![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BS
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ja: in mijn straat zijn er zo een honderdtal. Ik was het vergeten. Sorry. Vechtscheidingen, dat was inderdaad iets dat in Vlaanderen voor de islamisering niet bestond. ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 20 oktober 2007 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 20 oktober 2007 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het zijn mensen zoals u die de problemen hier gêimporteerd hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
On October 18 and 19, over 70 organizations and individuals joined together in the European and Flemish Parliaments to create a European network of activists from 14 nations to resist the increasing Islamisation of their countries. Keynote speakers included Bat Ye’or, author of Eurabia and Dhimmitude and Robert Spencer, author of Religion of Peace, Why Christianity is and Islam Isn’t. Additional speakers included David Littman, Dr. Arieh Eldad, member of the Israeli Knesset, Dr. Patrick Sookhdeo, Director of the Institute for the Study of Islam and Christianity, Sam Solomon, Director of Fellowship of Faith for Muslims and author of the Charter of Muslim Understanding, Dr. Marc Cogen, Ghent University, Dr. Andrew Bostom, author of The Legacy of Islamic Antisemitism, and Laurent Artur du Plessis, author of a forthcoming book on shariah finance. Many participants worldwide also attended the first day of presentations online through webex conferencing.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 oktober 2007 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar bent u niet goed op de hoogte omtrent de vele gezamelijk joods-islamitische vredes projecten en initiatieven, zowel in binnen- en buitenland als in Israël zèlf. Het is niet omdat Abba Kovner een zionist was, dat ik dat ook zou zijn. Maar ik ben en blijf wel achter de Joodse staat staan maar wel vanuit historisch standpunt van 2000 jaar Jodenvervolging en de volgende 2000 jaar die er nog moeten aankomen. Jodenvervolging is zo oud als dat er Joden bestaan en zal ook altijd blijven bestaan zolang er mensen zijn die zich Jood heten of door anderen als Jood worden aangeduid. Antisemitisme is net zo permanent zoals water ook altijd naar beneden loopt. Vandaar dat ik blijf pleiten voor het behoud en de versteviging van de Joodse staat als een thuisland van de Joden waar ze van oudsher wonen maar door hun vele bezetters werden verdreven. Israël is dè levensverzekering voor de Joden in de Diaspora en ik sta daar voor de volle pond achter. Dat dit in strijd is met mijn anti-nationalistische attitude, daar ben ik mij ten volle van bewust. Israël is dan voor mij ook de enige uitzondering op de regel. Ps: ik ben geen Jood. Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 20 oktober 2007 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken weinig VB-ers die zich door hun politieke overtuiging laten inspireren tot zelfontploffingsacties waarbij ze tal van mensen de dood insleuren. Ken jij d'r? On the other hand, gaat er geen dag voorbij of we horen over zelfontploffingsacties in naam van de islamitische haatreligie. Het verbaast mij niet dat haatdragend links de haatreligie islam verrijkend vindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Dat jouw voorkeur gaat naar volledig verpakte islamitische seuten, hadden we al lang begrepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
M.a.w. je steunt de enige staat ter wereld, Israël, die officieel etnisch-nationalistisch-racistisch mag zijn. Wat zit je dan te kankeren op het VB? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() In ken inderdaad in ons land (je vergeleek toch met VB'rs die zich door hun politieke overtuiging laten inspireren) geen enkele zelfontploffingsactie waarbij tal van mensen de dood werden in gesleurd. Jij wel? Eentje misschien? Of, ben je weer voor de 100 miljoenste keer appelen met citroenen aan het vergelijken? Verweggistan ligt niet in België.
Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 20 oktober 2007 om 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 20 oktober 2007 om 11:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee maar Londen en Madrid liggen niet zo ver af. De vraag is niet of het ooit gebeurd maar wanneer. Bovendienheeft men vaak al aangetoond dat België een draaischijf is voor moslimterrorisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Heb jij ergens in die tekst gelezen dat wij onverdraagzamen zouden moeten verdragen en waarom dat dan zou moeten? Of iemand die op onze rechterwang slaat, dat we die onze linkerwang moeten aanbieden? Ik niet en nergens. Maar misschien ben ik niet links.
![]() Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 20 oktober 2007 om 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Abba Kovner HAAT. Dat hoefde hij alvast niet te preciseren. Zeg Abba Kovner, lukt het nog wat om normaal te leven met al die geaccumuleerde HAAT in je hoofd, lijf en leden? Laatst gewijzigd door Online : 20 oktober 2007 om 11:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Als die teksten van Blokwatch inderdaad 'sprookjes' waren, was de site al lang opgedoekt door de door ons allen vetbetaalde juridische batterij van het Vlaams Belang. Ze hebben enkele keren gedreigd dat te doen maar zonder succes.
|
![]() |
![]() |