![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, maar ik vind het wel een interessente regio. Mijn interesse is er vooral door Restore hope, en natuurlijk ook de Belgische deelname daarin. Ikzelf was toen nog maar een jaar of 13, maar een jongeman van een buurdorp van mij heeft daar toen ook gezeten als para, hij was ook leider in de jeugdbeweging van buurdorp, wel: toen hij terugkwam herkenden ze hem haast niet meer van karakter. Die gast is gewoon compleet getraumatiseerd teruggekeerd.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 22 oktober 2007 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
En wat ze doen met Toyota-pickups duidt op een zekere vorm van beschaving ![]() Interessant is ook dat de raciele verschillen daar bijna nihil zijn. Het gaat vooral om de clans. Wat heeft die man daar gezien? Wanneer was dat, tijdens Barre of daarvoor? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
aangewezen boek: "Kilo Two" van Kapitein J. Goyvaerts, die toen met vier man een hele regio onder controle moest houden (het is niet goed afgelopen met Goyvaerts: hij heeft bij een hinderlaag een paar kogels in zijn hoofd gekregen en ternauwerdood overleefd, eveneens een soldaat bij hem werd zwaargewond). Ook in museum van 3para te Tielen interessante info over Somalië sfeerbeeldje uit 1993: ![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 22 oktober 2007 om 22:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |