![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Trouwens, iedereen die een beetje de booty-hype volgt, weet waar Beyonce haar moves vandaan heeft. Rechtstreeks gepikt van de soukous en de ndombolo.
Al die blanke wijven in Europa doen nu ook ndombolo-cursuskes, maar het schijnt ongeloofelijk moeilijk te zijn om het juist te doen. Voor negers gaat dat vanzelf. Dat komt om dat de bekkenbodemspier van blanke wijven na eeuwen onderdrukking veel te vast is komen zitten. Het vergt tijd om die terug los te weken. Hier: http://www.youtube.com/watch?v=b2pNm...e%20Style%20R4 Ge moet wel effe bevestigen dat ge 18 zijt.
Laatst gewijzigd door C2C : 21 oktober 2007 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Het is algemeen geweten dat blanken niet kunnen dansen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Waren we al niet een tijdje verlost van dat Cartesiaanse onderscheid tussen geest en lichaam?
Ge kunt geen vrije geest hebben in een onvrij lichaam. Die twee hangen volledig samen. De onderdrukking van het lichaam van de blanke mens is rampzalig gebleken op alle vlakken; daar komen gewelddadige, cerebrale mensen uit voort, die op een zeer primitieve, domme, achterlijke manier hun geweld uitwerken op anderen. Negers zijn altijd veel beschaafder geweest. Die ontkennen het bestaan van het lichaam niet. Die hebben de perfecte balans gevonden tussen lichaam en geest. Vandaar dat hun cultuur er ook nog lang zal zijn wanneer het kortstondige Europese cerebrale experiment van de aarbodem zal verdwenen zijn (zo rond 2050/2100). Onze enige kans om op lange termijn te overleven, is radicaal onze cultuur terug te negroïseren.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Of nog: om goed te kunnen nadenken, moet ge vooral héél veel niet nadenken. Da's een wijsheid die ge in vele culturen terugvindt, zelfs in de Christelijke is dat zo geweest (denk aan de kloostercultuur, waar contemplatie en groepsmeditatie - het niet nadenken - een cruciaal onderdeel was om het nadenken te stimuleren).
Bij de Soefis is niet-nadenken en dansen zelfs de ultieme weg om tot kennis te komen.
Laatst gewijzigd door C2C : 21 oktober 2007 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
Ik heb dus niks tegen marokkanen als mensen, wel tegen hun cultuur. Het zou leuk zijn mochten zij de onderdrukkende aspecten van hun cultuur afwerpen, en hun lichaam en geest bevrijden. Maar dat kan gezegd worden van alle mensen die onder monotheïstische religies leven: islamieten, kapitalisten, katholieken, joden, etc...
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Ik tracht elke dag te dansen, minstens 5 keer per week. Tijdens dat ritueel pleeg ik idd me zoveel mogelijk te verbinden met anderen, fysiek en psychisch. Dansen is een vorm van therapie en werkt bevrijdend. Muziek helpt maar is niet noodzakelijk, een ritme kan voldoende zijn.
Vroeger werd wel eens beweerd dat Afrikanen een beter gevoel voor ritme zouden hebben, daar geloof ik niet in, hun ritmes hadden in die tijd een hoger tempo dan in de westerse muziek maar die afstand is ondertussen al ingehaald. Westerlingen bewegen even knap, gracieus en ingenieus als Afrikanen tegenwoordig, ik toch. Volgens mij dansen mijn katten ook, maar dat terzijde. ![]() Laatst gewijzigd door Ovidius : 21 oktober 2007 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb mezelf toch al afgeleerd om per ongeluk op mensen hun voeten te trappen tijdens slows. Dus progressie is wel degelijk mogelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Het grootste mentale blok dat mensen tegenhoudt om voluit te dansen is trouwens schroom volgens mij.
Daarom dat er ook zoveel afgezopen wordt op dansgelegenheden.
Laatst gewijzigd door netslet : 21 oktober 2007 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door nubian : 21 oktober 2007 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() niks voor mij, dansen.
om naar te kijken, dat wel. als het schoon vrouwen zijn. maar ook dan gaat het na een kwartiertje al vervelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie me met een lompe pottenstamper nog niet de dansvloer optrekken. Maar alvast dank om het beeld dat ik al van je had nogmaals te bevestigen.
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 21 oktober 2007 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() balletdansers zijn sexy.
Laatst gewijzigd door nubian : 21 oktober 2007 om 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Dat zegt ge gewoon omdat die hun kruis daar zo zichtbaar is.
![]()
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() idd, daarom dat ik het sexy en mooi vind.
Laatst gewijzigd door nubian : 21 oktober 2007 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() |
![]() |
![]() |