![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je hebt ook niet begrepen wat ik mer "verwerpen van de Holocaust bedoelde"...daarover later meer. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben ook tegen die wet hoor, maar om andere redenen. Laat al die domme negationisten hun onzin maar bewijzen? Dat kunnen ze niet. Citaat:
Waarom noem jij mij trouwens JOHAN? |
||||||||
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mijn tekst staat op de site van blokbuster omdat ze daar meer mensen kan bereiken. Ik heb de tekst voor de rest nergens aangeboden hoor, dat hoeft ook niet. Wat die laatste stomme opmerking betreft, daar geef ik zelfs geen antwoord meer op. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jonas, even terzijde, was jij ook geen linkse flamingant?
![]() |
#24 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee ze, maar ik meende me zo iets te herinneren, vandaar
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() Jonas, of moet ik je Munckie noemen,
alles wat je zegt mag dan heel juist zijn, maar door met zulke lange, bijna onleesbare teksten van academisch niveau af te komen, ga je het Blok niet tegenhouden. Eenvoudige mensen willen in eenvoudige taal horen waarom ze niet op het Blok moeten stemmen. Probeer nu eens al je posts samen te vatten in 4 �* 5 heldere en korte puntjes met kritiek op het blok. Daardoor win je alleen maar aan geloofwaardigheid volgens mij. wat jij nu doet hebben onze politici veel te lang gedaan, als je begrijpt wat ik bedoel en dat is nu juist het succes van het blok democratische groeten Dieter
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af waarom. Jonas' teksten zijn heel begrijpelijk gesteld, ook voor laaggeschoolden zoals ikzelf. Als het lezen van een gefundeerde opinie, of een heldere samenvatting zoals hij ze hier poneert nog teveel inspanning kost, dan vraag ik me af of een forum wel zin heeft. Als dit al teveel moeite kost, dan lijkt een chatbox een meer aangewezen communicatiekanaal.
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() Ik bedoelde het helemaal niet kwaad, maar iemand die niet veel tijd heeft gaat zich niet de moeite troosten om al die teksten te lezen en valt dan gemakkelijk voor de sloganeske taal van het Blok
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoewel elke partij zich eraan bezondigt. Ik heb reeds een paar jaar internet-ervaring eropzitten, en ondervond dat elk medium zijn eigen tempo, specifieke diepgang, en zelfs toleranties heeft qua spelling, stijl, onderbouwdheid van argumenten etc. Een forum biedt m.i. een breed spectrum van mogelijkheden: van de chatboxachtige smileypost, one-liner,...... tot de breed uitgesponnen ideologische betogen en essays mét referenties en de hele rotzooi. Vroeger kritikeerde ik ook al eens deze laatste stijl, maar in feite is het aan de lezer om te beslissen wat hij consumeert. Sommige zaken zijn nu eenmaal niet in slogans te beargumenteren........
![]() |
![]() |
#31 |
Burger
|
![]() Ik krijg koude rillingen, ik heb bepaalde teksten nog eens opnieuw gelezen:
ze verwierpen de holocaust omdat er geen enkel bewijs was dat er ook een moordplan bestond. Maar er zijn wel wetten die ons verplichten om dit als historisch feit aan te nemen…. Dit is toch strafbaar! Die man zegt hier gewoonweg dat er niet zo iets als de endlösung bestond, dat het vermoorden van Joden niet op voorhand gepland was. Dat hij dat dan maar eens gaat uitleggen aan de overlevenden en hun kinderen; ik word hier echt misselijk van.
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zou het niet veel beter zijn zulke onzin te weerleggen aan de hand van bewijzen, feiten en argumenten? Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|||
![]() |
![]() |
#34 |
Burger
|
![]() Dat heb ik niet gezegd he, maar ik stel alleen vast DAT het verboden IS en die man bijgevolg strafbaar is.
Voor de rest vind ik dat je gelijk hebt en dat je inderdaad met onweerlegbare feiten kunt afkomen om het tegendeel te bewijzen. Maar dat neemt niet weg dat die man zijn uitspraken een kaakslag zijn in het gezicht van alle overlevenden en familieleden van de holocaust. Dieter
#35 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#37 |
Burger
|
![]() Excuseer maar het gaat hier niet langer over een mening he, maar over het ontkennen van een bewezen historisch feit. Die bewijzen hoef ik hier toch niet boven te halen he. Maar iedereen is inderdaad vrij om zijn mening te verkondigen en het staat mij vrij om angstig en kil te worden van bepaalde 'meningen'.
Wat die nabestaanden betreft. Ik heb niet gezegd dat ik goedkeur wat Israël nu doet, maar eigenlijk heeft dat niks met de zaak te maken. En ja ik vind ook dat de Holocaust soms misbruikt wordt door bepaalde extreme Joden, maar de Holocaust ontkennen is toch nog juist een stap te ver hoor...
#38 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is al zoveel bewezen op deze wereld, is het dan niet meer toegestaan om het tegendeel te bewijzen of althans te proberen te bewijzen? En waarom zou de gehele geschiedenis, van de evolutietheorie tot het rond zijn van de aarde mogen worden ontkend, maar dit ene feit niet? Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij had daar ergens een fijne spreuk over i.v.m. vliegende koeien...... Citaat:
Meningen bij wet verbieden is dictatoriaal.
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of hoe een bewind dat dictatoriale eigenschappen begint te vertonen altijd weer zijn weerslag heeft op nogal schaapjesachtige volgelingen.