Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 oktober 2007, 10:53   #21
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
Rechtsewinkies zoals jij slapen 's nachts onder hun bed. Zo kan er geen woeste gesluierde talibaniste zich eronder verschuilen en in je billen te knijpen als het angstzweet je weer eens uitbreekt wanneer een of andere aanslag ergens in verweggisstan (maar in jouw hoofd reeds in jouw slaapkamer afspeelt), je paranoïe moslimofobia je andermaal heeft murf geslagen.

Angst is altijd al een slechte raadgever gebleken. Het enige waar het VB dan ook op blijft hameren is er over te waken dat we ons vooral bang moeten blijven voelen. Op die angst vegeterend, hopen ze dan vroeg of laat de rest van hun programma door onze strot te drammen, en dat programma gaat over heel wat anders dan moslims of Vlaamse onafhankelijkheid.

Ps: het enige waar ik 'bang' voor ben, is wanneer ik 's ochtends op mijn stadsfiets naar mijn kantoor rijdt, dat ik herhaaldelijk dreig aangereden te worden door een auto. D�*t gevaar is pas realistisch en fysiek voelbaar.
Duidelijk de moeite niet gedaan om de link te volgen.

BS

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2007, 10:56   #22
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Nu je het zegt. Een courant geval
Ja: in mijn straat zijn er zo een honderdtal.
Ik was het vergeten. Sorry.

Vechtscheidingen, dat was inderdaad iets dat in Vlaanderen voor de islamisering niet bestond.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 20 oktober 2007 om 10:56.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2007, 10:57   #23
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Duidelijk de moeite niet gedaan om de link te volgen.

BS
The gorgeous Paul Belien family van The Brussels Journal met zijn echtgenote, VB-seut Alexandra Coolen, zijn inderdaad niet aan mij besteed. Dat heb je goed begrepen.

Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 20 oktober 2007 om 10:58.
Abba Kovner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2007, 10:58   #24
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Nu je het zegt. Een courant geval
Ja: in mijn straat zijn er zo een honderdtal.
Ik was het vergeten. Sorry.

Vechtscheidingen, dat was inderdaad iets dat in Vlaanderen voor de islamisering niet bestond.

het zijn mensen zoals u die de problemen hier gêimporteerd hebben.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2007, 11:00   #25
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
The gorgeous Paul Belien family van The Brussels Journal met zijn echtgenote, VB-seut Alexandra Coolen, zijn inderdaad niet aan mij besteed. Dat heb je goed begrepen.
duidelijk niet verder dan de kerktoren gekeken. Beetje zielig.

On October 18 and 19, over 70 organizations and individuals joined together in the European and Flemish Parliaments to create a European network of activists from 14 nations to resist the increasing Islamisation of their countries. Keynote speakers included Bat Ye’or, author of Eurabia and Dhimmitude and Robert Spencer, author of Religion of Peace, Why Christianity is and Islam Isn’t. Additional speakers included David Littman, Dr. Arieh Eldad, member of the Israeli Knesset, Dr. Patrick Sookhdeo, Director of the Institute for the Study of Islam and Christianity, Sam Solomon, Director of Fellowship of Faith for Muslims and author of the Charter of Muslim Understanding, Dr. Marc Cogen, Ghent University, Dr. Andrew Bostom, author of The Legacy of Islamic Antisemitism, and Laurent Artur du Plessis, author of a forthcoming book on shariah finance. Many participants worldwide also attended the first day of presentations online through webex conferencing.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 20 oktober 2007 om 11:18.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2007, 11:03   #26
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar heb jij toch geen last meer van? Waar maak je je druk om? Kan het nog rechtser dan jij bent?
Abba Kovner is dat geen joodse naam? Zijt ge niet beschaamd de islam te gaan verdedigen dan?
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2007, 11:08   #27
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Abba Kovner is dat geen joodse naam? Zijt ge niet beschaamd de islam te gaan verdedigen dan?
ik heet mitgard.
wie mag ik verdedigen en wie niet?
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2007, 11:28   #28
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Abba Kovner was een Joodse partizaan die in het getto van Vilna in Litouwen gewapend verzet pleegde tegen de nazi's en hun collaborateurs. Hij is al twintig jaar geleden overleden.

