Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2007, 15:10   #21
migrantenjong
Banneling

Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
als je stand-up comedian wil worden moet je toch nog wel héél véél gaan oefenen hoor.
Hoezo oefenen? Ik vond het al hilarisch. U hebt duidelijk geen gevoel voor humor.
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 15:13   #22
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Whatever.

Nederland heeft een economie die beter draait dan die van België.
Grote Nederlandse bedrijven floreren en kopen agoniserende Belgische bedrijven op.
Nederlandse winkelketens worden wereldwijd gevestigd.
Nederland heeft een regering.
Nederland heeft de beste designers ter werleld.
Nederland is vooruitstrevend en heeft een grote bek.

En België?
Loopt op laatste benen. Zelfs chocolade wordt in het buitenland gemaakt. Frietkoten zijn bijna onbestaand, en bakkers ook. Fortis, BBL, en allerlei andere bedrijven zijn opgekocht door Het Buitenland.
Grote industrieën verlaten één voor één het land (Renault, VW,..) omdat het vreselijk duur is hier. België heeft al meer dan 130 dagen geen regering.

Hou maar op over Nederland en ga wat aan dit 60-Ministers-landje doen.
goed gezegd Polly!

alhoewel ik balkie nu ook niet het toonbeeld vindt, geef mij maar Iron Ton Verdonk.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 15:30   #23
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong Bekijk bericht
"Diepgewortelde racistische impulsen" [...] Ik heb echt niet verwacht [etcetera]
Mm, zo moeilijk is dat niet om te begrijpen hoor.

Als je een geschiedenisboek koopt in de FNAC kan je lezen dat de blanke man toch een redelijk lange geschiedenis van racisme achter de rug heeft. Van de massaslachtingen in tijdens de reconquista tot de boeren in Afrika over de genocide op 10 miljoen congolezen tot de koloniale bezetting van de wereld, en de klu-klux-klan, tot het Derde Rijk en tot Hans van Themsche.

Je kan dat nalezen. In een boek. Zo'n ding gemaakt van papier met lettertjes op.

Bovendien is geïnstitutionaliseerd racisme bij de politiediensten toch een redelijk goed onderzocht fenomeen dat op pan-Europese schaal werd teruggevonden.

Maar je moet dan wel eens een website met onderzoeksgegevens of een geschiedenisboek durven raadplegen. Ik begrijp dat de drempel hiertoe voor sommigen hoog ligt. Maar, aangezien ik geen racist of fascist ben, vind ik dat iedereen kan opgevoed worden. Uw gebrek aan kennis laat mij zeggen: het is niet te laat, ge kunt bijleren, we kunnen u helpen. Een racist of fascist zou u wegsturen want die denkt dat uw gebrek aan kennis 'aangeboren' is. Ge ziet het verschil.

Laatst gewijzigd door C2C : 21 oktober 2007 om 15:31.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 15:31   #24
migrantenjong
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht

Als je een geschiedenisboek koopt in de FNAC kan je lezen dat de blanke man toch een redelijk lange geschiedenis van racisme achter de rug heeft. Van de massaslachtingen in tijdens de reconquista tot de boeren in Afrika over de genocide op 10 miljoen congolezen tot de koloniale bezetting van de wereld, en de klu-klux-klan tot Hans van Themsche.

Je kan dat nalezen.

Bovendien is geïnstitutionaliseerd racisme bij de politiediensten toch een redelijk goed onderzocht fenomeen dat op pan-Europese schaal werd teruggevonden.

Maar je moet dan wel eens een website met onderzoeksgegevens of een geschiedenisboek durven raadplegen. Ik begrijp dat de drempel hiertoe voor sommigen hoog ligt. Maar, aangezien ik geen racist of fascist ben, vind ik dat iedereen kan opgevoed worden. Uw gebrek aan kennis laat mij zeggen: het is niet te laat, ge kunt bijleren, we kunnen u helpen. Een racist of fascist zou u wegsturen want die denkt dat uw gebrek aan kennis 'aangeboren' is. Ge ziet het verschil.
Als iemand mij of mijn vriend of collega aanvalt met een mes, en ik heb toestemming om wapen te gebruiken, schiet ik het stukje stront dwars door zijn sodemieter.

Wie dit niet doet moet zichzelf toch wel afvragen wat die mee bezig is...
Oud 21 oktober 2007, 15:39   #25
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als je een geschiedenisboek koopt in de FNAC kan je lezen dat de blanke man toch een redelijk lange geschiedenis van racisme achter de rug heeft. Van de massaslachtingen in tijdens de reconquista tot de boeren in Afrika over de genocide op 10 miljoen congolezen tot de koloniale bezetting van de wereld, en de klu-klux-klan, tot het Derde Rijk en tot Hans van Themsche.

Je kan dat nalezen. In een boek. Zo'n ding gemaakt van papier met lettertjes op.

het probleem is dat de arabische landen zelfs in de eenentwintigste eeuw geen boeken publiceren. In één Europees land worden ondertussen jaarlijks nog meer boeken vertaald en gepubliceerd dan in heel het islamitische Ummah gedeelte tijdens 14 eeuwen!

Anders had je geweten dat het racisme en de slavernij daar een veelvoud aan slachtoffers gemaakt hebben gedurende een veelvoud aan eeuwen.

Je bent hoe langer hoe grappiger.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 21 oktober 2007 om 15:41.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 15:43   #26
Infidel
Provinciaal Gedeputeerde

Infidel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De verovering van het Iberisch schiereiland door de Arabieren verliep natuurlijk zonder "massaslachtingen". Ze werden door de plaatselijke bevolking met open armen ontvangen als de verrijkers van hun cultuur.

