![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() DeMoor stond er alleen voor tegen zes man.Hij heeft er éne vastgegrepen om zich te verdedigen.Zonder erbij na te denken mischien, zoals u net zegt...
Laatst gewijzigd door forumspook : 19 oktober 2007 om 11:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Ik herinner mij hoe ik als 14-jarige jongen in het zwembad van Brasschaat ruzie kreeg met een heel cultureel rijke volkgroep. De reden was: ik lachte omdat deze jongens iets grappig aan't doen waren.
Meteen stormden ze achter mij en mijn vriend. Wij dachten: dit is onmogelijk, en gingen hulp halen bij de bewaker. Ik zei tegen mijn vriend: loop, anders hebben ze ons allebei, ik zal het wel een minuut of twee kunnen rekken. Mijn vriend ging naar een redder (hoewel er andere redders waren die dit zagen deden ze niets, noch kwamen er voorbijgangers tussen). De redder zei dat aangezien hij niet wist wat er aan de hand was dat hij er niet tussen kon komen. Uiteraard kon ik het niet langer rekken dan een minuut of twee... Een ander verhaal maakte ik mee in een bus, deze zomer. Een man van 50 duwde een man van 70 opzij met geweld. Niemand in de bus reageerde. Ik stapte naar de seksueel gefrustreerde aarbaajder en zei dat hij moest ophouden. "moeidanie" zei het uitschot. Ik bleef staan, de twee mannen gingen zitten. De aarbaajder keek mij wel heel de tijd aan tijdens de busrit, maar verder was er geen sprake van geweld. De linkse aanpak zou zijn: wachten tot beide partijen goddelijke inzichten verkrijgen en beseffen hoe slecht geweld is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Tja opofferen wat is het waard als messen of wapens verboden zijn.
Ik bedoel get real die gasten zijn met meer mankracht en hebben waarschijnlijk messen en jij passeert daar toevallig zonder niks op zak ? Mensen gaan zich niet riskeren een onbekende te redden en daardoor half of zelfs dood te belanden. Een heldendaad is het wel maar dan kan je beter de politie bellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar hoe da ook: alles word er aan gedaan om DeMoor als martelaar af te beelden. Hoe "makkak"-achtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 oktober 2007 om 05:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O tempora, o mormes.
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() haha
't is overigens niet bij z'n haar getrokken wat ik schreef. Wandel in belgique over straat en den eerst den beste puper rochelt in uw gezicht. in de VS knikken ze braaf (hi sir). ik houd m'n handen dan ook altijd aan m'n broeksriem, dat helpt Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 oktober 2007 om 06:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() Ik werd woedend en moedeloos toen ik het bericht op tv hoorde en las in de kranten, machteloosheid voel ik ook. Verschrikkelijk voor die jongen en zijn ouders, een trauma voor het leven.
Het is werkelijk niet voor te stellen dat mensen niet meer tussenbeide komen en een jongen van 15 zomaar voor hun ogen laten molesteren. Men moest ze zelf voor de rechter brengen! Ik vermoed dat we zeer snel naar Engelse toestanden zullen gaan waar praktisch elke straat nu bewaakt wordt door camera’s, ik ben er tegen maar als ik deze berichten lees dan ben ik bereid mijn weerstand tegen camera’s op te geven. Of het in dit geval geholpen zou hebben, weet ik niet? En laat ons aub terug vergeetputten graven waar we zulke daders levenslang in kunnen opsluiten |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De omstaanders hebben tegenwoordig schrik om tussen te komen. Als ik het openbaar vervoer neem merk ik dat er nu apathischer wordt gereageerd op waar men zich eerder over ergerde. De schrik bij de omstaanders zit er dik in. Niks gezien, niks gehoord, dan kunnen er ook niet meer slachtoffers vallen. Geen oudere die nog durft te reageren tegenover jonge sterke ambetanterikken.
Laatst gewijzigd door Rudy : 20 oktober 2007 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
1) Niet reageren hoeft niks met fatsoen vandoen te hebben, het is niet iedereen gegeven de held uit te hangen of te denken "Spiderman" te heten. Trouwens, ook degenen die dat denken riskeren een mes in de buik te krijgen, er zijn voorbeelden genoeg. 2) "Die gast heeft geluk....................of 't zou zijnen besten dag..........is praat voor de vaak, ik wil heel graag geloven dat je edele bedoelingen hebt en je nek durft uitsteken maar vanachter een pc zijn dat waaiende woorden en geen wegende. 3) Hoe vaak het al gezegd is ten spijt, het zijn zij die dit land besturen of de ambitie hebben dit te doen die de verantwoordelijkheid dragen. Het zijn ZIJ die voor de orde moeten zorgen en voor een maatschappij die zulke zaken NIET tolereert. Dat één van de daders van de steekpartij waarbij Joe Van Holsbeeck het leven liet korte tijd daarna OP DE TRIBUNES ZAT BIJ EEN VOETBALWEDSTRIJD heeft niet geholpen ! Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
1) U geeft die mens wat peren en het kost u veel geld en een tijd lang gevangenis. 2) U had goed wat peren tegen u gezicht gekregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een politieagent heeft HVT doen stoppen met een doelbewust goedgericht pistoolschot. Hij wordt beschouwd als een held.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar herdenken ze nu dagelijks hun messenstekende martelaar!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 oktober 2007 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Volledig akkoord ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veel roepen over hoe evil alles en iedereen is en schrik hebben, zo moet het dus niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() als je daar met een paar vrienden loopt, dan kan je idd optreden, maar als je daar alleen loopt, riskeer je uw eigen lijf en leden.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Ik hoop dat ze zo snel mogelijk eens met u gaan spelen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |