat nog; |
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() Ik vraag mij eigenlijk af of de leden mochten stemmen of ze zoje, zoniet in kartel gaan met CD&v ? Deze vraag stel ik ook bij de CD&v, eigenlijk vooral bij hen, aangezien zijn toch de nodige structuren moeten bezitten voor zo een stemming.
Gaat dit nog over democratie of het vlaams republiekske, of gaat dit over machtshonger? Graag een antwoord MVG Funcky
Vivant. Geen revolutie zoals de sossen destijds, maar een niet tegen te houden evolutie. Kleinhouden lukt tijdig, tegenhouden niet. Wij denken op langen termijn, en niet op korte termijn. think global, act local !! |
![]() |