Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 oktober 2007, 21:16   #21
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
idd maar waarom moeten ze nu dan wel verboden worden eigenlijk rudy - weet jij dat soms ? ze werden als ik me niet vergis bovendien zelfs door van mechelen definitief verboden. Waarom toch die drang om enkel nog gedigitaliseerde (en dus ergens zowieso geregistreerde ) telecommunicatie mogelijk te maken ? Is dat niet net dat iets te bigbrotherachtig voor liberalen ?
Heeft weinig met big brothergedoe te maken. Of er echt een verbod op CB is weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het eind 70 begin 80 een echte rage was. GSM was er nog niet en de CB werd door veel diensten gebruikt. Punt was dat er nogal wat flauwe plezanterikken waren die de diensten stoorden, niet altijd gewild; En ik herinner mij dat er nogal wat kat-en-muis-spelletjes werden gespeeld tussen zenders en onderscheppers.
Maar of het echt verboden is. Ik denk het niet. Wel achterhaald door andere communicatiemiddelen, zoals de GSM.
Dat er enkel geregistreerde toestellen mogen worden gebruikt kan ik niet tegenspreken maar is wel begrijpelijk. Om stoorzenders tegen te gaan, vermoed ik.

Laatst gewijzigd door Rudy : 22 oktober 2007 om 21:18.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be