De genocide in Rwanda tussen Hutu's en Tutsi's was natuurlijk ook de schuld van het blanke ras, net zoals de massamoorden van Pol Pot, ook de schuld van het blanke ras was.
De Armeene genocide was ook de schuld van het blanke ras, de 1,2 miljoen Tibetanen die door de troepen van Mao uitgemoord werden, dat was natuurlijk ook de schuld van het blanke ras.

Ik begin hier alleszins een patroon te zien. Het zit waarschijnlijk in de genen van het blanke ras.
Infidel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 15:43   #27
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als iemand mij of mijn vriend of collega aanvalt met een mes, en ik heb toestemming om wapen te gebruiken, schiet ik het stukje stront dwars door zijn sodemieter.

Wie dit niet doet moet zichzelf toch wel afvragen wat die mee bezig is...
In de politie-opleiding staat nochtans dat ge eerst alle niet-dodelijke technieken moet toepassen. Zoals met twee collegas de aanvaller op de grond duwen en hem boeien.

Het gaat hier overduidelijk om een racistische moordpartij. Daar is niet de minste twijfel over. Drie getrainde politie-agenten - die speciaal zijn opgeleid om met dat soort aggressie om te gaan op een niet-lethale manier - die onmiddellijk hun revolver grijpen... ondenkbaar.
Oud 21 oktober 2007, 15:44   #28
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
goed gezegd Polly!

alhoewel ik balkie nu ook niet het toonbeeld vindt, geef mij maar Iron Ton Verdonk.
Trots Op Nederland - tof wijf die Rita.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 15:46   #29
migrantenjong
Banneling

Standaard

Citaat:
In de politie-opleiding staat nochtans dat ge eerst alle niet-dodelijke technieken moet toepassen. Zoals met twee collegas de aanvaller op de grond duwen en hem boeien.

Het gaat hier overduidelijk om een racistische moordpartij. Daar is niet de minste twijfel over. Drie getrainde politie-agenten - die speciaal zijn opgeleid om met dat soort aggressie om te gaan op een niet-lethale manier - die onmiddellijk hun revolver grijpen... ondenkbaar.
"bilal" was gewapend. Dit was een daad uit instinctieve zelfverdediging.

Ik weet echt niet wat u mankeert, makker. Heb je slagen en schoppen gekregen als baby waardoor u voor altijd een beetje naief is gebleven?
Oud 21 oktober 2007, 15:47   #30
migrantenjong
Banneling

Standaard

Trouwens, wat heeft een politieagent te maken met kolonisatie?
Oud 21 oktober 2007, 15:50   #31
Spinoza
Minister-President

Spinoza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Trots Op Nederland - tof wijf die Rita.
Meen je dat nou? Ik vind haar maar een domme, machtsgeile carrièrebitch.
Spinoza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 15:53   #32
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"bilal" was gewapend. Dit was een daad uit instinctieve zelfverdediging.

Ik weet echt niet wat u mankeert, makker. Heb je slagen en schoppen gekregen als baby waardoor u voor altijd een beetje naief is gebleven?
Bilal had een mes op zak. Iemand doodschieten omdat hij met een mes zwaait is misdadig. Zeker wanneer er dan nog meerdere politie-agenten samen zijn, mensen die expliciet getraind zijn om messentrekkers met ordinaire gevechtstechnieken te ontwapenen.

Ge weet dit maar al te goed. Waarom verdedigt gij racistische slachtpartijen?

Laatst gewijzigd door C2C : 21 oktober 2007 om 15:54.
Oud 21 oktober 2007, 15:54   #33
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, hij is een communist, dat mankeert hem.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 15:54   #34
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

die auto's zullen onze lucht al niet meer verpesten.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 15:55   #35
migrantenjong
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
die auto's zullen onze lucht al niet meer verpesten.
Ik bewonder uw optimisme.
Oud 21 oktober 2007, 15:55   #36
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Kijk zolang ge racistische moord goedpraat, moet ge niet verbaasd zijn dat uw autotje eens een deuk krijgt. Dat is een peulschil vergeleken met de criminele feiten die ge hier probeert weg te moffelen.
Oud 21 oktober 2007, 15:56   #37
migrantenjong
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Neen, hij is een communist, dat mankeert hem.
A. Het is duidelijk.

Ik snap niet waarom commiesymboliek niet wordt verboden, zoals hakenkruizen.
Oud 21 oktober 2007, 15:57   #38
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bilal had een mes op zak. Iemand doodschieten omdat hij met een mes zwaait is misdadig. Zeker wanneer er dan nog meerdere politie-agenten samen zijn, mensen die expliciet getraind zijn om messentrekkers met ordinaire gevechtstechnieken te ontwapenen.

Bilal B. had al twee politieagenten verwond in dat politiebureau. Daarom op hem schieten is natuurlijk puur racisme. Men had moeten wachten totdat hij eerst half het politiekantoor uitgemoord had.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 15:57   #39
migrantenjong
Banneling

Standaard

Citaat:
Kijk zolang ge racistische moord goedpraat, moet ge niet verbaasd zijn dat uw autotje eens een deuk krijgt. Dat is een peulschil vergeleken met de criminele feiten die ge hier probeert weg te moffelen.
Wat probeer ik weg te moffelen? Kolonisatie? Probeer ik dat weg te moffelen.

Ik vind u heel tof, C2C. Jij bent een voorbeeld van hoe men niet moet zijn, en tegelijk ook een goede oefening voor mij om stoicijns en kalm te blijven wanneer ik geconfronteerd word met de grootste idiotie.

Keep up the good work!
Oud 21 oktober 2007, 15:58   #40
migrantenjong
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat verdedig ik?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be