Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 oktober 2007, 12:31   #21
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Den Eddy, onverstoorbaar gewoon. Ik herinner mij nog toen ik eens in voorarrest zat in de begijnenstraat, onschuldig dus.

Alleszins, er is daar een soort zaaltje waar soms al is iets gebeurt, een of andere fotograaf kwam zijn collectie Stalin foto's daar eens tonen en zo. De gevangenen bekijken Stalin en kijken dan eens naar elkaar met een vragende blik op hun gezicht. Stalin...

Ik bedoel maar, raar of zelden is dat zaaltje uitverkocht niettegenstaande dat er maar een goede 50 man binnen kan.

Nu, op zekere dag ging den Eddy komen. 3 maand daarvoor was de zaal uitverkocht, geen plaats meer. Dat was dan ook de enige maal dat dit gebeurt is.
kan me best voorstellen dat een bezoek van the king of vegas daar het hoogtepunt van het jaar zal zijn

Maar dat is nog niets vergeleken natuurlijk met hetgeen er zou gebeuren indien the king of beggars and fleas er zou langskomen natuurlijk
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 12:33   #22
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
kan me best voorstellen dat een bezoek van the king of vegas daar het hoogtepunt van het jaar zal zijn

Maar dat is nog niets vergeleken natuurlijk met hetgeen er zou gebeuren indien the king of beggars and fleas er zou langskomen natuurlijk
Vroeg of laat zal je er wel eens terecht komen zeker?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 12:38   #23
King of beggars and fleas

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Vroeg of laat zal je er wel eens terecht komen zeker?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 23:28   #24
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
Na een niet geslaagde poging om zelf eens kapitalist te worden kan dat gebeuren ja
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2007, 23:10   #25
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Tja,de man komt niet meer aan den bak hier en komt ook niet meer in de media dusja,hij moest wel iets zeer goeds vinden om op te vallen en te tonen hij er nog is en nieuwe muziek uitbrengt en is daarin geslaagd.

één van z'n songs alsk mij niet vergis die een hit was ;in een droom zag ik je staan,nu ben jij geboren of toch zoiets in dienen aard die song gaat .
Misschien zou hij nu beter een song maken waarin volgende tekst voorkomt : "In mijn droom zat ik in de bak, 'k ging het bijna geloven".
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2007, 23:22   #26
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus Bekijk bericht
Misschien zou hij nu beter een song maken waarin volgende tekst voorkomt : "In mijn droom zat ik in de bak, 'k ging het bijna geloven".

hhe
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 03:38   #27
Figy
Schepen

Figy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abi Bekijk bericht
bron gva

Enorm zielig als je op deze manier je cd moet promoten
Den Valère weet niet beter, hij is maar een zangerke. Blame the management. Dan vraag je je af waarom vlaamse zangers onder de kerktoren maar blijven aanmodderen, wat wil je als je ziet met wat voor puberale streken ze zich bezighouden. Het bericht klonk wel geloofwaardig moet ik zeggen, verwondert me niks als ze daar het varken uithangen en dan den bak in worden gedraaid.
Figy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 03:50   #28
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dat heel normaal van Jo vallies,als ik een auto wil kopen worden er ook de meest rare middelen gebruikt om mij te overtuigen dat dat de beste wagen is,waarom dan niet voor een CDtje?
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 08:58   #29
guerin
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik vind dat heel normaal van Jo vallies,als ik een auto wil kopen worden er ook de meest rare middelen gebruikt om mij te overtuigen dat dat de beste wagen is,waarom dan niet voor een CDtje?
we kunnen zo het stalken goedkeuren!Die stalkers willen zichzelf aanbieden en alle middelien moeten daarvoor kunnen ingezet worden,niet?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be