Blijkbaar bent u niet goed op de hoogte omtrent de vele gezamelijk joods-islamitische vredes projecten en initiatieven, zowel in binnen- en buitenland als in Israël zèlf. Het is niet omdat Abba Kovner een zionist was, dat ik dat ook zou zijn.

Maar ik ben en blijf wel achter de Joodse staat staan maar wel vanuit historisch standpunt van 2000 jaar Jodenvervolging en de volgende 2000 jaar die er nog moeten aankomen. Jodenvervolging is zo oud als dat er Joden bestaan en zal ook altijd blijven bestaan zolang er mensen zijn die zich Jood heten of door anderen als Jood worden aangeduid. Antisemitisme is net zo permanent zoals water ook altijd naar beneden loopt. Vandaar dat ik blijf pleiten voor het behoud en de versteviging van de Joodse staat als een thuisland van de Joden waar ze van oudsher wonen maar door hun vele bezetters werden verdreven.

Israël is dè levensverzekering voor de Joden in de Diaspora en ik sta daar voor de volle pond achter. Dat dit in strijd is met mijn anti-nationalistische attitude, daar ben ik mij ten volle van bewust. Israël is dan voor mij ook de enige uitzondering op de regel.

Ps: ik ben geen Jood.

Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 20 oktober 2007 om 11:29.
Oud 20 oktober 2007, 11:34   #29
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Vervang islam door VB en je hebt meteen door hoe nauw islamisten en andere fundamentalisten op mekaar gelijken.

Het verschil tussen een godsdienst en een haatpartij is dat er in die godsdienst veel algemeen menselijke moraal zit. In een haatpartij zit vooral haat.

Ik ken weinig VB-ers die zich door hun politieke overtuiging laten inspireren tot zelfontploffingsacties waarbij ze tal van mensen de dood insleuren.
Ken jij d'r?
On the other hand, gaat er geen dag voorbij of we horen over zelfontploffingsacties in naam van de islamitische haatreligie. Het verbaast mij niet dat haatdragend links de haatreligie islam verrijkend vindt.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2007, 11:39   #30
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat jouw voorkeur gaat naar volledig verpakte islamitische seuten, hadden we al lang begrepen.
Oud 20 oktober 2007, 11:43   #31
Banneling

Standaard

Citaat:
Abba Kovner was een Joodse partizaan die in het getto van Vilna in Litouwen gewapend verzet pleegde tegen de nazi's en hun collaborateurs. Hij is al twintig jaar geleden overleden.

Blijkbaar bent u niet goed op de hoogte omtrent de vele gezamelijk joods-islamitische vredes projecten en initiatieven, zowel in binnen- en buitenland als in Israël zèlf. Het is niet omdat Abba Kovner een zionist was, dat ik dat ook zou zijn.

Maar ik ben en blijf wel achter de Joodse staat staan maar wel vanuit historisch standpunt van 2000 jaar Jodenvervolging en de volgende 2000 jaar die er nog moeten aankomen. Jodenvervolging is zo oud als dat er Joden bestaan en zal ook altijd blijven bestaan zolang er mensen zijn die zich Jood heten of door anderen als Jood worden aangeduid. Antisemitisme is net zo permanent zoals water ook altijd naar beneden loopt. Vandaar dat ik blijf pleiten voor het behoud en de versteviging van de Joodse staat als een thuisland van de Joden waar ze van oudsher wonen maar door hun vele bezetters werden verdreven.

Israël is dè levensverzekering voor de Joden in de Diaspora en ik sta daar voor de volle pond achter. Dat dit in strijd is met mijn anti-nationalistische attitude, daar ben ik mij ten volle van bewust. Israël is dan voor mij ook de enige uitzondering op de regel.

Ps: ik ben geen Jood.

M.a.w. je steunt de enige staat ter wereld, Israël, die officieel etnisch-nationalistisch-racistisch mag zijn. Wat zit je dan te kankeren op het VB?
Oud 20 oktober 2007, 11:46   #32
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Ik ken weinig VB-ers die zich door hun politieke overtuiging laten inspireren tot zelfontploffingsacties waarbij ze tal van mensen de dood insleuren.
Ken jij d'r?
In ken inderdaad in ons land (je vergeleek toch met VB'rs die zich door hun politieke overtuiging laten inspireren) geen enkele zelfontploffingsactie waarbij tal van mensen de dood werden in gesleurd. Jij wel? Eentje misschien? Of, ben je weer voor de 100 miljoenste keer appelen met citroenen aan het vergelijken? Verweggistan ligt niet in België.

Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 20 oktober 2007 om 11:47.
Oud 20 oktober 2007, 11:48   #33
Banneling

Standaard

Citaat:
In ken inderdaad in ons land (je vergeleek toch met VB'rs die zich door hun politieke overtuiging laten inspireren) geen enkele zelfontploffingsactie waarbij tal van mensen de dood werden in gesleurd. Jij wel? Eentje misschien? Of, ben je weer voor de 100 miljoenste keer appelen met citroenen aan het vergelijken? Verweggistan ligt niet in België.
Oh, als de Muriel Degauge's zich op een ander laten ontploffen en een paar onschuldige mensen de dood in slepen, dan doet het er niet toe. Racist !
Oud 20 oktober 2007, 11:51   #34
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
M.a.w. je steunt de enige staat ter wereld, Israël, die officieel etnisch-nationalistisch-racistisch mag zijn.
In Israël wonen alle rassen, religies en nationaliteiten van de wereld waarvan ruim 17% moslim zijn. Wat is je probleem? De Palestijnen en de miljoenen Arabische antisemieten die de Joden tot op vandaag nog steeds in de zee willen drijven?

Citaat:
Wat zit je dan te kankeren op het VB?
Ik kanker nooit op het VB, ik haat ze gewoon, niks meer dan dat en daar heb ik stevige argumenten voor: het VB zèlf is de kanker in onze maatschappij.

Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 20 oktober 2007 om 11:52.
Oud 20 oktober 2007, 11:51   #35
Vorenus
Banneling

Standaard

Citaat:

Nee maar Londen en Madrid liggen niet zo ver af.

De vraag is niet of het ooit gebeurd maar wanneer.

Bovendienheeft men vaak al aangetoond dat België een draaischijf is voor moslimterrorisme.
Oud 20 oktober 2007, 11:51   #36
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met hun nationale affichecampagne degradeert het Vlaams Belang zichzelf nu tot het Vlaams Behang. Men moet echter geen waarzegger zijn om te kunnen voorspellen dat het design van hun behang de grote meerder-heid van de Vlamingen nooit zal aanspreken. Hoeveel mensen willen immers openlijk doorgaan voor een onverdraagzame pispaal, waaraan een stinkend geurtje van kortzichtigheid kleeft?
En dan iets later:

Citaat:
Voor een verdraagzame, vredevolle wereld.
Linksen en verdraagzaamheid
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2007, 11:53   #37
Vorenus
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik kanker nooit op het VB, ik haat ze gewoon, niks meer dan dat en daar heb ik stevige argumenten voor: het VB zèlf is de kanker in onze maatschappij.
Als je in sprookjes van Blokzever wilt geloven.
Oud 20 oktober 2007, 11:54   #38
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
En dan iets later:

Linksen en verdraagzaamheid
Heb jij ergens in die tekst gelezen dat wij onverdraagzamen zouden moeten verdragen en waarom dat dan zou moeten? Of iemand die op onze rechterwang slaat, dat we die onze linkerwang moeten aanbieden? Ik niet en nergens. Maar misschien ben ik niet links.

Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 20 oktober 2007 om 11:55.
Oud 20 oktober 2007, 11:56   #39
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
In Israël wonen alle rassen, religies en nationaliteiten van de wereld waarvan ruim 17% moslim zijn. Wat is je probleem? De Palestijnen en de miljoenen Arabische antisemieten die de Joden tot op vandaag nog steeds in de zee willen drijven
?

Abba Kovner HAAT.
Dat hoefde hij alvast niet te preciseren.
Zeg Abba Kovner, lukt het nog wat om normaal te leven met al die geaccumuleerde HAAT in je hoofd, lijf en leden?

Laatst gewijzigd door Online : 20 oktober 2007 om 11:59.
Oud 20 oktober 2007, 11:58   #40
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Als je in sprookjes van Blokzever wilt geloven.
Als die teksten van Blokwatch inderdaad 'sprookjes' waren, was de site al lang opgedoekt door de door ons allen vetbetaalde juridische batterij van het Vlaams Belang. Ze hebben enkele keren gedreigd dat te doen maar zonder succes.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be