![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik zou zeggen, duik in de snakepit (aka 'Politiek - Binnenland' of 'Staatsinrichting') en laat U daar eens goed gaan. Beter nog: profileer U als linkse activist in deze draad ! Als tijdens de virtuele schermutselingen de kleren van Uw lijf zijn gerukt, post dan een foto in deze draad. Kwalitatief hoogstaand posten in deze draad bezorgt U overigens ook een goed imago. Nadien heeft U wel een verfrissing verdiend in deze draad. In tijden van totale dementie kan U ook altijd Uw ei kwijt in deze draad. Als U binnen 3 maanden meer punten haalt dan Firestone in deze draad, dan wacht U eeuwige roem. Als U het allemaal niet meer ziet zitten hier, neem dan een laatste kijkje in deze draad. Veel sterkte... En welkom ![]() Laatst gewijzigd door Diplomatius : 23 oktober 2007 om 09:48. Reden: uiteraard mochten de NWO-draad en de forumquiz niet ontbreken ;-) - met dank aan Geertje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nen Hollander die zich op een Belgisch forum vreemdeling voelt...van een identiteitscrisis gesproken...
Toch welkom bij de overige geesteszieke ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Natuurlijk ben ik een rookie op dit forum. Wat overigens niets zegt over mijn leeftijd. Gelukkig is dit internet, iedereen is gelijk en mag (tot op zekere hoogte) roepen wat ie wil.
![]() Wat ik bedoel is dat hoe intelligent iemand ook is en hoeveel hij ook weet over bepaalde zaken, hij kan altijd nog iets leren van anderen. Ook van mensen die hun interesses op ander gebied hebben. Stel: U weet alles van politiek, van de werking van dit forum, van geschiedenis, enz. Dan nog steeds weet u minder dan 1 % van wat er allemaal te leren valt. ![]() Bijvoorbeeld: 1) Wat kan er misgaan als iemand last heeft van stikstofnarcose. 2) Welke militaire drill kun je gebruiken om structuur te brengen in de hulp bij een ongeval. 3) Waarom kun je in NL bij een belastingpercentage van 42% toch meer dan 42% (tot wel 100%) voordeel hebben van een aftrekpost? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overgens: Vlaanderen en Van Vlaanderen komt in ons dorp ook veel voor als achternaam.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Een Joerike doen? 3) Omdat Hollanders ni kunnen tellen? hou er wel rekening mee; op zo'n onnozel vragen blijf ik wel geen antwoord geven eh ps; voelt ge u al een beetje meer thuis?
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En ja, ik voel me thuis. Daar wordt ik ook door niemand begrepen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Correct, niet te verwarren met gierig, vrekkig of hebberig.
Wat me overigens wel is opgevallen is dat de eigenschappen / instelling van een zeeuw meer lijkt op die van een vlaming, dan op die van een (randstedelijke) Hollander. Waarschijnlijk geldt hetzelfde voor Brabanders en Limburgers: het gebied onder de grote rivieren. Wij houden niet zo van opscheppen en een grote mond. Of zit ik hier nu net het tegendeel te bewijzen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wacht tot ge hier eens de weg gaat vragen sie! ![]() Ik geef ze geen ongelijk, het is er goekoper en mooi om rond te wandelen, ik woon er ook niet zover vandaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nederlanders zijn niet gierig, dat zie bij internationale acties bij rampen zoals de tsunami! Wel zijn er velen een beetje krenterig! ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1) duikersdronkenschap, te wijten aan het inademen van stikstof onder hoge druk. 2) triage ? 3) geen idee, maar het antwoord benieuwd me wel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() 2) P let op Persoonlijk veiligheid. A let op de veiligheid van Anderen. M Markeer de plaats van het ongeval. A Attendeer anderen en Alarmeer de hulpdiensten. N Noodzakelijke eerste hulp toepassen: Airway, Breathing, Circulation, Disability. 3) Een aantal drempels voor aftrekposten zijn inkomensafhankelijk. De ene aftrekpost verlaagd de drempel van een volgende aftrekpost. Bijvoorbeeld door aftrekbare lijfrentepremie en hypotheekrente-aftrek wordt ook de drempel voor ziektekosten lager. Verder worden een aantal heffingskortingen, zoals kinderkorting en ouderenkorting alleen toegepast als het inkomen onder een grens blijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hé, ne 'Ollander. Je snapt toch wel dat je ons werk van jaren teniet doet door te zeggen dat je Zeeuw bent en jezelf vervolgens als Hollander te profileren? Teveel gedemonstreerd misschien?
O, en PS, (semi-)serieus reageren op onnozele posts geeft meestal ongeveer dit effect...
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Krenterig zijn heeft ook een zeker nut. Je kunt een euro maar 1 keer uitgeven, als je dat gedaan hebt, ben je daarna beperkt in je verdere mogelijkheden. Zolang je die euro nog op zak hebt, heb je nog iets te kiezen. Ik ben opgegroeid in een groot gezin met een laag inkomen. Van arm wil ik niet spreken, maar het kopen van zaken die we nodig hadden was geen vanzelfsprekendheid. Dat heeft me veel geleerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker als dat dan ook nog eens vragen zijn waar niemand het antwoord op kan geven. Behalve jij. Met als gevolg dat je hier heel dagen bezig gaat zijn met te antwoorden op uw eigen vragen. En er verder niemand is die daar in geintresseerd is. Jij moet inderdaad niet bijzonder intelligent zijn nee... ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn Philips TV van 10 jaar doet het nog uitstekend.
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|