![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een verplicht format c moeten doen omdat een of ander virus wat hier was binnengesukkeld (door onoplettendheid) mijn partitietabel gewist had. Citaat:
AV=NWO ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb wel al rare dingen gehad vroeger, met trojan horses enzo.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() nee ff serieus ... ik stel die vraag dus al aan al mijn kennissen sinds ik (noodgedwongen) met mijn oude ME zonder AV zit (er is simpelweg geen AV freeware meer te vinden voor ME) zo'n klein jaar geleden ... jij bent de eerste die er positief op antwoord misschien schamen de anderen zich voor waar ze gezeten hebben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat jij niks merkt, dat er niks aan de hand is ... De meeste virussen worden inderdaad zo geschreven dat de gebruiker het niet merkt dat zijn pc besmet is. Uw pc wordt een "zombie" die gebruitk wordt voor aanvallen op andere netwerken... uw toetsaanslagen kunnen worden bijgehouden en worden naar een centrale server gestuurd... Het is niet omdat JIJ niks merkt er niks ernstig aan de hand kan zijn...
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Virussen worden al lang niet meer geschreven om je pc onklaar te maken of leuke beeldekes te toveren, integendeel zelfs. De bedoeling is informatie winnen door bv alles op te slaan wat je intikt en dan automatisch te mailen, dit gebeurt allemaal op de achtergrond zonder dat je er iets van merkt. Etc... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Monocle je hebt een echo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() idd en dat bedoel ik dus ook ! , maar dat 'vreemd' gebruik je cpu niet vertraagt heb je daar dus geen last van hé
dan heb ik meer last van de zeer vertragende werking van het AV programma dan van het virus. maw het medicijn is erger geworden dan de kwaal |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() dubbelina
Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 23 oktober 2007 om 13:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Wat bedoel je juist met modem herkennen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Ik plug die adsl lijn in mijn pc, en die verbinding komt niet tot stand behalve na tig keer het pluggetje in en uit te doen.
Eerst staat dat ADSL rondje (rechts onder) in het zwart (geen modem), dan in het blauw (wachten op verbinding), en dan geel (bijna verbonden) en dan groen en dan werkt ie en kan ik op internet. Hij blijft dus soms wel 30 minuten op 'blauw' staan... en ik moet steeds weer inpluggen voordat ie de modem herkent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen antievirus op mijn pc en heb een paar weken geleden die norton bij mijn zoon er ook afgesmeten.
Met AVG draaien de pc's gelijk in de begin jaren van internet, en moet je een uur wachten voor ze opgestart zijn en voor elke site die je open nog eens een half uur. Dit terwijl ik dus via telenet werk en die er reeds een vriuscanner hebben opstaan. Pop-ups hou ik gewoon tegen met de google werkbalk. Simpel en eenvoudig, maar wel efficent en ik werk met 4 harde schijven, een format C kan dus nooit mijn bestanden vernielen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() [quote=Jantje;3017499]Met AVG draaien de pc's gelijk in de begin jaren van internet, en moet je een uur wachten voor ze opgestart zijn en voor elke site die je open nog eens een half uur.[quote]
Zo sloom?? Dan kun je idd beter de krant gaan lezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Misschien onvoldoende geheugen? |
|
![]() |
![]() |