![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het hier dan ... Een vervelende chauffeur die allochtonen lastigvalt omdat ze wat spelen met een vrouw ??? Ni zwanzen hé ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zullen er wel genoeg rechtgesprongen zijn , waarschijnlijk dan ook de reden dat "allochtonen" op de loop zijn gegaan zonder hun bezigheid af te werken ...
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Met het risico om een paar messteken toegedient te krijgen (populair vandaag de dag: Joe Van Holsbeek - Incident in Gent) vraag ik mij af wie van al die verwaardigde mensen over het feit dat niemand reageert, zelf de held zou uithangen bij een dergelijk incident.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Been there, done that.
Alleen kwam dat niet in de krant.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze is er ook levend vanaf gekomen nadat ze "uitdaagde":
Trein afgeschaft na agressie tegen treinbegeleidster EREMBODEGEM - De trein van Aalst naar Brussel op de lijn 50 heeft dinsdagavond een uur stilgestaan nadat twee reizigers een treinbegeleider lastig vielen. De trein was kort na 21uur vertrokken met 110 reizigers. De treinbegeleidster wilde twee reizigers controleren die een korting kregen op hun treinticket. Een van hen kon geen kortingskaart tonen. De andere werd agressief, beledigde de begeleidster en spuwde haar in het aangezicht. Enkele andere reizigers probeerden de twee te kalmeren. In het station van Erembodegem sprongen de daders van de trein. De lokale politie van Aalst kon hen van een bus plukken. Na een uur mochten de passagiers overstappen op een andere trein die hen naar Brussel bracht. De begeleidster was zeer onder de indruk en bleef gisteren thuis. Ze had gisteren nog geen klacht in gediend. (fkd) http://www.hetvolk.be/Article/Detail...eID=7C1IRETH_1 klacht indienen? KLACHT INDIENEN? excuses moet ze aanbieden, die vuile uitdagende christenteef! vragen naar het bewijs van korting! hoe dùrft ze! de kaffer!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 oktober 2007 om 11:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() Hmmn, hoeveel incidenten zijn er nodig eer er een patroon in wordt gezien?
Patroon: een aantal gerangschikte of gecombineerde gegevens die inzicht geven in een situatie of een regelmatig terugkerende of voortschrijdende handeling of werking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals er géén patroon te vinden was toen hier ten tijde van de Parijse vreugdevuurtjes ongeveer tweeduizend auto's in de fik gingen (waren "individuele" gevalletjes: bewijs: ook twee zatte rasechte sintniklazenaars hadden vuurtje stook gedaan en één (1) auto in de fik gestoken: dit was de openingspost van het 19.00H. journaal met de burgemeester in volle glorie: die éne auto waren GEEN allochtonen!).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 oktober 2007 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() wél dat het allochtonen waren...Eerlijk gezegd, ik denk dat het Marokkanen zijn.Helemaal hun stijl van doen.We zullen nog wel te weten komen of ik gelijk heb.Maar ik zeg het: daar zijn grote kansen voor.
Laatst gewijzigd door forumspook : 18 oktober 2007 om 11:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sigaretje "vragen" en sweaterke "vragen"... natuurlijk ook geen patroon in te bespeuren.
Jongen(15) publiekelijk afgeperst en vernederd Voorbijgangers in Oostende deden niets om slachtoffer te helpen OOSTENDE - De 15-jarige Dennis Dereere is dinsdagavond na schooltijd in Oostende anderhalf uur geslagen, vernederd en afgeperst door een 20-jarige man. De dader stond bekend bij de politie en kon 'savonds nog worden opgepakt. Zoals elke schooldag wandelde Dennis Dereere(15) uit Oostende dinsdagavond om 17uur naar het bushokje, van waaruit hij de bus neemt naar huis. Aan de bushalte, vlak voor de school, liep het fout. 'Rond 17.30uur kwam een jongeman naast me zitten en hij vroeg een sigaret. Toen ik die niet kon geven, kreeg ik een vuistslag in het gezicht. Daarna moest ik meteen mijn bruine sweater van Puma afgeven, omdat hij die mooi vond. Uit angst deed ik dat meteen, waarna ik opnieuw enkele slagen kreeg', vertelt Dennis. De rake klappen waren maar het begin van de miserie die uiteindelijk anderhalf uur zou duren, op klaarlichte dag, in verschillende straten in de wijk Oud Hospitaal. Dennis moest meewandelen met de man. Hij werd hard bij de hals gegrepen, kreeg slagen en schoppen te verduren en werd vernederd in het bijzijn van anderen. Zo zei de dader aan een bankje wat verderop dat Dennis zijn hondje was en dat hij moest gaan zitten op de grond. Dennis gehoorzaamde, om meer slagen te voorkomen. Daarna werd in de kelder van een vriend van de dader Dennis' rugzak geplunderd, zijn gsm kapot gestampt en zijn bankkaart gestolen. Toen de agressieveling aan een bankautomaat merkte dat er op de rekening nauwelijks een euro stond, besloot de man naar een pitabar te gaan. Daar bestelde hij met de gestolen centen op zijn dooie gemak een pita, nog steeds met de angstige Dennis aan zijn zijde. Pas toen de dader wat later een vriend en een vriendin tegenkwam, kon Dennis vluchten en de politie verwittigen, na anderhalf uur afpersing en vernedering. Korpschef Philip Caestecker noemt de feiten ernstig. 'Een gewone diefstal komt wel vaker voor, maar dat de dader op klaarlichte dag meegaat met zijn slachtoffer is een bijzonder gegeven.' De politie kon de 20-jarige dader, die bekend stond als een zware jongen, nog 's avonds oppakken. Vader Stefaan Dereere looft het politiewerk. 'De dader werd gearresteerd en de familie werd goed opgevangen', zegt hij. 'Ik vind het wel heel straf dat getuigen onverschillig of gewoon niet reageerden. Ik begrijp dat men bang kan zijn om tussenbeide te komen, maar men zou toch vlugger de politie kunnen bellen. Voor hetzelfde geld kon mijn zoon ontvoerd zijn', besluit vader Stefaan. http://www.hetvolk.be/Article/Detail...eID=7C1IRETH_1
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door HAMC : 18 oktober 2007 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat de mensen zoiets vergeten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet n de cel gevlogen.
Ik heb dan ook geen petsen gegeven, da's waar. En ik vermoed dat HAMC wel iets indrukwekkender is dan ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie dat in ieder geval niet staan .... Maar laat me raden ... U zou ook niet ter hulp schieten als iemand afgeranseld wordt door zo'n groepje .... ![]() U zou mss eerder mee op die chauffeur gaan kloppen ... per slot van rekening is er altijd 1 kans op 3 dat hij VB stemmer is ... ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() jaja, ik weet dat wel. Toch blijft het mij verbazen dat er niet meer mensen hun geduld verliezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Angsthazen. |
|
![]() |
![]() |