![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
alhoewel ik balkie nu ook niet het toonbeeld vindt, geef mij maar Iron Ton Verdonk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je een geschiedenisboek koopt in de FNAC kan je lezen dat de blanke man toch een redelijk lange geschiedenis van racisme achter de rug heeft. Van de massaslachtingen in tijdens de reconquista tot de boeren in Afrika over de genocide op 10 miljoen congolezen tot de koloniale bezetting van de wereld, en de klu-klux-klan, tot het Derde Rijk en tot Hans van Themsche. Je kan dat nalezen. In een boek. Zo'n ding gemaakt van papier met lettertjes op. Bovendien is geïnstitutionaliseerd racisme bij de politiediensten toch een redelijk goed onderzocht fenomeen dat op pan-Europese schaal werd teruggevonden. Maar je moet dan wel eens een website met onderzoeksgegevens of een geschiedenisboek durven raadplegen. Ik begrijp dat de drempel hiertoe voor sommigen hoog ligt. Maar, aangezien ik geen racist of fascist ben, vind ik dat iedereen kan opgevoed worden. Uw gebrek aan kennis laat mij zeggen: het is niet te laat, ge kunt bijleren, we kunnen u helpen. Een racist of fascist zou u wegsturen want die denkt dat uw gebrek aan kennis 'aangeboren' is. Ge ziet het verschil.
Laatst gewijzigd door C2C : 21 oktober 2007 om 15:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie dit niet doet moet zichzelf toch wel afvragen wat die mee bezig is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders had je geweten dat het racisme en de slavernij daar een veelvoud aan slachtoffers gemaakt hebben gedurende een veelvoud aan eeuwen. Je bent hoe langer hoe grappiger.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 oktober 2007 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De genocide in Rwanda tussen Hutu's en Tutsi's was natuurlijk ook de schuld van het blanke ras, net zoals de massamoorden van Pol Pot, ook de schuld van het blanke ras was. De Armeene genocide was ook de schuld van het blanke ras, de 1,2 miljoen Tibetanen die door de troepen van Mao uitgemoord werden, dat was natuurlijk ook de schuld van het blanke ras. Ik begin hier alleszins een patroon te zien. Het zit waarschijnlijk in de genen van het blanke ras. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
Het gaat hier overduidelijk om een racistische moordpartij. Daar is niet de minste twijfel over. Drie getrainde politie-agenten - die speciaal zijn opgeleid om met dat soort aggressie om te gaan op een niet-lethale manier - die onmiddellijk hun revolver grijpen... ondenkbaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet echt niet wat u mankeert, makker. Heb je slagen en schoppen gekregen als baby waardoor u voor altijd een beetje naief is gebleven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Trouwens, wat heeft een politieagent te maken met kolonisatie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
Ge weet dit maar al te goed. Waarom verdedigt gij racistische slachtpartijen?
Laatst gewijzigd door C2C : 21 oktober 2007 om 15:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() die auto's zullen onze lucht al niet meer verpesten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Kijk zolang ge racistische moord goedpraat, moet ge niet verbaasd zijn dat uw autotje eens een deuk krijgt. Dat is een peulschil vergeleken met de criminele feiten die ge hier probeert weg te moffelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind u heel tof, C2C. Jij bent een voorbeeld van hoe men niet moet zijn, en tegelijk ook een goede oefening voor mij om stoicijns en kalm te blijven wanneer ik geconfronteerd word met de grootste idiotie. Keep up the good work! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |